1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Eerste keer truffels

Discussie in 'Trip reports' gestart door Skepta, 9 aug 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Skepta

Skepta Newbie

Een half jaar geleden heb ik beloofd om na mijn eerste truffelervaring een tripreport te schrijven. Dit ben ik helemaal vergeten dus doe ik het nu!

De dag begon goed, had een goed humeur en erg veel zin in de avond. Een vriend was een week alleen thuis dus we wisten zeker dat we niet gestoord gingen worden. Ik naar de smartshop, waar de man mij vriendelijk advies gaf, en ik uiteindelijk op de Atlantis was uitgekomen.

Naarmate de avond dichterbij kwam, komt er steeds meer spanning in mij op, ik krijg een droge mond en begin toch best zenuwachtig te worden.. wat als ik een bad trip krijg?!

Toen was het moment daar. We hadden pizza besteld om daarna te eten tegen de smaak, en begonnen met de eerste hap! De smaak viel gelukkig erg mee en we kregen het gemakkelijk weg. Op de bank zitten en afwachten maar...

Toen opeens schoot de stress er weer in. Ik dacht nu kan ik er niks meer aan doen en begon te zweten en wist niet wat ik moest doen. Mijn vrienden konden me gelukkig gerust stellen, tot ik opeens de boekenkast zag golven, waarna ik heel hard begon te lachen. Sindsdien een hele relaxede, niet te heftige en vooral hele grappige eerste trip gehad, en aankomende zondag mag ik voor de tweede keer! Dit keer een stuk minder zenuwachtig gelukkig!

P.s. Ook mijn eerste tripreport, tips zijn welkom! Ik kan maandag gelijk een report schrijven over zondag!

Zonnetje vindt dit leuk.
  2. Zonnetje

Zonnetje Experimenterende gebruiker

Iets vertellen over wat je er van had verwacht en wat je er achteraf van vond.
    Mag ook nog een stukje gedetailleerder. Want zo'n truffel trip duurt toch wel eventjes?

Skepta en gomega vinden dit leuk.
  3. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Hoi @Skepta ,

Leuk dat je een half jaar na dato nog even verslag doet over je trip. Hopelijk is je tweede trip ook een succes geworden!
    Qua tips: je mag wel wat meer details vertellen over wat je precies ervaren hebt tijdens je trip. Wat zag, voelde en dacht je allemaal en hoe verschilt dat met hoe je de wereld nuchter ervaart?

4. henkie2

henkie2 Experimenterende gebruiker

Klinkt als een leuke kennismaking met psilocybine!

Had je in je eentje een heel doosje Atlantis (15 gram) op?

Ervaring met andere drugs?

Tip voor volgende truffeltrip: ga naar buiten :)

Laden...