1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Eerste keer XTC, beste ervaring van mijn leven!

Discussie in 'Trip reports' gestart door anoniem12345678, 1 feb 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Oke, daar gaan we dan, voor het eerst een tripreportje typen, het is bij verre niet mogelijk om deze ervaring kracht te doen met woorden, maar ik zal mijn best doen om alles zo goed mogelijk te verwoorden.

Achtergrondinformatie: Deze avond stond al een tijdje gepland, O(17) met wie ik (16) dit gedaan heb heeft al meerdere keren eerder XTC gebruikt, ik heb lang nagedacht ofdat ik dit wilde doen aangezien het natuurlijk toch best jong is maar uiteindelijk zonder door iemand gepusht te worden zelf besloten dat ik het graag wilde.
    We hebben het gedaan bij O in een weekend waar zijn moeder niet thuis was, gewoon in de huiskamer, relaxte, ontspannen manier om kennis te maken met XTC

De pillen waren rode Harley-Davidsons, puur MDMA en getest op ong 150 mg,

20:00 - We hebben gegeten, moeder is weg, en besluiten eerst even een joint op te steken en wat bij te praten aangezien we elkaar weinig zien. In eerste instantie was het plan om na de joint opgerookt te hebben meteen een halfje te nemen zodat tegen de tijd dat onze stoned uitwerkte de pillen erin zouden kicken, we waren echter zodanig stoned dat we besloten dat we liever eerst ff lekker van de stoned genoten en het gezellig zouden maken voordat we aan de pillen begonnen.

21:30 - We beginnen langzaam weer nuchter te worden, ik ben op dit moment al intens gelukkig aangezien ik gewoon echt heel lekker stoned was geweest en ik er echt heel blij van werd om weer wat tijd door te brengen met O, we zijn al sinds de basisschool vrienden en zien elkaar veel te weinig, dit soort momenten maken mij echt heel gelukkig,

Net wanneer we van plan zijn om een halfje te gaan innemen belt een vriend(S) van O of hij wat wiet van hem kan kopen, of met ons mee kan blowen, we zeggen dat als ie een 10tje ingooit hij vanavond bij ons kan zijn en zoveel kan smoken als ie wil, wel vertellen we dat wij X gaan gebruiken aangezien we wisten dat S daar best wel op tegen is. S zegt dat dat prima is maar dat hij het gewoon bij wiet houd.

Ik kende S natuurlijk nog niet, maak een beetje kennis, ondertussen is S een jointje aan t rollen en besluiten O en ik om nog maar een jointje mee te roken, het was gezellig en die pillen konden wel even wachten, we hebben de tijd. Ik rook een half jointje en zit meteen weer op het heerlijke suizende indica stoned waar ik net pas weer van was down gekomen. Deze nacht kon me niet lang genoeg duren, alles voelde perfect en ik heb nog geen flintertje X binnen.
    Ik heb zelfs nog getwijfeld om aan O voor te stellen om vannacht het gewoon bij wiet te houden en die X een andere keer te doen, heb ik uiteindelijk natuurlijk niet gedaan.......... gelukkig niet!

22:30 - Terwijl S bezig is met een tweede jointje draaien zeg ik tegen O dat ik nu wel echt graag het eerste halfje wil gaan nemen, ik ben onderhand weer aardig nuchter en begin dan ook wel heel erg benieuwd te worden naar het effect van X, O stemde hier natuurlijk mee in. Terwijl S in de deuropening naar de achtertuin een zn jointje rookt nemen wij allebei een halfje in.
    Ik kies er ook voor om nog even een paar trekjes van zijn jointje te nemen aangezien ik mij kennende mezelf veel te druk ga maken met het focussen op t pilletje en of het al inwerkt, een beetje ontspanning kan geen kwaad, wel zorg ik er voor om mezelf in te houden en niet weer op zon level aan stonedheid te komen als waar ik net vandaan kom.

Netflix word vervangen voor harde, lekkere muziek, we bereiden wat dingen voor voor wanneer de X inknalt zodat we dan optimaal kunnen genieten (potje kauwgom klaarzetten, grote fles water vullen, lichten dimmen) en eten nog een beetje chips wetende dat we waarschijnlijk geen eetlust meer zullen hebben zodra de X inkickt

23:30 - Een uur na het nemen van het eerste halfje voelen we eigenlijk nog helemaal niks, we besluiten allebei om nog maar een halfje bij te nemen, ook delen we nog maar een jointje met zn 3en, want hé, we moeten toch weer een uurtje wachten

01:00 - Is dit het nou? Een hele pil (150MG) was al meer dan ik verwachte nodig te hebben, en het was nogal teleurstellend, ik voelde me heftig stoned, maar voor de rest? Ik had de hoop op een echte X trip volgens mij wel opgegeven, het was al 1,5 uur nadat ik mijn tweede halfje had ingenomen, die zou toch zeker wel ingewerkt moeten hebben? Ik vraag aan O die ervaren is met X en hij geeft ook aan weinig te voelen.

Hier maken we een domme beslissing, nadat S weer naar huis gaat stelt O voor om allebei een volle tweede pil te nemen, want "Dubbel dit kunnen we echt wel aan" ik snap dat dit echt niet slim was, maar hé, we waren natuurlijk al niet meer helemaal nuchter en dachten niet meer helemaal helder na.

01:15 - W o w, wat ging dit snel, na 2.5 uur wachten had ik echt de illusie dat als ik überhaupt iets ging voelen van die tweede pil het toch zeker wel weer een uur zou duren,

Ongeveer een kwartiertje na het nemen van die pil begon ik wat hele lichte kaaktrekjes te voelen en vertelde O dat mijn pupillen erg groot waren, ik merkte zelf nog niet echt de gewilde effecten van X maar was natuurlijk wel erg blij dat het begon te werken en zag uit naar het moment dat het er echt in zou kicken.......

01:30 - Binnen een kwartiertje ben ik van licht stoned naar vol onder invloed gegaan, we hadden heel veel gegeten dus ik verwacht dat op dit moment pas het eerste beetje X mijn bloedbaan ingaat, dat bewijst maar weer hoe makkelijk het is om domme keuzes te maken als je al een beetje onder invloed was,

Ik krijg eerst een enorme emotionele rush, ik kan me hier niet heel veel details meer van herinneren, maar ik weet dat ik heel lang met O heb staan knuffelen en aan hem heb verteld hoeveel ik van hem hou, dit moment ben ik echt heel blij mee geweest, O en ik zijn echt hele goede vrienden maar hebben weinig echt diepe goede gesprekken, en dit zouden wij samen nuchter echt niet kunnen.

02:00 - Ik word echt compleet overrompeld door alle sensaties die ik nu door mijn lichaam voel stromen, terugkijkend op alle foto van de avond zie ik dat ik voortdurend met een shirtje aan een kussen lag te knuffelen onder een dun dekentje, alles voelde gewoon te lekker, alleen al het aanraken van de ietwat koudere lucht met mijn blote huid voelde heerlijk.

*Vanaf dit moment raak ik elk gevoel voor tijd kwijt, hier begint alles me echt te raken en word ik extreem wazig*

Ik weet dat gedeeltes van de avond in de huiskamer hebben afgespeeld, en andere gedeeltes op zijn kamer, wat wanneer was en in welke volgorde etc is moeilijk om te plaatsen.

We hadden de hele avond gewoon naar je standaard Rap muziek zitten luisteren, en Omar pakt zijn telefoon en verteld mij dat nu het er voor ons beiden echt is gekickt hij echt goede muziek heeft voor nu, ik verwachte een ander soort rap ofzo, O kennende, maar ondanks dat hij helemaal niet daarvan houd zet hij een psytrance playlist aan, en H O L Y S H I T, vanaf de eerste toon die de speaker uit kwam viel ik meteen in een, ja, trance, ironisch eigenlijk,

Elke toon die uit de speaker kwam vibreerde door mn hele lichaam, hoe lekker alles voelde is niet te verwoorden, maar het enige waar ik het mee kan vergelijken is dat de muziek er echt voor zorgde dat ik op de beat klaarkwam door mn hele lichaam, uren lang.

Ik durf dit niet heel zeker te zeggen, maar ik geloof echt dat ik daarna te maken kreeg met een zekere mate aan "ego-death" de muziek voelde niet meer alsof het afgespeeld werd, de muziek was er gewoon. Het voelde alsof muziek de basis in mijn bestaan vormde, alsof muziek de eerste laag van bewustzijn was. Het voelde eigenlijk zelfs of ik de muziek was, alsof alles gevuld was met muziek, inclusief ikzelf.

Na tot een uur of 5 gok ik me zo gevoeld te hebben, begon ik heel langzaam neer te komen van de peak, ik was gewaarschuwd dat het kon zijn dat ik wat lichte psychedelische effecten zou meemaken in dit stadium van de trip dus ik was me ervan bewust dat het zou kunnen komen.

Lichte psychedelische effecten? Pffff, ik kwam in een full on psychedelische wereld terecht, ik had dan natuurlijk ook geen gemiddelde dosis genomen, maar dit verwachte ik echt niet!

Elke keer als ik mezelf toeliet om te ontspannen, viel ik weer in die zelfde trance geleden door de muziek, alsof ik in een bad vol genot viel. Ik heb deze ervaring met wiet ook wel, het voelt echt alsof alles helemaal stilvalt om daarna weer opgepakt te worden door het genot van je high - en in dit geval begeleid door de muziek -

Dit had ik natuurlijk de hele peak al, maar nu de psychedelische effecten in begonnen te komen begon dit nog veel heftiger te worden, elke keer als ik in deze staat terecht kwam onttrok ik me steeds meer van alle realiteit, eerst merkte ik dat ik tunnelvisiede op een ding in de kamer (voor het grootste gedeelte de lamp of de TV afhankelijk van of ik zat of lag) en alleen dat scherp bleef zien. Voor de rest blurde alles en zag ik hele typische kleurrijke psychedelische patronen er rondomheen.

Later, ongeveer een uurtje na dit denk ik, merkte ik dat ik heel zwaar begon te hallucineren, waar ik eerder gewoon typische visuals zag rondom wat ik nog wel scherp kon houden begon ik nu heel duidelijk te hallucineren over waar ik aan dacht, echt alsof ik door mn eigen brein heen aan het trippen was, het was echter nog niks al te realistisch, een soort van waas over wat er echt gebeurde heen, echt en nep was nog heel makkelijk uit elkaar te houden

Nu kwam ik op een punt dat ik ook echt moe begon te worden, en het nogal tricky werd met mijn bewustzijn, ik begon hele realistische hallucinaties te krijgen waarvan ik ook echt geloofde dat ze echt waren, vaak nog steeds rondom dingen die ook echt in mijn hoofd gebeurde, vaak zag ik bijvoorbeeld O in mn ooghoek liggen, daarnaast ook voor me op de grond zitten, en op me af komen lopen, op het moment dat het dan eng werd of ik besefte dat het nep was schrok ik telkens op en voelde het alsof ik weer teruggeknalt werd de wereld in om na een paar seconden weer weg te driften.

Ennnnnn..... Slaap, rust,

De volgende ochtend toen ik wakker werd schoot er een immense pijn door mijn kaak en mond, terwijl ik nog niet helemaal duidelijk heb wat er aan de hand is kom ik overeind en langzaam begin ik de vorige avond weer te herinneren. De pijn in mijn kaak en wangen is heel extreem, vlak voordat ik merkte dat ik in slaap ging vallen heb ik mijn kauwgom uitgedaan, maar shit, dit is heftig, mijn wangen zijn tot bloedens toe opengekauwt en mijn hele kaak zit half dicht geklampt, na een half uurtje ongeveer is het wel weer bijgetrokken......

O en ik lopen naar beneden, roken een jointje terwijl we met een brede glimlach elkaar aan staren, we zijn beide nog te vaag om het erover te hebben, maar we denken allebei hetzelfde;

Wauw, wat een avond, wat een belevenis,

Een jointje delen klaart ons beiden weer, de wiet geeft me weer enige psychedelische visuals omdat ik nog zo beduusd ben van de MDMA, de rest van de middag brengen we stoned en blowend door totdat we snel alle sporen van drugs moeten wegwerken voordat zn moeder thuiskomt.

De komende week voel ik me vaag, niet negatief, gewoon heel kalm en zorgeloos, wel soms erg moeilijk met school.
    Ik merk dat de XTC me niet per se gelukkiger heeft gemaakt, maar het voelt alsof het me de kans heeft gegeven om mezelf nog een stapje gelukkiger te maken in het leven, en ik ben echt al heel gelukkig

Ik heb nog meer een hekel gekregen aan het stigma rondom drugs, er kunnen zoveel voordelen aan zitten en ik weet 100% zeker dat zon soort drug af en toe gebruiken zeer goed kan zijn voor je mentale staat,

Dankjulliewel voor het lezen, het van me afschrijven is al een enorme oplichting want ik ben een week later nog steeds heel erg overweldigd door de ervaring!

Stay safe!

Boommeisje, Roze olifant en Pure M vinden dit leuk.
  2. Expex

Expex Newbie

Hey Anoniem, dank voor je report. Da's een hele belevenis die je daar hebt meegemaakt, zeker voor een 1e keer xtc! Ik heb nog nooit xtc in een thuissetting gebruikt, moett ik eigenlijk ook een keer doen.
    Wel bijzonder dat het 2,5 uur duurde voordat de boel een beetje begon te werken, ook al had je pas om 8 uur gegeten. Na 2,5 uur ben ik zowat alweer bij mijn comedown :)
    Ik had eind vorig jaar ook een soortgelijke ervaring (zie mijn report) op een feest, dat de MDMA niet werkte en ik maar ging bijpakken met als gevolg: een overdosis. Let hier dus wel op, want 300mg is mijns inziens echt te veel, helemaal voor een 1e keer.

3. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Hoi @anoniem12345678 ,

Ten eerste: welkom op het forum. Fijn om te horen dat je een goede eerste kennismaking hebt met XTC hebt gehad. Toch wil ik hier wel even een paar bedenkingen en kanttekeningen bij plaatsen. Ten eerste vind ik 16 en 17 jaar echt wel erg jong om al (dagelijks?) te blowen en te experimenteren met drugs zoals xtc. Je brein is nog in ontwikkeling en bovendien maken 16 en 17 jarigen gewoon vaker onverstandige keuzes (deed ik ook op die leeftijd).

Nu we het toch over onverstandige keuzes hebben... 300mg is wel echt serieus veel! Ik ga er hierbij gemakshalve vanuit dat jullie geen 200 kilo wegen namelijk. Ook uit het feit dat jullie hallucinaties kregen en dat de dag erna je wangen kapot waren blijkt volgens mij dat je echt serieus teveel hebt gepakt. En dan heb je het ook nog eens gecombineerd met wiet. NIet dat dit per se een hele schadelijke combinatie is. Maar het is wel gewoon niet handig om nieuwe drugs die je nog niet kent meteen te gaan combineren met iets.

Al met al hoop ik dat jullie het even wat rustiger aan doen met jullie drugs gebruik en als je het dan toch wilt doen even een beetje onderzoek vooraf doet.

Dit is zeker niet bedoeld om je af te schrikken van dit forum. Zie het gewoon als wat goed bedoeld advies van een "ouwe lul" :tonguewink:

Kijk hier ben ik het dan wel weer helemaal mee eens. Ik denk dat er veel te leren valt van verstandig drugsgebruik. Het stigma dat de maatschappij op drugsgebruik legt is volgens mij ook echt overbodig. Juist door er zo verstandig mogelijk mee om te gaan kun je aan de maatschappij laten zien dat ze ongelijk heeft!

4. Sorry, ik heb m blijkbaar niet helemaal duidelijk overgebracht

Ik blow zeker niet dagelijks, hooguit een aantal keer per maand, en ik ben het er zelf 100% over eens dat XTC op 16 wel echt jong is, maarja, zie de verleiding dan nog maar eens te weerstaan

En ik heb echt mn onderzoek gedaan, ik heb denk ik wel 10 uur aan content rondom XTC gekeken/gelezen, de dosis was ook echt te hoog en dat zie ik nadehand echt wel in, maar we hadden gewoon de aangerade tijd (1.5 uur) gewacht tussen redoses, en wanneer je al stoned bent maak je nou eenmaal niet zulke frisse keuzes.

Ik snap echt, en ben er ook blij om dat mensen er bezorgd om worden, het zou niet goed zijn als mensen maar gewoon meeknikken met drugsgebruik minderjarig, maar ik denk echt wel na bij wat ik doe

5. Wat bedoel je met een overdosis dan? Voorzover ik weet kun je de "Lethal-dose" voor XTC niet echt bereiken, en gaat het dan om uitdroging of juist watervergifteging

6. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Fijn dat je zo begripvol reageert op mijn commentaar. En goed om te zien dat je je wel voorbereid hebt. In principe is mijn advies om op jouw leeftijd dit soort drugs niet te gebruiken. Maar als je het dan toch wilt doen zou ik zeggen lees eens goed rond hier op het forum en stel vragen voordat je iets (nieuws) gaat gebruiken!

7. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Dat is niet helemaal waar volgens mij. Weliswaar worden de meeste MDMA-doden veroorzaakt door zelf toegebrachte indirecte gevolgen van gebruik zoals uitdroging en watervergiftiging, maar toch heeft MDMA wel degelijk ook gewoon een LD50. Die is alleen enorm hoog, en het is altijd lastig om concrete conclusies te trekken over het menselijk lichaam op basis van diermodellen.

Meestal zal iemand dus, vanwege die hoge ‘lethal dose’, niet acuut sterven aan MDMA. Maar als je de wetenschappelijke literatuur erop nazoekt dan is er toch wel het nodige te vinden over (jonge) MDMA-overlijdens. De oorzaken die gevonden worden bij autopsie zijn niet altijd even duidelijk en variëren. Die kunnen bijvoorbeeld cardiovasculair zijn (hartinfarcten, hartstilstanden, herseninfarcten, etc., altijd een klein risico bij stimulanten, je weet niet hoe gevoelig je lichaam is) en/of andere ‘system shut downs’ zoals nierfalen/multiple orgaanfalen. Die systemen hangen uiteindelijk natuurlijk allemaal in zekere zin fysiologisch met elkaar samen. En de kansen dat zoiets je overkomt als je geen torenhoge dosissen neemt zijn gelukkig klein. Maar je moet hier gewoon niet mee gaan stunten, is het niet waard.

En inderdaad hangt het er ook maar vanaf wat je definitie is van ‘overdosis’, zelf heb ik het dan niet zozeer meteen over een fatale gebeurtenis maar meer over een onwenselijke (nare) reactie na een achteraf bekeken veel te royale dosis van een middel. Ik heb door een fout met rekenen ooit een capsule met achterlijk veel MDMA binnen gewerkt en ik heb afgezien de dagen erna, dat wens ik niemand toe. :wink: Jij daarentegen lijkt erg geluk te hebben gehad met de kater want wat jij beschrijft zou ik ook zeker onder overdosis plaatsen. Flink hallucineren, je wangen tot bloedens toe openkauwen (herkenbaar trouwens, fucking pijnlijk is dat) en zó vaag worden met sterk veranderd/wisselend bewustzijn zijn toch wel echt allemaal tekenen dat je met deze drug te ver bent gegaan.

8. Dat is inderdaad zo, maar de meeste van deze risicos zijn vrijwel tot 0 te brengen door maatregelen te treffen, goed drinken, kleden en een goede omgeving, de meeste doden aan MDMA zijn ook echt op raves/feestjes, omdat het daar natuurlijk veel warmer is + dat je veel meer beweegt

Wil ik wel even toevoegen dat ik elk stukje van de trip als leuk heb ervaren, ik ben echt een zware thrillseeker in alles in het leven, dus dit hallicuneren en vage realiteit ervaarde ik ondanks dat het echt heel intens was wel als positief en vond de nadelen het ook echt wel waard,

9. Roze olifant

Dat is waar.

Maar geloof me, de nadelige gevolgen kunnen ook wat minder leuk uitpakken met wat pech. Drie dagen lang niet op kunnen staan omdat het meteen zwart voor je ogen wordt, je alleen/somber voelen, schokken voelen en hele luide auditieve hallucinaties hebben bij het in slaap vallen, en vervolgens nog een aantal dagen in een toestand leven waarvan ik achteraf besefte dat dit ‘derealisatie’ was... dan is het het toch al een stukje minder waard.

Ik probeer je niet bang te maken en ben blij dat je een positieve ervaring hebt gehad. Maar ga er gewoon niet te roekeloos/impulsief mee om, zodat de magie behouden blijft, want die is er anders snel een keer vanaf. Be safe. That’s all.

Guapo Temudgin en De Dunne vinden dit leuk.
  10. En wat ik al zei, ik ben echt heel blij met dit soort reacties, het zou niet gezond zijn als ik ze niet zou krijgen,

Wat ik nog wel ff wil toevoegen, mijn kater is uiteindelijk niet heftig geweest maar wel extreem lang, nu bijna twee weken later heb ik nogsteeds dat als ik heel erg ontspan ik soms een beetje dromerig of afwezig word, zweverig is misschien een beter woord, en als ik slecht geslapen heb betrap ik me er nogsteeds op dat ik af en toe heel licht aan het klappertanden ben, niet zichtbaar voor anderen, echt gewoon alsof mijn onderkaak heel snel en minimaal vibreert, ik heb een beetje rond gelezen en zie dat dit niet heel bijzonder is na zon hoge dosis,

De Dunne en Roze olifant vinden dit leuk.
  11. Guapo Temudgin

Guapo Temudgin Belezen gebruiker

De 1ste xtc pil kan net zo goed laatste zijn als je niet weet of je er tegen kan. Dus risicos minimaliseren Ok. Maar er van uit gaan dat drugs veilig zijn kan je dood worden :P

12. Volgens mij heb ik niet gezegd dat drugs veilig zijn?

13. Guapo Temudgin

Guapo Temudgin Belezen gebruiker

Nee dat gevoel geef je mij, ik vind het altijd een beetje spannend als mensen zeggen dat 1 drug de beste ervaring was van hun leven. JE zegt in principe gewoon dat het leven daarvoor saai en vlak was. Dat hoor ik. Ik kan het mij niet voorstellen dat je zo lang in het leven staat om dan pas van een pil echt blij en gelukkig te te zijn of worden. wtf heb je hiervoor dan allemaal meegemaakt? Of juist niet? Ik hoop dat je ziet dat ik bezorgd op je reageerde en niet met je wil boksen.

14. Nee oke, die snap ik, hij komt miss zo over maar zo bedoelde ik hem echt niet, ik ben op het moment echt heel gelukkig, en sta zeer positief in t leven, ik sta mezelf ook alleen toe om drugs te gebruiken om leuke momenten nog leuker te maken, niet om slechte moment beter te maken.

En dat het de fijnste nacht van mijn leven was komt voor uit dat dit een van mijn beste vrienden is die ik al sinds groep 1 ken, alleen nu eig te weinig contact mee heb, een combinatie van een gezeligge tijd met hem hebben, voor het eerst echt emoties met hem kunnen delen op een manier waarop ik dat nuchter nooit had gekund, en gewoon een overal geweldige ervaring met de effecten van de drug,

15. Roze olifant

Er is toch niks mis mee als een drugservaring de beste ervaring van je leven is. :)

Ik heb de allerbeste momenten (en dan bedoel ik het gevoel: OMFG I’m in heaven) ook tijdens trips meegemaakt maar dat zegt dan toch nog niet dat mijn gewone leven leeg is. Ongeacht hoe het gewone leven eruit ziet, ‘high’ is het toch vaak, uitzonderingen daargelaten en afhankelijk van de drug, net effe wat leuker allemaal. Niet gek ook, als je ziet wat die stoffen met je neurotransmitters doen.

Zo lang je beseft dat drugsgebruik geen (permanente) oplossing is voor eventuele problemen en negativiteit in je nuchtere leven en je op een zo verstandig mogelijke manier omgaat met je gebruik, is het volgens mij niet zo erg om af en toe even de hemel te bezoeken met wat hulp van buitenaf. :wink: (En ja, dan steekt je normale leven daar soms wel effe wat bleekjes tegenaf, zo is het gewoon.)

Expex en Mindless vinden dit leuk.
  16. Mindless

Mindless Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Laten we wel wezen, tijdens een trip in de zevende hemel zijn, zwemmend in een oceaan van gelukzaligheid, liefde en totale zorgeloosheid, ondertussen onmogelijke schoonheid ervarend in onaardse kleuren en patronen, is iets waar geen nuchtere ervaring ook maar bij in de buurt komt.

Als tijdelijke ervaring dan hè.

Sannetje, Expex en Roze olifant vinden dit leuk.
Laden...