Eerste keer solo trippen

iridescent

Newbie
Dag allen,

Ik ben van plan om vanavond voor het eerst te gaan solo trippen op Tampanensis truffels. Ik heb ruim twee jaar geleden 2x 10-12 gram Mexicana truffels gedaan in een groep vrienden, wat me erg beviel. Ik merk wel dat ik er erg introvert van word, vandaar dat ik het een keer alleen wil proberen. Heeft iemand nog tips? Ik zal uiteraard een leuk tripreport maken :).

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Hoi :)

- Zorg voor een goede mindset, doe het dus als je je goed voelt. Zelf prik ik nooit een datum, ik haal het in huis en pak het pas dan als mijn humeur het best is.

- Zorg voor een goede setting, een prettige omgeving waar je je op je gemak voelt. Maak het eventueel gezellig met kaarsjes in het donker, of anders een geheel pikdonkere omgeving is ook vet. Hoe donkerder, hoe meer visuals is mijn ervaring. Mensen kunnen daar heel ver in gaan, met vantevoren afplakken van storende led lichtjes en dergelijke.

- Zet wat psychedelische muziek klaar of zo. Muziek klinkt veel vetter onder invloed van psychedelica.

- Probeer minstens 6 uur voor inname niks te eten. Ik vind een lege maag uiterst belangrijk, want alles wat er in je maag zit kan de trip beinvloeden.

- Als je ook wil blowen voor er bij, draai ze dan voor want kan soms lastig worden om ze te draaien tijdens het trippen.

- En doe eens je ogen dicht. Closed Eye Visuals zijn minstens zo vet als de Visuals met je ogen open.

En last but no least, accepteer alles wat je in je trip meemaakt, ook als dat negatief is. Echt, alles wat je voelt is goed, ook als het slecht voelt.

Bovenaan