• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer truffels (space shuttles) in centrum Maastricht: Heftig!

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Rambo

Newbie
Enkele maanden geleden besloten ik en 2 andere vrienden (L en E) voor het eerst truffels te gaan halen in Maastricht :grin: Aangezien we Belgen zijn en onze interesse in truffels gewekt was moesten we de grens over voor een onvergetelijke ervaring!

Na goede info in de shop besloten we elk onze 10 gram space shuttles te nemen aan het water in Maastricht. Achteraf hadden we dit beter niet in de stad zelf genomen, want we moesten nog terug zien te geraken met de bus, maar we konden niet wachten :grin:

N'a elk onze dosis op te eten (de andere met wat meer moeite dan de ene) begon het wachten. Het eerste half uur gebeurde er niks en trad de teleurstelling op en hoopten we dat we dingen zagen dat er niet waren. We besloten het water te verlaten en terug het centrum van Maastricht in te trekken met een streepje muziek van onze muziek box en toen begon het!

L (die uiteindelijk maar 7 gram binnen kreeg) begon de lichten fel te zien op straat en begon soms hysterisch te lachen. Ik en E begonnen ons ook stilaan raar te voelen. Ik besloot op aanraden van de man van de smartshop een appel te eten, maar die smaakte helemaal zout en ik heb hem dus moeten weggooien.

We begaven ons terug naar het centrum en een man sprak ons aan. Volgens E sprak hij Frans en hij verstond er niks van. Volgens mij en L sprak hij Nederlands, maar ook wij begrepen er niks van :tongueout: Op dat moment hadden we alle door dat de trip begon en we voelden ons onverklaarbaar raar. De muziek die opstond klonk ineens ook helemaal anders!

Toen begonnen we letterlijk doelloos in Maastricht rond te lopen (het was al donker in de vroege avond) we voelden alle mensen raar naar ons kijken en toen beseften we dat onze muziek nog aanstond, wat mss wat raar was. De prikkels in de stad werden heel overweldigend.

L had er genoeg van en wilde uit zijn space shuttle. Ik en E begonnen hysterisch te lachen en zeiden hem dat het ergste nog moest komen, wat ook zo was :grin:

Toen L naar de wc in een café ging(wat eeuwen leek te duren) zaten ik en E te chillen op het stadsplein. We waren over onze trip bezig en het leek of wij dingen begrepen die de andere mensen op het straat niet begrepen, alsof we boven hen stonden als een alziend oog, heel raar! Het stadhuis zag ik ineens driedubbel net als sommige andere gebouwen.

L kwam eindelijk terug en voelde zich heel energiek (alsof hij een vliegje was zei hij) we besloten door de winkelstraten te lopen, de lichten waren zo fel en raar. We dachten ook dat mensen ons constant aanspraken wat achteraf blijkbaar niet zo was en konden random gesprekken opvangen. Onze auditieve functies waren erg versterkt. E bleef zeggen dat de meeste mensen Frans spraken, wat natuurlijk weinig waarschijnlijk was, want we zaten in Maastricht.

We hadden soms het gevoel dat als je oogcontact maakte met een onbekend persoon dat je ineens een band had en elkaar kende ookal zeiden we niks. Heel raar allemaal. En het gekste moet nog komen!

We besloten de bus terug naar België te nemen, maar waren zo dom dat we niet helder kenden denken! We zaten eerst aan de verkeerde bushalte en we konden maar niet ontcijferen welke bus we nodig hadden. Het leek alsof we eeuwen in dat buskotje stonden (100 bussen reden voorbij en mensen kwamen en gingen in het buskotje en wij bleven daar voor eeuwig staan...) onze gesprekken gingen onder het vriespunt, maar soms leek het wel of we hetzelfde dachten en begrepen we elkaar meteen en soms begreep de ene de andere niet. De mensen moeten nogal iets gedacht hebben in dat bushokje :grin:

Op dat moment begonnen we ook te merken dat onze pupillen huge waren, L ging aan het kwijlen en toen E zei om aan ons gezicht te voelen leek het wel of we in een ander lichaam zaten! De apps op mijn gsm begonnen te bewegen, berichten sturen ging amper en de zakken van mijn jas waren ineens een meter diep ofzo!

Op dat moment geraakte ik in paniek ik dacht dat we nooit meer Maastricht konden verlaten (het begon al redelijk laat te worden) en ik dacht dat de politie ons ging oppakken voor raar gedrag.

Ik keek nog eens naar het bord van de bustijden, maar de cijfers leken Russische symbolen. Ineens spraken andere vrouwen (vermoedelijk Belgen) ons aan omdat ze ons hadden horen praten over dezelfde bus dat zij moesten nemen. In mijn ogen spraken ze Pools ofzo, dus ik verstond er niks van (echt een mindfuck) de vrouw zag er ook heel gek uit en ineens zei L dat we ze moesten volgen, want we stonden aan de verkeerde halte.

L ging snel achter de vrouwen aan en ik en E konden niet volgen en raakte hem kwijt. Even later stonden we wat voor ons dezelfde bushalte leek (ik en E hadden een soort van black out en begrepen er niks van). Dit was vermoedelijk het raarste moment van de trip, aangezien niemand kon verklaren of we die vrouwen daadwerkelijk hadden zitten volgen of we dit ons gewoon zaten in te beelden of de waarheid ergens tussenin zat.

Eindelijk kwam onze bus aan (waarschijnlijk hadden we er al 10 gemist) en ik begon goed te gaan op de bus en te genieten van de trip. Op de bus waren we over kabouters en space shuttles aan het praten en voelden we al dan niet echt iedereen naar ons kijken en trad er bij E wat schaamte op die niks meer zei :grin: De busrit voelde zo anders aan en ineens ging tijd veel sneller en voor we het wisten stonden we terug over de grens.

Bij aankomst stonden er ineens controleurs, maar wij waren natuurlijk niet capabel onze buskaartje te tonen en liepen we op 1 of andere manier hier voorbij. Voor mij leek het ineens dat 1 meter wandelen wel 100 meter was en ik geraakte de controleurs schijnbaar niet voorbij, heel raar!

We dachten allen dat we uit de trip waren en besloten iets te eten, maar niks was minder waar! Toen we wilden bestellen kwam er niks zinnig uit onze moment en een kabouter die in het frituur stond leek voor mij te bewegen!

We kregen nauwelijks iets binnen en stilaan kwamen onze shuttles toch echt op de grond en begonnen we onze ervaringen te delen. We konden er blijven over praten en was voor ons allen zeker een uniek moment. Misschien was het wel niet zo verstandig de truffels in een volle stad te nemen en niemand die ervaring had, maar dit bracht onze trip wel naar onbegrijpelijke en onvoorzien are hoogtes :grin:

stomme eend

Bewuste gebruiker
Leuk om je eerste trip te lezen!
De wereld kan heel ingewikkeld worden van truffels ja, en uit een stad zien weg te komen is dan wel een erg grote uitdaging. Maar klinkt alsof jullie het naar jullie zin gehad hebben!

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Leuk reportje! Klinkt als een lekker verwarrend tripje. Best gewaagd om het voor het eerst meteen middenin een drukke stad te doen maar zo te horen is het allemaal goed gegaan. Volgende keer toch maar gewoon mee naar huis nemen om daar op te eten? :)

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan