1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Eerste keer Truffels > Mooie ervaring

Discussie in 'Trip reports' gestart door Wietjevanpietje, 7 okt 2018.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Dit is een Tripreport van mijn eerste keer Truffels
    Wie? Ik 24 jaar 84 kg. net afgestudeerd
    Waar? stuk afgelegen duin/bos natuurgebied
    Wanneer? 13:00

wat? 12 gram magig truffels (Diamond)
    setting en set: het was een mooie dag, de zon scheen lekker en de temperatuur was meer dan aagenaam.

Dit was mijn eerste keer truffels.

Ik had een tof weekend achter de rug, lekker op stap geweest en veel gelachen. Het was zondag ik zat lekker in m'n vel en ik ging 'smorgens vroeg naar een stad bij me in de buurt waar ze truffels verkopen. Nou, bakje van 15 gram Diamond gehaald, en weer de trein terug gepakt.

Ik had heel de dag nog niet gegeten en Thuis aangekomen heb ik er een proteine/truffel shake van gemaakt. en flink de staafmixer z'n werk laten doen. Ik dronk de shake rustig op en kreeg daarna opeens een appje van m'n vader die vertelde dat hij wat eerder thuis zou komen. Het was 1 uur en ik dacht dat ik alleen thuis was om daar lekker ongestoord te kunnen trippen. Ik had ze al in m'n systeem zitten dus ik gooide m'n tas vol met fruit en drinken, pakte m'n mountainbike en ben gaan fietsen.

Ik had wel ongeveer voor ogen waar ik heen wilde, maar wist niet direct een spot te bedenken waar nooit iemand langs kwam. tijdens het fietsen wat ongeveer een halfuurtje later was, voelde ik m'n benen lekker licht worden en begon ik wat vrolijker en alerter te worden. fietsen voelde opeens heel licht en prettig aan. Ik nam een afslag, en ben een duin opgeklommen, heb m'n fiets daar laten liggen. Ik zocht een lekkere spot uit bij een boom waar ik chill op kon zitten en waar de zon lekker door de bomen scheen. Ik rookte een peukje en wachtte rustig af, ik voelde me een beetje zenuwachtig, ik denk dat dit door de onwetendheid kwam. Ik had een paar maanden terug nogal een LSD trip gehad die op het randje van een bad trip zat ( M'n set en setting waren verkeerd en ik had voor m'n gevoel net iets te veel genomen (200ug). Het was wel een soort gezonde spanning die ik voelde, ik keek er positief naar uit.

een half uurtje later, ik denk dat het zo rond half 2 was voelde m'n lichaam zo licht aan dat ik m'n benen bijna niet meer voelde en ik moeite had met lopen. Ik struinde wat rond door de bossen en ben toen ergens in de zon gaan liggen. Ik had een goeie headset meegenomen en heb het album dark side of the moon van Pink Floyd opgezet. Ik werd totaal opgezogen in de muziek en de pieken en dalen in de nummers werkten zich door in m'n trip. het moment dat ik m'n ogen sloot besefte ik toch wel even dat ik lekker aan het trippen was. De visuals waren mooi zacht in elkaar aan het over gaan en ze hadden een soort rode tint eromheen. Het leek alsof ik de muziek kon zien, en ik visualiseerde de mooiste dingen. ik merkte wel dat m'n hartslag wat hoger lag, hier ergerde ik me even en tijdje aan, en heb het daarna gewoon geaccepteerd. heb hier nog denk ik wel een half uur gelegen, als ik m'n ogen even open deed om naar de takken van de bomen te kijken waar die extreem felle zon doorheen scheen, en ze daarna weer dicht deed visualiseerde ik me de exacte structuur van die bomen en takken, en die bleven dan ook nog even hangen, zelfs met m'n ogen een tijdje dicht. Ik vond dit een bizar mooi fenomeen. Toen ik na een tijdje trippen m'n ogen weer open deed zag ik in m'n ooghoek opeens 2 schimmen. Ik dacht eerst even dat ik het droomde, maar toen ik m'n headset af zette en even goed keek, stonden er opeens 2 mannen naast me. Ik voelde me niet helemaal op m'n gemak en ik merkte hoe hard ik aan het trippen was. Ik zei vriendelijk hallo en, en ze keken me een beetje grappig aan, alsof ze wisten wat ik aan het doen was. Ik kon nauwelijks nog woorden uitbrengen, maar slaagde er toch in om ze te vertellen dat ik lekker van de natuur aan het genieten was, en zij vertelde me dat ze op zoek waren naar spullen uit de 2e wereld oorlog. Na deze korte woordenwisseling zeiden we vriendelijk gedag en ging ik weer rustig liggen. Ik voelde me een beetje opgelucht. Ik schrok wel even flink, en voelde dit extra heftig aankomen door de staat waar ik in was.

Ik wilde op zoek naar een andere plek, omdat ik geen zin had om meer mensen tegen te komen en ben toen wat door de bossen gaan struinen. De kleuren waren mooi fel en alles zag er enorm scherp uit, de bast van een boom waar ik even naar zat te staren, en de structuur van het hout zagen er prachtig uit. de muziek die ik op had klonk diep en verdraaid. Toen ik op een heuvel stond voelde ik me even oppermachtig na een sicke beat drop van een nogal trippy nummer, ik zat een beetje stom in mezelf te grinniken. Ik rookte de rest van m'n joint op en begon me behoorlijk vaag te voelen hierna, ik was niet meer op deze planeet. Ik ging weer ergens liggen, deze keer in het gras, ook weer in de zon. Toen ik naar de luchten keek dacht ik bij mezelf dat ik nog nooit zoiets moois gezien had. de wolken gingen helemaal over in m'n visuals en ik begon allemaal vage oude egyptische triangels te zien en de mooiste patronen. Ik lag met een grote glimlach. Ik had de trip lekker in de hand en kon em bijna precies zo sturen als ik wilde. Ik voelde me een met de natuur. Er lande een lieveheersbeestje op m'n hand. Ik bestudeerde het beestje aandachtig. Hij vloog tamelijk snel weg. Dit deed me een beetje denken aan het kunnen loslaten in je leven en weer vrolijk verder kunt vliegen. Dit voelde goed aan en ik was lekker rustig.

Ik kreeg zin in wat avontuur en ben toen nog een duin opgeklommen, ik had een beetje de drang om hoger te klimmen, omdat de zon daar mooi scheen, en kwam opeens op een open stuk met uitzicht over de zee met in de verte m'n geboortestad. De kleuren waren zo mooi en fel en ik vond het het mooiste uitzicht wat ik ooit had gezien. Heb hier weer lekker een paar sigaretjes gerookt met flink diepe gedachten over van alles en nog wat wat er in m'n leven om gaat. De effecten waren al een stuk minder en ik kwam weer een beetje terug in de werkelijkheid. het was zo'n uur of 5 en vond het tijd om naar huis te gaan (was wel nog aardig stoned en licht trippend). op de fiets terug dacht ik terug aan wat ik allemaal had meegemaakt, en vond het raar dat er maar 4.5 uur waren verstreken, het leek wel een eeuwigheid!
    Ik kijk erg positief terug op deze trip en heb er zeker wat van opgestoken. Ook heb ik een paar lastige kwesties van mezelf voor m'n gevoel weten aan te pakken. Het voelde een beetje alsof alles wel gewoon netjes op z'n plek gaat vallen in m'n leven.

sorry voor de grote lap tekst maar ik wilde het zo goed mogelijk in detail uitleggen voor jullie. Misschien dat je herkenbare dingen tegenkomt in dit reportje :P.
    Al met al een hele bijzondere ervaring,

Hoop dat jullie het met plezier hebben gelezen en tips zijn altijd welkom!

Laatst bewerkt: 7 okt 2018
    SanneBanne, Het witte Konijn en Eik vinden dit leuk.
  2. Amfitamientje Power

Amfitamientje Power Bewuste gebruiker

Leuk report. Je was zeker in de buurt van Katwijk of Noordwijk en keek naar Rotterdam.

3. Het witte Konijn

Het witte Konijn Experimenterende gebruiker

Helemaal geen vervelende lap tekst, fijn om te lezen.
    Hele mooie trip in de natuur en omdat je er zelf naar vraagt:
    ik lees inderdaad iets wat herkenbaar is. Namelijk de Egyptische triangels; deze zag ik tijdens mijn laatste trip op de muren, terug kerend als patronen. De hele muur zat er vol mee, honderden en elk met een hiëroglief in de vorm van een oog erin.

Wietjevanpietje vindt dit leuk.
  4. NiandraLades

NiandraLades Bewuste gebruiker Tripreporter

Leuk report van een mooie trip! Ik word er helemaal vrolijk van.

5. Bizar is dat hè, ik denk zelf dat het door jaren van evolutie van het menselijk brein een soort van terug naar boven komt.. misschien dat de oude egyptenaren ook wel is perongeluk of bewust paddo's tot zich namen en ook deze vormen zagen. En misschien dat zelfs heel het schrift wat wij kennen op die symbolen is gebaseerd.. zomaar random gedachten haha..

6. Nee iets zuidelijker, maar voor m'n gevoel wel een perfecte spot idd..

7. acht.zes

acht.zes Badass junkie Donateur

BAM!

8. Hahaha, klinkt goed man! Als je dit zo mooi vindt, probeer ook eens een 2cb'tje!

Laden...