Eerste keer speed

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Macnreus

Newbie
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort met mijn partner voor het eerst speed gaan gebruiken. De shit is getest en perfect bevonden. Hoeveel mg adviseren jullie voor zo'n eerste keer? We hebben al ervaring met xtc, LSD, 2CB, 6APB, truffels en hashbonbons.

Groetjes Macnreus

Laatst bewerkt:

Poederpret

Belezen gebruiker
Ik zou inderdaad met 25 mg beginnen als je het gaat snuiven, als je nog niet op het gewenste effect zit kun je altijd nog een beetje bijpakken, maar ik zou niet meer dan 100 mg pakken voor je eerste keer.

inner_search

Badass junkie
Ga je een bommetjes nemen of gewoon snuiven ?

Bommetje, zou ik 2 puntjes in doen en wachten op het effect.

Snuiven zou ik geen lijntjes leggen je eerste keer (Ga er vanuit dat je niet gaat wegen ?)
Maar om de 10/15 minuutjes een puntje nemen tot het gewenste effect.

In ieder geval, enjoy!

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
hier staat veel nuttige informatie over dosis en andere zaken:

Syl

Badass junkie
Persoonlijk zou ik zeggen, gebruik lekker helemaal niks van die zooi. 🙈🙊
Ben er ooit ook aan begonnen met mijn ex.
Eerst af en toe in het weekend...
Dan ook doordeweeks om de kater van het weekend op te vangen.
Uiteindelijk iedere dag!.
Heb 8 tot 10 jaar speedverslaving gehad.

Wil niet de pret bederven maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 😉😊

Neo-Shulginist

Wijs gebruiker
Speed is inderdaad uitermate verslavend. Het grijpt rechtsreeks in op het beloningssysteem in het brein (mesolymbische route), die ook gelijk de controle overneemt over bewuste besluiten, logisch redeneren en planning (in de prefrontale cortex).

Dus als je het een keertje probeert: stel van te voren vast hoeveel je gaat nemen, hoe lang je doorgaat, wanneer je stopt, en hoe vaak per jaar je het maximaal mag gebruiken. Schrijf die plannen op, als stok achter de deur om jezelf eraan te houden. Dit middel heeft nogal de neiging om grenzen steeds verder te vervagen (vanwege dus de werking op de mesolimbische route). Je hebt dus een solide plan nodig om jezelf daartegen te beschermen.

Wat dat betreft ben je al goed bezig =)

Neo-Shulginist

Wijs gebruiker
Voor recreatief gebruik op een feestje ofzo zou ik zeggen dat ergens tussen de 30-60 milligram in een bommetje voldoende is om een flinke tijd wakker en alert te blijven. Pas dus op voor de drang om opnieuw bij te nemen, want die zal sterk aanwezig zijn. Daarom kan je volgens mij beter oraal amfetamine innemen dan nasaal. Want bij orale inname is de werkingsduur wat langer. Dezelfde dosis wordt zegmaar uitgesmeerd over een wat langere tijd. Daardoor krijg je wat minder last van hoge pieken en dalen, en dus ook wat minder last van een plotselinge drang om bij te nemen.

Let er wel op dat een stevige kater vaak voorkomt bij amfetamine. Die kater is met name sterk als je een nacht overslaat en dus niet slaapt, en in de tussentijd ook niet eet. Dus let erop dat je in de tussentijd nog wel voor jezelf zorgt. Met pep op kan je dat gemakkelijk vergeten.

Macnreus

Newbie
Het is prima gegaan. Het was een heerlijke ervaring. Ook al omdat ik binnen een kwartier een diepe buikademhaling had die wel 20 uur aanhield. Ik heb nooit een diepe buikademhaling dus dit was voor mij een bonus. Verder heerlijk energiek! Wel slecht geslapen nadien...

geflipt

Wijs gebruiker
Het is prima gegaan. Het was een heerlijke ervaring. Ook al omdat ik binnen een kwartier een diepe buikademhaling had die wel 20 uur aanhield. Ik heb nooit een diepe buikademhaling dus dit was voor mij een bonus. Verder heerlijk energiek! Wel slecht geslapen nadien...
Hoeveel mg nam je uiteindelijk?

Jesse Pinkvrouw

Wijs gebruiker
Word steeds erger joh..
Op laatst tijdens mijn speedverslaving nam ik voor elk ding dat ik ging doen een lijn.
Wasje ophangen, boodsch doen, opruimen enz 🙈🙈🙈
Gelukkig ben ik zo ver niet, heb al vanaf oud en nieuw al geen pep meer gebruikt.
Vorig jaar toen ik 50 dagen niks had gebruikt was dat gelukkig al wel veeeeel minder. Met een goede lijn kon ik wel 2/3u vooruit. Maar dat is ook alweer snel afgelopen als je daarna elk weekend aan de zooi zit

Syl

Badass junkie
Gelukkig ben ik zo ver niet, heb al vanaf oud en nieuw al geen pep meer gebruikt.
Vorig jaar toen ik 50 dagen niks had gebruikt was dat gelukkig al wel veeeeel minder. Met een goede lijn kon ik wel 2/3u vooruit. Maar dat is ook alweer snel afgelopen als je daarna elk weekend aan de zooi zit
Ja dat gaat heel erg snel dan ja..
Weet nog toen ik voor eerst lijn speed nam ik daar gehele dag en nacht op bleef hard gaan. 😄

Anjadebij

Experimenterende gebruiker
Bij mij werkte speed in het begin ook soms 12u op 50-70mg. Maar inderdaad, dat blijft niet zo. Hou er zeker altijd een aantal weken tussen. Voor je het weet zit je om de 2 uur lijnen van 150 te snuiven...
Hoe lang moet je tussen speedgebruik laten om geen tolerantie op te bouwen? Mijn tweede speedbom was 90 mg (73%) en echt heerlijk. Mijn gezien de mg’s die jullie noemen een beetje te veel?

geflipt

Wijs gebruiker
Hoe lang moet je tussen speedgebruik laten om geen tolerantie op te bouwen? Mijn tweede speedbom was 90 mg (73%) en echt heerlijk. Mijn gezien de mg’s die jullie noemen een beetje te veel?
Voor mij komt zuivere speed het beste binnen tussen de 30 en de 50mg. Nasaal dan.
Ik dacht dat je toch steeds enkele weken tussen je gebruik zou moeten laten om geen tolerantie op te willen bouwen...

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan