Eerste keer speed

Discussie in 'Speed' gestart door naba90, 4 aug 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. naba90

naba90 Newbie

Dag allemaal!

Binnenkort wil ik op een festival voor de eerste keer speed nemen in een capsule. Hoe veel is aan te raden om evengoed snachts zo rond 03:00 nog een paar uurtjes te kunnen slapen? Ik snuif het liever niet omdat dan direct m'n neus dicht zit de hele week...

2. Drugslover43

Drugslover43 Belezen gebruiker

Ik zou niet meer dan 150mg in een capsule doen, als je gewone pep hebt. Doe je meer dan kun je denk ik nog niet slapen om 3uur.

Zelf had ik pas teveel Dex genomen savonds en kon zelfs met de nodige slaappillen, nog niet op tijd slapen, dus pas altijd op met je dosis.

3. Drugslover43

Oja, ik vind 150mg bovengrens, 120mg is ook wel genoeg.
    Is ook persoonlijk, want ik reageer heel heftig op gewone speed. Ben daarom ook overgestapt op de Dex, dat geeft geen nare hartritmestoornissen enzo, ook niet bij hoge dosis.

4. lotske1984-

lotske1984- Wijs gebruiker

Slape zul je niet doen hoor als je speed gebruikt zonder medicatie ofzo..

5. Drugslover43

Ligt er maar helemaal aan hoeveel speed er wordt genomen en op welk tijdstip.:neutral:

6. naba90

naba90 Newbie

Ben van plan het smiddags rond 16 uur te doen en daarna niets meer

7. hambeast

hambeast Newbie

snuiven is missch toch beter ouwe... reuken is echt de minste zintuig die we als mens gebruiken.

capsule is onvoorspelbaar en je weet dat je meer gaat nemen als om 1:00uur 's nacht de dip doorzet

8. Drugslover43

Dan hoef je je over slapen natuurlijk helemaal geen zorgen te maken om 3uur snachts

9. naba90

naba90 Newbie

Bedoel je dat sarcastisch ? Want ik ben echt een noob als het om pep gaat

10. Drugslover43

Bedoel ik zeker niet sarcastisch. Ik zit hier onder ander op dit forum om mijn ervaringen te delen en ben zeer serieus.

11. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Nou dat hangt heel erg van de persoon en de gewenning af hoor. Toen ik pas net met speed begon reageerde ik er veel heftiger op en was slapen naderhand bijna onmogelijk. Zeker wanneer je het slikt, want daar lijkt echt geen einde aan te komen.

Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat wanneer je om 16u een capsule neemt, je om 3u alweer kan slapen. De high zal grotendeels wel weg zijn tegen die tijd, maar de nastimulatie kan zeker oraal nog heel lang blijven hangen.

Snuiven is wat dat betreft een stuk voorspelbaarder en duurt een stuk korter. Nadeel van snuiven is alleen dat je snel blijft bijnemen en dan uiteindelijk alsnog niet slaapt.

BTW 120mg speed in een capsule is wel erg veel hoor. Dan moet je of hele slechte speed hebben of al een flinke gewenning. 40 a 50mg zuivere speed zou al een goed effect moeten geven.

12. Drugslover43

120mg is voor mij ook veel maar voor de meesten die ik ken zeker niet.
    40mg straatpep is best weinig als t nou Dex was, zou t een goede dosis zijn.
    En idd, iedereen reageert weer anders op drugs.
    11 uur na gebruik van een milde dosis moet je echt wel kunnen slapen hoor.

13. naba90

naba90 Newbie

Het is mijn eerste keer dus liever wat te weinig dan te veel gebruiken. Heb wel veel ervaring met 4fmp waar ik ook slecht van kon slapen maar dat nam ik dan maar voor lief... het is dus verstandig om met een capsule van zo'n 50 Mg te beginnen?

14. Psychedelibee

Als je pep echt zuiver is zal 50mg al redelijk effect moeten geven. Als het niet heel zuiver is zul je wel meer nodig hebben.

Heb je het laten testen? Anders is er eigenlijk niks zinnigs over de hoeveelheid te zeggen. Als je slechte pep hebt, en dat komt best vaak voor, dan kan het maar 20 of 30% amfetamine bevatten. Terwijl goede pep 60%+ is, 73% is maximale zuiverheid.

Ik heb zelf het geluk te beschikken over pep van 73% en daar is die 50mg ook op gebaseerd, maar als je pech hebt voel je daar niet zoveel van.

15. naba90

naba90 Newbie

Ik heb het niet laten testen, weet wel zeker dat het pep is maar geen idee hoe sterk het is...

16. Psychedelibee

Dan word het wel lastig om in een keer de goede dosis binnen te krijgen. Met snuiven kun je nog elke keer een beetje bijnemen na 10 minuten tot je het gewenste effect hebt, maar met slikken kan dat niet helaas.

17. Drugslover43

Ik had begrepen dat je al eerder speed had gesnoven . Maar nu begrijp ik dat t je allereerste keer speed is. Dan is 50mg wel redelijk ja, minder zou ik echt niet doen. Je hebt t niet laten testen dus dan is t puur gokken. Als t niet vrij zuiver is zal je van 50mg weinig merken, wordt dus een beetje gokken in jou geval.

18. naba90

naba90 Newbie

Kan ik het nog laten testen voor volgend weekend? Weet niet hoe lang het duurt voordat ze de uitslag hebben?

19. Drugslover43

Ik heb niet zoveel ervaring met testen, dat kunnen anderen jou beter vertellen. Wel weet ik dat een zuurtest waarbij de speed bruin/oranje moet kleuren binnen een dag resultaat geeft. Een laboratoriumtest duurt langer.

20. Psychedelibee

Een labtest duurt een week. Als er een testcentrum bij jou in de buurt is waar je het nog deze week kan inleveren zou je dus voor volgend weekend nog een uitslag kunnen hebben.

21. naba90

naba90 Newbie

Laten we zeggen dat er een gemiddeld percentage van 40%-50% in zit, dan raden jullie aan om er minimaal 50 Mg in te doen?

22. Drugslover43

I
    speed van dergelijke sterkte zou ik zeker niet minder doseren, ook als t je eerste keer pep is.
    Ik zou 2 capsules van elk 50mg meenemen, merk je weinig van de eerste kun je altijd bijnemen. Dat is beter dat je begint met veel, aangezien je nog geen tolerantie hebt opgebouwd. Je kan ook in je eerste capsule 50mg doen en in de 2e 30mg, zit je zeker safe.

23. naba90

naba90 Newbie

Thanks voor het advies! We gaan het meemaken volgend weekend

24. Psychedelibee

Twee capsules meenemen is dan de beste optie inderdaad. Wacht in ieder geval minstens een uur totdat je bijneemt.

25. Drugslover43

@naba90 geen dank en advies is gratis hee:laughing: ben wel benieuwd hoe t verloopt bij je volgend weekend. Hou je ons op de hoogte hier?:tonguewink:

26. naba90

naba90 Newbie

Ga ik doen! Heb het trouwens gister naar het test centrum gebracht, volgende week vrijdag de uitslag, ben benieuwd

27. lotske1984-

Ben je van belgie drugslover43.?

Drugslover43 vindt dit leuk.
  28. lysergic bink

lysergic bink Belezen gebruiker

Nee hoor, het is een Nederlander, waaraan denk je dat Lotske?

29. Drugslover43

Nee ik kom uit t zuidwesten van Nederland Lotske84, zoals psychedelic23 al zij.:laughing:
    Wou je soms daten Lotske Haha:mask:
    Ben benieuwd waarom je dacht dat ik wel eens uit België zou kunnen komen, maar vragen staat altijd vrij hier hey!

30. Langspeelplaat

Langspeelplaat Belezen gebruiker

Ze zit midden in haar afkickperiode. Hmz. Handig lijkt me dat niet...:smirk:

31. Drugslover43

Oh dat wist ik niet, veel succes met aflikken dan Lotske!
    Was ook meer een geintje van me, wou ff weten waarom ze dacht dat ik uit België kwam.:grinning:

32. Psychedelibee

Eh... Typ foutje of autocorrect hoop ik?

Drugslover43, lotske1984- en lysergic bink vinden dit leuk.
  33. lotske1984-

Aaah gewoon had dat gevoel dat je van belgie zou komen..maar zit er dus naast..en bedankt voor je steun..

34. lotske1984-

Wat zou ik moete aflikken you lolly.?:grimacing:

35. Drugslover43

Graag gedaan, geen dank meid.

lotske1984- vindt dit leuk.
  36. Drugslover43

Mag hoor als je dat wilt Haha. Bedoelde succes met afkikken ipv van aflikken ligt aan de automatische woordinstelling van me iPhone:angry:

37. lotske1984-

Ja automatische woordinstelling jan vervelend zijn he..heb dat af staan..

38. Drugslover43

dat laatste Haha :blush:

39. naba90

naba90 Newbie

Zojuist de uitslag gekregen, getest op 72% en geen cafeïne in gevonden of andere rare toevoegingen. Ik heb capsules gemaakt van ~ 65mg en zou dat voldoende moeten zijn?

lotske1984- en SanneBanne vinden dit leuk.
  40. SanneBanne

SanneBanne Bewuste gebruiker Tripreporter

Zo, mooie uitslag! Over de inhoud durf ik weinig te zeggen, ben zelf een snuif liefhebber. Veel plezier alvast! :smile:

Laden...
Vergelijkbare Topics - keer speed
  1. Eik
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    2.577
  2. Matt
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    2.732