1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerste keer speed dosering

Discussie in 'Speed' gestart door chipmunk, 15 sep 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. chipmunk

chipmunk Experimenterende gebruiker

Hi,

Omdat ik eens heel slecht ben gegaan op xtc was 4fa mijn partydrug geworden.
    Dit is een 4 keer goed gegaan, de laatste keer is tijdens de trip alles super goed bevallen maar sinds de uitwerking tot nu (een week later) heb ik last van hoofdpijn, wat elke dag wel wat minder wordt.
    Maar reden genoeg om die 4fa niet meer aan te raken voor het beetje euforie ik er van krijg, aangezien ik lees dat als je er hoofdpijn van krijgt dat dit een waarschuwing is om het niet meer te gebruiken. (ik heb van xtc barstende hoofdpijn gehad toen ik fout ging maar enkele dagen later voelde ik me weer de oude) Ben voor de zekerheid maar even men bloeddruk en hartslag laten maten bij de huisarts. Vorig jaar had ik me na het gebruik van 4fa zo para gemaakt dat ik er iets aan over had gehouden, dat ik een hersenscan heb laten maken om mezelf gerust te stelen dat er niets aan de hand was..

Ik ga dus maar weer voor MDMA gaan, ondertussen weet ik dat ik hier erg gevoelig aan ben en mijn dosis laag moet houden maar ik wil ook iets voor in de rustpauzes.
    Daarom denk ik eens speed te proberen. Het zou nu wel enkele weken na de 4fa zijn, maar dat maakt niet uit denk ik omdat speed vooral op dopamine werkt?

Ben overigens van plan om het niet te vaak te gaan doen, maar als er feestjes in de rustpauze vallen lijkt dit mij het beste alternatief. Welke dosering zouden jullie aanbevelen? Ik wil niet snuiven.
    Wakker liggen neem ik maar voor lief dan.
    Bommetje (capsule) maken van 100 mg of met minder beginnen?
    Op 50mg mdma ga ik als een achtbaan, terwijl ik van 4fa echt wel een goeie 180mg nodig heb.

Ook ben ik sterk overtuigd dat ik ADD heb, dus misschien word ik eerder rustig in lage dosering maar op zich begin ik liever voorzichtig.

Thx!

Laatst bewerkt: 15 sep 2018
  2. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Bommetje 100 MG lijkt me prima als startdosering.
    En als die uitwerkt neem je nog een 50 MG bommetje.
    Ik weet niet zo goed wat je zuiverheid is van je speed dus vind het moeilijk in the schatten.

3. chipmunk

chipmunk Experimenterende gebruiker

De speed moet nog geregeld worden, maar ik ga hem sws wassen / testen.

4. Amfitamientje Power

Amfitamientje Power Bewuste gebruiker

Ik neem meestal 100 Mg of 150 Mg zuivere pep in capsules. Ik denk dat 100 Mg een mooie dosis is. Volgens mij kan je speed best vaak gebruiken als je er voor maar voor zorgt dat je goed rust en eet tussen het gebruik in.

Ik gebruik al een hele poos 1 tot 2 keer per week de genoemde dosis en heb geen idee of dat te vaak is. Ik heb er in elk geval geen last van.

Laden...
Vergelijkbare Topics - keer speed dosering
  1. Pompen
    Reacties:
    17
    Weergaven:
    1.493
  2. DeProfeet
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    1.299