1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Eerste keer XTC - Helemaal de weg kwijt

Discussie in 'Trip reports' gestart door babyspice, 28 dec 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. babyspice

babyspice Newbie

Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 19
    Lengte: 1.63
    Gewicht: +/- 60 kg

Helloo allemaal, voor alles is een eerste keer, zo ook voor XTC en tripreports.
    Mijn vrienden zijn niet zo heel erg met drugsgebruik en moet echt even mijn verhaal kwijt. :)

Donderdag 28 oktober
    17:30

Omdat ik afwassen helemaal kut vind om te doen, had ik met een vriendinnetje afgesproken bij een restaurantje in de stad om wat te eten en wat cocktails te drinken. Later die avond zou ik een nieuwe tattoo (halloween flash day) laten zetten en lekker bij m'n mams op de bank chillen. Tijdens het eten werd ik opeens gebeld door een ander vriendinnetje (R). R vroeg me of ik die avond met haar en haar vriend (B) mee ging stappen. Ik had haar al een tijdje niet gezien en zei meteen ja, B zou die avond aan de pillen gaan en ze vroeg of ik ook wilde (R doet zelf geen drugs). Ik wist eigenlijk nog niet zo goed of ik dat wel wilde maar zei maar gewoon ja, zodat als ik wilde er wel wat was. (Ik had wel al eerder keta, pep en coke een keer gedaan)

22:30
    Nadat ik mijn nieuwe tattoo had laten zetten ging ik snel naar huis om me om te kleden en pakte de metro naar R. Ze had gevraagt of ik ergens iets van alcohol mee kon nemen en ik had in mijn kamer nog een halve fles Bacardi gevonden. Bij haar thuis aangekomen (waar ook vrienden van B waren) begonnen we een beetje met drinken, het was super gezellig en iedereen was een beetje aangeschoten.

23:30
    Toen we klaar waren met drinken stapte we bij B in de auto, hij zou ons heen rijden en R zou terugrijden. Hij had nog een jointje gerolt en die rookte we onderweg in de auto. Ik had besloten dat ik toch wel aan de XTC wilde die avond, maar wilde wel nog even wachten ivm de alcohol die ik al had gedronken.

01:30
    Na een tijdje semi-nuchter dansen op techno had ik gevoel dat ik oke genoeg was om te slikken. B had al een tijdje daarvoor genomen (1 hele) en stond al behoorlijk hard te gaan. Ik dacht dat t niet zo veel zou uitmaken en begon ook gelijk met een hele (heel dom i know).

02:30
    We gingen even een sigaretje roken in de rookruimte en we kwamen daar de vrienden van B weer tegen. Ik vroeg hoe laat het was en voelde me opeens helemaal naar worden. Ik liep de trap van de rookruimte met knikkende knieën af, het was veel te druk daar en ik voelde me helemaal niet chill. Ik ging even zitten tegen de muur en stelde mezelf gerust, en na 10 minuten had ik t idee dat ik het wel weer onder controle had. Ik liep weer terug naar de rookruimte en vond R en B, maar die waren alleen maar aan het zoenen.

Er loopt een jongen (C) langs en bied mij een smintje aan, maar ik was ondertussen zo hard aan het gaan dat ik m helemaal niet snapte en dacht dat ie me nog meer pillen wilde voeren hahah. Ik nam het smintje aan (wat wel gewoon een smintje was lol) en begon met hem te praten over van alles en nogwat. Het leek alsof ik al uren met m aan het praten was en ik vond m echt super gezellig, dus ik liet R en B in de rookruimte achter om lekker met C te gaan dansen.

??:??
    Met C dansen was super gezellig en hij had een hele leuke vriendengroep die mij ook in een groepsgesprek hadden toegevoegd voor t geval ik ze kwijt was geraakt. Een van de vriendinnen van C had raketjes gehaald en C zoende mij met stukjes raketje en dat was zo intens lekker. Ik voelde me zo verbonden met deze mensen en ging helemaal op in de muziek.

Na een tijdje dansen had ik t zo warm dat ik echt even moest afkoelen, dus we gingen naar de lockerroom. Toen we daar waren en ik op mn telefoon keek was het wéér 02:30, maar dat kon helemaal niet want om 02:30 voelde ik m inkicken. Ik spacede m helemaal en dacht oprecht dat ik in de tijd had gereisd of dat de tijd stil stond. Ik snapte er even helemaal niks meer van.
    Toen kwam ik opeens R en B tegen, die mij vertelde dat die nacht de wintertijd was ingegaan en ik kwam weer een beetje terug bij de realiteit. R en B waren moe en gingen naar huis, maar ik had nog geen zin om te gaan dus ik bleef bij C en zijn vrienden.

03:30
    Ik voelde dat ik weer een beetje down kwam en C stelde voor om nog wat bij te nemen, ik was nogsteeds super enthousiast dus ik wilde een halfje. Ik ging weer suuper lekker en wilde alleen maar dansen.

04:45
    Na heel wat dansen, raketjes, kroelen en gesprekken wilde C nog wat bij nemen, ik kreeg nog een kwartje van hem. Voor mijn idee was ik al zeker 12 uur aan het dansen maar ik had wel nog energie en ik voelde me zo intens gelukkig. Wat er precies allemaal tussen 03:30 en 05:30 is gebeurd behalve dat kan ik me allemaal niet zo goed meer herrineren. Ik weet wel nog dat ik aan heel wat rietjes en ijsstokjes heb zitten knagen. Mn kaken konden niet meer stil blijven, mn hele hoofd had nog maar een uitdrukking en mn ogen waren huge.

07:00
    Nadat we eindelijk een taxi gevonden hadden besloot ik bij C te blijven "slapen", toen we bij hem thuis waren was hij al redelijk down aan t komen maar ik ging nogsteeds best lekker en besloot in bad te gaan (meest bizar lekkerste gevoel dat ik ooit gehad heb). Geen details over daarna maar heb wel heerlijk geslapen die middag!

The day after
    Na een paar uurtjes slaap werd ik best redelijk uitgerust wakker, mn benen waren alleen wel nog moe. Ik schrok een beetje van het feit dat ik best veel geslikt had (C ook btw, die dacht dat ik maar een kwartje op had toen hij me tegen kwam). Ik probeerde nog wat te eten maar kreeg niks weg omdat ik t idee had dat mn kaken niet zo ver open wilde en omdat ik mn hele wangen+tong kapot had gebeten.
    Ik heb de dagen erna niet echt last gehad van een kater of dip, maar heb wel een week niet normaal kunnen eten door de blaren in mn mond. Al met al ging ik wel enorm lekker en heb ik nog nooit zo'n leuke avond gehad.

Morgen ga in voor de tweede x gebruiken,silver skulls, en wil dan veel minder nemen en wat meer verantwoordelijk gebruiken. Hopen dat t wel weer zo goed voelt als de vorige keer. :)

Sorry voor de lange lap tekst, maar ik hoop dat jullie t een leuk tripreport vonden! Tips voor volgendr keren zijn welkom. :)

X

SanneBanne en Twirley Bird vinden dit leuk.
  2. KropSla

KropSla Belezen gebruiker Tripreporter

Welkom op het forum! Je was vannacht ook lekker laat nog op :wink: Verslag leest lekker weg en moest erg lachen om je tijdreis-situatie. Ook wel fijn dat je nieuw ontmoette gast en zijn vrienden wel chill waren. Want om als 19jarige vrouw, onder invloed van drugs, alleen worden gelaten op een feest met net nieuw ontmoette mensen, tja...

Behalve dat je te veel hebt gebruikt was het wel 'lekker' de weg kwijt zo te lezen? En fijn als je dan alsnog geen dip hebt daarna (behalve wat fysieke issues).

Tips voor een volgende keer: gebruik minder & laat je pillen testen, het type/printje/kleur zegt helemaal niets. Testen is gratis en kan op veel plekken in Nederland, je weet dan zeker wat de werkzame stof is maar vooral hoe sterk je pil is. Dan kun je erop mikken om ongeveer 1 tot 1,5mg werkzame stof (MDMA) per kg lichaamsgewicht te gebruiken. In jouw geval dus 60mg tot 90mg. Dat is dus, met de sterktes van de pillen die nu vaak in omloop zijn, een stuk minder dan een hele pil - laat staan dan 1,75 pil. Bij vrouwen en lichtgewichten kun je maar beter iets voorzichtiger zijn :)
    Ik vind het zelf lekker om eigenlijk in één keer 90 in te nemen en daarna niets meer bij te nemen, of misschien eerst 60mg en dan nog een keer 30mg erbij. Dat werkt beter dan vaak kleine beetjes bijnemen. Bij mij kom ik dan niet echt op een lekker niveau en heb de neiging uiteindelijk veel meer te gebruiken. Ook omdat ik soms vergeet hoe vaak of hoe veel ik nou al wel of niet heb bijgenomen. Dus ik houd het bij 1x of 2x nemen op een avond, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Oh, en probeer 3 maanden tussen je gebruik te houden is hier meestal het advies :) Zodat je volledig kunt herstellen tussendoor. Je zit nu op 2 maanden volgens mij, als je vanavond weer bijneemt.

Hahaha ik vind dit echt een hele chille oplossing voor afwas-haat-probleem. Die ga ik ook toepassen.

Have fun vanavond!

3. Rtby

Rtby Experimenterende gebruiker

Leuk report om te lezen Babyspice :)

Inderdaad enorm veel gebruikt! Al helemaal voor een eerste keer. Begin volgende keer met (veel) minder is dan ook mijn advies als je het op lange termijn leuk wilt houden. Bijvoorbeeld een kwartje of derde van de gemiddelde pil van nu.

Verder heb je al veel kunnen af vinken voor je eerste keer :tongueout: Leuke nieuwe mensen tegen komen, zoenen en zeker met een ijsje, en alles wat daarna is gevolgd zijn allemaal fantastisch onder invloed haha.

Veel plezier vanavond!

4. Fendertje

Fendertje Newbie

Leuk report om te lezen. Goed geschreven ook!
    Het is een prima eerste keer geweest. Het is goed gegaan en dat is wat uiteindelijk telt.:smiley: :handok3:
    En waarom houdt het report na 0700 op? :relieved:

5. Twirley Bird

Twirley Bird Belezen gebruiker

Heerlijk geschreven , knap dat je het zo gedetailleerd hebt onthouden. Het stopt om 7 uur zeker omdat het ging stomen ? :innocent:
    Er staan al goede tips maar zou willen toevoegen dat je volgende keer beter een pakje kauwgum meeneemt , scheelt de nodige pijnlijke plekken in de mond/wangen:blush:

Laden...