• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer XTC in feestsetting

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Anoniemmm

Newbie
Ik en mijn vriendengroep (F, J, M en ik) hadden besloten xtc te doen op een dorpsfeest. Mijn laatste keer xtc was eind april dus ik vond er wel genoeg tijd tussen zitten, misschien beetje impulsief maarja.

Ik en J gingen xtc doen en F en M gingen indrinken. Het feest begon om half 10.

{20.30}
We hebben de kaartjes gehaald en gingen naar de plek om in te drinken. Deze keer hadden we green punishers. Ze waren niet heel hoog gedoseerd. (110 mg)

{20.45} M en F beginnen met indrinken en ik slik mijn eerste pil. Ik en J hadden het idee om nu een hele te doen en dan 21.15 weer een hele. Dit zodat we 180 mg hadden gedaan voor het dorpsfeest.

{21.15} F en M waren aardig dronken, J en ik slikken de tweede pil en we voelen nog niks van de eerste.

{21.30} We waren erin, het was zo ingedeeld. Je had een best groot buitengedeelte en daarnaast een tent met muziek enz. Om 22.00 kwam pas de muziek dus wij besloten even een rondje te gaan lopen. Het was nu 21:45 en wij voelde nog helemaal niks, wel bleven we gewoon wachten.

{22.20}
We waren teruggekomen van het lopen maar we voelde nogsteeds niet echt iets. Jammer natuurlijk maar het was wel gewoon gezellig dus we gingen gewoon wachten. F en M waren lekker aan het dansen.

{22.30}
Ineens was het er, als een klap in mn gezicht. En ineens ging ik heel hard, mijn pupillen trilden ongelofelijk hard en mijn hoofd sloeg helemaal op hol door de muziek (op een goeie manier) jezus de muziek was mooi, het maakt niet uit wat voor muziek het was we gingen er helemaal perfect op, dit was zoveel leuker dan gewoon in een thuissetting. Ik liep naar iedereen toe en wou iedereen hun sociale media, iedereen was mijn beste vriend. Ik voelde me zo goed en op dat moment wil je gewoon niks anders dan dansen.
{23.15}
Ik ging even roken buiten en jezus wat was dit lekker. Ik had zelf geen sigaretten dus ik had aan een vrouw gevraagd en ik zei als je me nu eentje geeft geef ik je een pakje. Zij gaf een en toen ben ik gewoon weggerend, wat kon ik snel rennen dacht ik. Dit was niet normaal meer ik moest bijna huilen van geluk. Ik ging zitten bij een bushokje en toen kwam het liefde gevoel voor mijn vrienden. Het is gewoon alsof alles perfect was, ik zat hier midden in een dorp die ik niet kende met mijn beste vrienden en die gedachte betekende op dat moment echt heel veel voor mij. Daarna zijn we weer terug gegaan naar het feest en hebben we nog gedanst.

{01.00}
Het feest was afgelopen en we besloten nog even te lopen in het dorp. Ineens kwam er een dronken man op ons afrennen die begon over hoe wij zijn vriendin harden aangeraakt en verkracht hadden ofzo. Geen idee waar hij het over had en ik besefte ook niet wat hij allemaal zei en ik ben toen maar gewoon weggerend. Nogsteeds voelde ik me echt zo snel, hierna hebben we nog even gelopen en daarna zijn we naar huis gegaan en gaan slapen.

{Volgende Dag}
Ik werd wakker met hoofdpijn maar dit viel wel mee, het is nu een week later en heb totaal geen dipje gehad :)

Leuk om te lezen dat je een positieve eerste ervaring had.

Het is wel verstandig om bij een volgende trip wat meer tijd te nemen voor je bijpakt, zeker als je kort van te voren wat hebt gegeten kan het wel even duren voor de mdma opkomt.
Een vuistregel is 2 uur na je eerste dosis bijpakken en idealiter niet veel meer dan de helft van je eerste dosis aanhouden

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik snap niet echt wat je schrijft, het idee was om 180 mg te nemen maar je neemt twee keer een hele pil van 110 mg dus 220 mg?

Ook zou ik niet - en al helemaal niet zoveel - bijnemen als je nog niets merkt van de eerste dosis, dan komen als je pech hebt beide doseringen in één klap binnen. Nu ging het dan goed, gelukkig, maar had ook makkelijk wat too much kunnen worden voor je hersenpannetje.

ljuv

Badass junkie
Heeeeeel leuk verhaal om te lezen, love it!! Een halfje bijnemen was misschien ook prima geweest, maar volgens mij heb je heerlijk genoten. Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Oja en april is prima, een andere vuistregel is 3 maanden ertussen houden.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan