1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

Eerste keer salvia

Discussie in 'Natuurlijke Psychoactieven' gestart door B058, 12 nov 2016.

1. B058

B058 Newbie

goedenavond,

Gisteren heb ik voor het eerst salvia gedaan.
    We hadden de 20x extract gehaald.
    Ik was heel nieuwsgierig en hadden dit al even op de planning.
    Mij leek het geweldig om even niet op aarde te zijn en helemaal weg te spacen.
    Ik zag verschillende verhalen over wat de dosering nou was.
    Ik begon met 100mg, ik voelde me een beetje zweverig in me hoofd en m'n benen waren wat waar.
    Het viel me wat tegen dus nog geen minuut later nam ik nog een hit van de bong met 150mg ongeveer.
    Ik voelde druk op mijn ogen, ik keek me maat aan en ik zag alleen z'n hoofd.
    Ik kon bijna niks meer zien, ik vond het best naar, ik had totaal niet de neiging om te gaan lachen
    Mijn benen deden zeer, alsof er naalden in m'n benen prikten. Is dit normaal?

Dit had ik niet verwacht, ben ik misschien minder gevoelig? Ik dacht dat 20x salvia genoeg was voor de eerste keer.
    Of moet ik gewoon veel meer nemen om "van aarde worden afgeschoten te worden"?

2. Fool

Fool Badass junkie

Salvia is raar, maar waarschijnlijk was je wel verder van de kaart geweest als je die 250mg zonder tussenposen gerookt had. Je houd de rook wel 20/30 seconden in je longen?

Gewoon nog een keer proberen, een Salvia-trip is gewoon niet echt te voorspellen. Maar ik waarschuw je vast, ik heb hééél weinig mensen gesproken die het 'echt geweldig' vonden. Wel een interessante ervaring. :smile:

3. mikoz

mikoz Bewuste gebruiker

Ik werd met x20, 120mg, 30sec inhouden, overreden door een tractorband van onberekenbare grootte die in een wildwest/hillbilly 2d plaat werd gerold met op de achtergrond een kerel in overal met een graanspriet in zn mond.

in werkelijkheid schreeuwde ik rare geluiden en liet ik mezelf onder tafel glijden. (gehoord van mensen die erbij waren)

Ik dacht dat ik dood ging en daarna:

Wist voor 5 minuten niet meer dat ik salvia had genomen, 'salvia' kwam niet eens in me op. Ik wist niet meer wie ik was of waar ik was. ergens/iemand 'zijn' kwam uberhaupt al niet in me op.

Op de momenten dat mn 'ego' weer naar voren kwam beoordeelde die het niet per se als een leuke ervaring. Voelde als een bomaanslag op de hele wereld, maar dan op de miezerige 'ik' die dagelijks op de voorgrond gezien wil worden :rolleyes:

Schets van mijn eerste en tot nu toe enige keer salvia

Deel Deze Pagina