• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer truffels, daarna blowen en keta

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

PurpleWhale

Newbie
Hallo allemaal!

Gister voor het eerst truffels gebruikt met 2 vrienden en 1 tripsitter (voor allemaal eerste keer). Daarvoor heb ik 1x 2cb gehad en verder geen psychedelica dus ben er nog redelijk nieuw met hallucineren. Wel eens gehallucineerd door blowen na xtc, maar dat duurde vrij kort en viel dan ook wel snel in slaap. We hebben Atlantis truffels gehaald en daar 12,5 gram van gehad op aanraden van de verkoper in de smartshop. Even een reportje van de trip!

Rond 11.00 licht ontbeten, beetje havermout om de maag zo neutraal mogelijk te houden tegen misselijkheid. Om 13.30 hebben we de truffels in genomen. Was voorbereid op het ergste, maar vond de smaak wel meevallen. Erg zuur wel, maar met een paar cashewnoten erbij was het goed te doen. Lang gekauwd zoals aangeraden wordt en toen kon het wachten beginnen. Omdat het vrij koud was (eerste zondag van de kerstvakantie) begonnen we gewoon binnen in mijn kamer, maar omdat we allemaal vrij rusteloos waren zijn we naar het stadspark gelopen. Daar eenmaal aangekomen bleek dit een grote fout, want het was ziek druk. We werden al redelijk vaag toen we het bos in liepen. 1 vriend werd erg misselijk (na ongeveer 3 kwartier denk ik) en moet ook overgeven. We waren even bang dat dit er voor zou zorgen dat de trip minder sterk zou worden maar dit viel wel mee.

Het bos was mooi, kleuren werden wat intenser en lopen voelde raar, alsof je op een loopband loopt ipv op de bosgrond? In ieder geval, we werden heel panisch van alle mensen om ons heen dus we zijn zo snel mogelijk terug gegaan naar huis. Thuis aangekomen, rond een uurtje of 3 denk ik, zaten we wel echt op ons hoogte punt. Toen ik naar de wc ging werden mijn handen groter en kleiner en zag allemaal golven in de tegels van de badkamer. Was erg leuk, aangezien ik juist voor de visuals ging. Toen zaten we een beetje rusteloos in de kamer en wisten we niet zo goed wat we moesten doen. Op een gegeven moment gingen we met ons 3en op bed liggen en kregen de slappe lach om niks, tranen stroomden over onze wangen. Lang niet zo hard gelachen. Naar het plafond kijken bleek eigenlijk de beste optie, dat golfde en er kwamen allemaal patronen in. Niet perse met kleuren, maar wel heel mooi. Lichtjes waren ook leuk om naar te kijken, vooral door zo'n spacebril waar je regenboogjes door ziet.

Op een gegeven moment verplaatst naar de bank en natuurseries op gezet, zonder geluid/ondertiteling en met eigen muziek op (echt een aanrader, vooral met Gorillaz op de achtergrond). Echt een top ervaring was dat. Alles zo mooi en de muziek lijkt perfect te passen bij de beelden. Rond een uurtje of 5 begon het wel echt al uit te werken. Dat vonden we wel heel jammer, hadden uiteindelijk wel meer kunnen nemen voor het effect dat we hebben gehad. Maar voor een eerste x truffels zeker niet ontevreden en zou ook aanraden om beter met te weinig te beginnen dan met te veel, als je niet zeker weet hoe je op hallucinaties reageert. Onze tripsitter voorzag ons de nodige joints toen we er aan toe waren (hasj, geen wiet). Ik denk ook niet dat ik zelf nog had kunnen draaien. Hier eerst voorzichtig mee gedaan want las verschillende ervaringen, niet allemaal even goed. Ik vond het goed combineren, maar misschien ook omdat ik wel regelmatig blow. Werd er wel echt heel vaag van, de kamer voelde steeds een beetje ander aan en met een nuchtere huisgenoot praten was erg vreemd haha. Wel chill en zeker niet eng.

Tegen een uurtje of 7/8 hadden we onze trip wel gehad. Omdat ik met 1 vriend eigenlijk nog niet klaar was met trippen (als we het doen willen we het ook goed doen) hebben we er keta bij gepakt. Eerst met heel weinig begonnen om te kijken wat voor effect het had, maar al snel wat meer er bij genomen. Ik heb niet gehad dat de truffel-trip weer terug kwam, maar werd wel extra vaag weer. Voelde wel heel relaxt en vredig en keerde niet zo in mezelf. Konden gewoon lekker kletsen met elkaar dus dat was erg chill. Muziek voelde heel intens en daar gingen we dan ook erg lekker op. Hoeveel keta we hebben gehad weet ik niet precies, maar ik gok wat meer dan een halve gram verdeeld over 2p? Maar zeker weten zullen we het nooit haha.

Al met al een hele chille trip! Nu de volgende ochtend voel ik me prima, misschien een beetje moe van alle indrukken. Wel blij dat ik niks hoef te doen vandaag. Ik had tijdens de trip eigenlijk geen eetlust, pas vanaf het moment dat we begonnen met blowen een beetje. Eten voelde wel heel vreemd, structuren klopten niet helemaal. Zeker voor herhaling vatbaar, maar de volgende keer gaan we wel voor sterkere truffels en nemen we gewoon het hele bakje (15g). Ook zorgen we er dan even voor dat we niet in een overvol park hoeven te lopen haha.

Hoop dat jullie er wat aan hebben, vragen of opmerkingen hoor ik graag :)

geflipt

Wijs gebruiker
Leuk reportje.

Jullie zijn duidelijk goed voorbereid deze trip ingestapt, dat scheelt.
Probeer een volgende keer toch eens buiten te trippen (op een rustigere plek/bos dan).
Ik vond trippen in de natuur het leukste wat er was!
Maarrr, ik snap perfect dat het voor een eerste keer wat beangstigend kan zijn...

Was alles echt helemaal uitgewerkt toen jullie aan de keta gingen?
Een halve gram keta met 2 is al flink wat. Geen hallucinaties meer gehad?

PurpleWhale

Newbie
Leuk reportje.

Jullie zijn duidelijk goed voorbereid deze trip ingestapt, dat scheelt.
Probeer een volgende keer toch eens buiten te trippen (op een rustigere plek/bos dan).
Ik vond trippen in de natuur het leukste wat er was!
Maarrr, ik snap perfect dat het voor een eerste keer wat beangstigend kan zijn...

Was alles echt helemaal uitgewerkt toen jullie aan de keta gingen?
Een halve gram keta met 2 is al flink wat. Geen hallucinaties meer gehad?
Thanks! Ja voor de volgende keer gaan we ook zeker ergens de natuur in, hoor daar erg veel goede verhalen over. Ook beter in de lente als alles weer mooi groen wordt :)
Ja de truffels waren wel echt uitgewerkt toen we aan de keta gingen maar ik was wel een beetje stoned. We hebben die keta wel verdeeld over de hele avond, we hebben tot 3 uur nachts gezeten. Had ik er even bij moeten zetten haha. Ik heb zelf niet echt hallucinaties meer gehad, maar die vriend van mij wel vooral met ogen dicht. Hij heeft ook iets meer gehad dan ik en ook meer gesmoked erbij!

Rivalrie

Badass junkie
Ik ben 1x gaan trippen in het park in het donker. Moet zeggen dat dit niet aan te raden is. Ik ben niet snel bang maar ook ik werd werd een beetje para van alle geluiden.

Ik trip het liefst voor de tv eigenlijk..... met muziek

PurpleWhale

Newbie
Ik ben 1x gaan trippen in het park in het donker. Moet zeggen dat dit niet aan te raden is. Ik ben niet snel bang maar ook ik werd werd een beetje para van alle geluiden.

Kan ik me goed voorstellen! Had wel het idee dat het goed stuurbaar is, maar in het donker zal het wel snel guur kunnen worden..

geflipt

Wijs gebruiker

Je moet ook overdag gaan hé!

Ja, dat heb ik al mogen zien... :wink:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Leuk report! :) Thanks voor het delen. Psilo <3 ik moet het ook weer eens doen... maar komt nog wel. Tof dat jullie eerste ervaring een goede was!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan