• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer truffels

Svstoned

Experimenterende gebruiker
Vorige maand voor de eerste keer truffels geproeft nadat mij maat mij overhaalde om ze eens te proberen want je zou er zogezegt moeten pijn in je buik van krijgen door het lachen :P
(smaakt bijlange nog niet zo slecht als paddo's)

Anyway nadat ik aan paar maanden ervoor een volle portie paddo's had verpulvert in mijn mond tot sap (zodat het de tijd kreeg om rustig mijn bloedvaten te infiltreren) en niks ervan voelde (behalve dan een metaal-achtige smaak die in mijn keelgat bleef hangen ) wou ik toch eens iets anders proberen
En ja ik had alles volgens het boekje gedaan, niet gegeten en erop nog enkel joints gesmoord

Dus op een mooie zaterdag ochtend even rap naar de winkel achter wat truffels, orgineel was ons idee om ze nog een weekje te laten rotten maar inplaats van te wachten hebben we ze onmiddelijk geconsumeert.
Mijn maat heeft direkt alles in zijn mond gegoten even erop geknabbelt te hebben alvorens hij het binnenslikte.
Ik zat rustig op zijn bed wat naar het tv te kijken en de truffels heel rustig aan het opeten, truffel per truffel als het ware, net zoals je nootjes eet als je tv kijkt en je weed is op.

Na een goed halfuur waren mijn truffels op, we voelden bijden nog niets dus besloten we er een spliff op te roken, de eerste trek die ik inhaleerde was net zoals mijn eerste trek van eerste joint, steeg direkt naar mijn koppie en toen begon alles...

Ik zat dus nog steeds rustig op mijn maat zijn bed tv te kijken maar alles begon te bewegen, ik wilde het vertellen maar ik kreeg het niet over mijn lippen, alles wat ik probeerde te zeggen sloeg op niks en het einde in een lachpartij waarvan ik pijn kreeg in mijn buik van het lachen, ik dacht oke dit is het er bewegen wat dingen enzo maar het effect begon alleen maar te versterken.
(Nu, mijn maat heeft maar 1u effect ervan gehad en niet zo erg als ik, dus zijn verhaal is niet belangrijk, dat gebeurt er als je al de truffels opeet zonder heel goed te kauwen.)

De show; must funniest videos begon op tv maar ik besteede niet veel attentie aan het programma inplaats daarvan zat ik me letterlijk krom te lachen met de stem en het gezicht van de presentator, mijn maat zei dat de presentator veel geleek op een of andere blauwe dinosaurus :confused:

Als ik naar buiten keek zag ik constante veranderingen in de wolken, eerst waren het allemaal vierkantjes die draaiden rond hun as, ze hadden allemaal ongewoone kleuren (blauw, rood, groen,paars) en toen ik naar binnen keek werd ik verblind voor enkele seconden, toen ik weer kon zien vloeiden alle kleuren van buiten naar binnen, toen zag ik alles draaien en groter worden en op me af komen, was heel leuk om te zien

Toen werd het buiten ineens heel donker (niet in het echt want er was haast geen wolkje aan de lucht) het werd zwaar bewolkt en het was alsof de wolken naast elkaar kwamen te liggen en de hemel sluitten, onderaan de wolken die in een golvende motie bewogen hingen doodshoofden zonder onderkaak en die spuwden zwarte rook uit, het deed me denken aan Mordor van LOTR.

Op een gegeheven moment (ongeveer 3 uur in de trip) moest ik dringen gaan plassen, dus ik ging naar het toilet en boven het toilet hangt er een groot schilderij, een of andere kunst want ik weet tot op vandaag nog steeds niet wat er op dat schilderij staat 0.o
Anyway ik keek naar het schilderij en die kwam steed dichter en dichter tot ik plotseling een stap achteruit zetten en botste tegen de kast, toen kreeg ik even een raar gevoel door mijn lichaam want ik deed wel een stap achteruit om niet tegen het schilderij te botsen maar ik wist nog dat alles wat ik zag in mijn hoofd zat.
Toen ik weer naar het schilderij keek zag ik de zee en de golven en toen kreeg ik weer een grote druk om mijn plasser want ik had nog steeds niet mijn tank gelost.
Na een half uur eindelijk uit het toilet geraakt.

De trip duurde 5 uren en was een constant effect, het was over van de ene second op de andere, ik had nog nooit zo'n leuke (hoe je het ook wil noemen) gehad, zeker voor herhaling vatbaar.
En wat ik zeer raar vond is dat ik gedurende 5 uur maar 1x van het bed ben gegaan om te plassen anders zat ik bijna 5 uur in een hoekje op mijn maat zen bed .
Ik had antwoorden gevonden op alle vragen, ik wist waarom wij leefden, waarom de hemel blauw is enz... veel te zot :rock:

Er is nog veel veel veel meer gebeurt maar als ik alles neertype wordt het te boring om te lezen
:kots:

Cya next time :grin:

HetEindeVanAlles

Belezen gebruiker
lijkt me super :grin:

ik ga ze volgende week voor het eerst doen. Hoeveel gram heb je ervan gegeten (heb wel nog nooit getript)?

En dus gewoon bakje opene, truffel per truffel eten en goed kauwen hé?

Lijp

zit 15 gram in zo'n bakje als het goed is, ik heb de eerste keren alles ineenkeer ingenomen, maar ik kwam er later achter dat het toch beter is als je eerst de helft neemt, en als het nodig is de rest.

Svstoned

Kan goed zijn, zoals ik al eerder zei; Ik heb de mijne opgegeten zoals het nootjes waren.
Nootje per nootje :tongueout:

Anyway dit weekend ga ik nog eens trippen, is nu een goede 2 maanden geleden en ik ben klaar voor nog meer antwoorden.

Bovenaan