Eerste keer truffels

Exultance

Newbie
Howdy, Ik ben morgen van plan om samen met mijn vriend een bakje truffels te gaan kopen, maar voor dat ik ze eet zou ik graag nog wat extra info willen hebben. Vooral de dingen die er kunnen mislopen. Ik wil namelijk niet afgevoerd worden ofzo (ik denk niet dat het zover kan komen, maarja) .. Anyways hoelang duurt het, kan je er een bad trip van krijgen, wat gebeurd er als het is uitgewerkt enz.. Alvast bedankt.

MagicMush

Experimenterende gebruiker
Een paar tips:

- Houd je bij 1 portie per persoon en de kans is klein dat het 'echt' mis gaat met truffels.
- Het effect is erg stuurbaar, mocht je denken dat je 'bad' gaat, probeer je er dan overheen te zetten door aan positieve dingen te denken.
- Als iemand bad gaat, zorg er dan voor dat je er voor hem bent. Als mijn vrienden bad gaan probeer ik ze gerust te stellen / te ontspannen of op te vrolijken, afhankelijk van de situatie (hoe erg het is).
- Gebruik geen andere drugs (dus ook geen alcohol).
- Met een volle maag zullen de truffels minder effect hebben dan met een lege maag. Persoonlijk zou ik ze op een lege maag nemen.
- Als je het thuis doet, zorg dan dat je genoeg chille muziek hebt, dekens, kussens, leuke films, snacks, drinken, etc. om het zo chill mogelijk te maken.
- Schrijf je ervaringen in een trip report en post ze hier op drugsforum.nl :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Immo zei:
Ik zou zeggen lees eens wat rond op dit forum.

Inderdaad, lees dit forum. Er staan zelfs zeer mooi geschreven handleidingen tussen, wie zoekt zal vinden :) En mocht je dan nog niet genoeg informatie hebben kun je altijd nog een kijkje nemen op erowid :wink:

KoxBox

Badass junkie
Exultance zei:
Howdy, Ik ben morgen van plan om samen met mijn vriend een bakje truffels te gaan kopen, maar voor dat ik ze eet zou ik graag nog wat extra info willen hebben. Vooral de dingen die er kunnen mislopen. Ik wil namelijk niet afgevoerd worden ofzo (ik denk niet dat het zover kan komen, maarja) .. Anyways hoelang duurt het, kan je er een bad trip van krijgen, wat gebeurd er als het is uitgewerkt enz.. Alvast bedankt.

Drink liters alcohol,probeer het te combineren met zoveel mogelijk andere drugs, doe het op een openbare plaats liefst alleen, een bad trip bestaat niet, alleen mietjes worden afgevoerd en het duurt 5 jaar.
Graag gedaan.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Exultance zei:

Drink liters alcohol,probeer het te combineren met zoveel mogelijk andere drugs, doe het op een openbare plaats liefst alleen, een bad trip bestaat niet, alleen mietjes worden afgevoerd en het duurt 5 jaar.
Graag gedaan.

Haha :tearsofjoy: Yeahhh!!!! :rock:

KoxBox

Badass junkie
Het is toch waar verdomme, hoeveel topics bestaan er zo al niet? 100? 200?
Als je zo graag wil trippen en er zo graag veel info van wil hebben, ben je toch niet te leeg om gewoon fokking 5cm JA JE LEEST HET GOED! 5CM! Naar beneden te scrollen en:
O MY F*UCKING GOD (Edit: kijk wat je me nu laat doen m'n sterretje verkeerd geplaats!) er gaat een wereld aan informatie open, te veel om in 1 keer te verwerken!

Maar neeeeeeeeeeen, wat denkt hij/zij: een topic meer of minder zoals dit wat maakt het uit, de DF'ers hebben toch niets anders te doen dan keer op keer op keer de zelfde info te geven.

Maar voor de rest, niets persoonlijks. Excuse me I'm going to :kots: now.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Het is toch waar verdomme, hoeveel topics bestaan er zo al niet? 100? 200?
Als je zo graag wil trippen en er zo graag veel info van wil hebben, ben je toch niet te leeg om gewoon fokking 5cm JA JE LEEST HET GOED! 5CM! Naar beneden te scrollen en:
O MY F*UCKING GOD (Edit: kijk wat je me nu laat doen m'n sterretje verkeerd geplaats!) er gaat een wereld aan informatie open, te veel om in 1 keer te verwerken!

Maar neeeeeeeeeeen, wat denkt hij/zij: een topic meer of minder zoals dit wat maakt het uit, de DF'ers hebben toch niets anders te doen dan keer op keer op keer de zelfde info te geven.

Maar voor de rest, niets persoonlijks. :kots:

Je hebt helemaal gelijk! :wave:

Bovenaan