1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Eerste Keer XTC op een hockeyfeest....(LANG)

Discussie in 'Trip reports' gestart door Ybez, 7 jun 2012.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Ybez

Ybez Experimenterende gebruiker

Hoi Drugsforum, ik ben Y
    (ik ga elke naam waar ik mee was afkorten i.v.m privacyredenen :))
    17 Jaar en sinds begin april 2012 in aanraking gekomen met XTC,
    2 keer gedaan sinds nu toe en 2 keer zieke ervaringen gehad (leuke ervaringen :mrgreen: )
    een vriend van een goede vriend van mij (taylorgangordie) op dit forum had al eens gebruikt en vroeg aan onze vriendengroep of wij dit ook eens wouden doen, iedereen was vrij lyrisch over het proberen, behalve ik en V en F ( zoals ik nu nog kan herinneren)
    Het ging over de 'Witte speakers' en dat bleek gelijk een van de sterkste op de 'markt' te zijn kregen we te horen.. wij hebben eventjes getwijfeld en toen toch gedacht :'Fuck it' proberen dan maar...
    (Niemand van mijn close vriendengroep had er ervaring mee, wel met wiet,hasj,truffels etc)
    Oke dan een locatie uitzoeken, er was letterlijk niet echt iets heel diks in de buurt was(house feest ofzo) en niemand had echt het geld om helemaal naar amsterdam te gaan en daar festivalkaartjes te kopen ofzo..
    Okee het werd een hockeyfeest, mensen twijfelden alsnog... moeten we het de 1ste keer wel daar doen? Ja dus toch daar...

Oke week van tevoren : ik had veel gelezen op DF omdat ik graag mezelf goed inlees over harddrugs... naja alles gelezen en idd gezien dat witte speakers - 160-220 MG geen simpele snoepjes waren...

Hier volgt het echte verslag ( veel dingen zullen geen details bevatten omdat ik niet alles precies meer weet)
    Oke de dag brak aan, DE DAG:

Het was Zaterdag als ik me goed herinner, was de dag ervoor eventjes uit geweest niet echt veel gedronken ofzo.
    Ik werd zonder kater wakker en dacht, dit is de dag dat het gaat gebeuren.
    Met V afgesproken, ff gechilld met paar vrienden beetje overleggen etc
    iedereen was vrij zenuwachtig...
    we hadden met zn alle afgesproken rond een uur of 6 bij de Jumbo supermarkt,om daar vervolgens ff wat dingen in te slaan... Extrannetje,kauwgom,dextro,sigaretten... :tearsofjoy:

Oke wachten tot iedereen er was...
    we gingen nog ff het hoekje om longvloe kopen en daar kwamen we O en E tegen, ze rookten een jointje en hebben nog ff wat gepraat... vervolgens haalden mensen een turks pizza als avondeten en we kregen te horen dat de dealer waar D mee had afgesproken een lekker band had met zn auto midden op de snelweg... en iedereen helemaal een domper aangezien we best vroeg bij het feest moesten zijn, en onze intro's moesten ons naar binnenbegelijden...
    wij bij de gamma gezeten tot het ons insloeg, we moeten het binnen een uurtje hebben anders is het jammer, iedereen van : jaa ik wil het echt nu heel lang op verheugd etc.. iedereen als een malle D whatsappen bellen whatever....

Op een gegeven moment zien we iemand van de verte aankomen fietsen en je raadt het al: HET WAS D!
    iedereen springen en doen en schreeuwen tot hij het zakje met ongeveer 15 witte speakers uit zn binnenzak toverde...

iedereen handje naar voren! 1! p.p
    nadat iedereen hem had gingen we automatisch(geen idee waarom) in groepjes van 2-3 staan om hem in te nemen...iedereen hartstikke zenuwachtig... ik zeker.. ik was een van de laatsten die hem innam omdat ik nog een klein beetje twijfelde... V zei kom op ik heb het ook gedaan en bam! hij ging erin... handen trilden iedereen zenuwachtig en we moesten alweer op de fiets richting het hockeyfeest, ik en V fietste samen naast elkaar ( we waren met een grote groep 10-15 man waarvan ong 3 man niet gebruikte) en ik vroeg zou ik wat leuke house opdoen en ik deed dat dus vervolgens, leidde een beetje af van de zenuwen... we waren er! hartstikke druk!

Iedereen zijn intro zoeken, paar mensen vonden ze nog niet.. moesten toch nog ff wachten... we rookten wat sigaretjes en er werdt om de 4 sec gevraagd of iemand al wat voelde...
    nee nog iemand blijkbaar en V vroeg om een Sigaretje en dat mocht uiteraard...
    hij steekt zijn sigaret op en 1 minuut later zegt ie tegen mij van ik voel em en ik zie ze pupillen verschieten! ik zeg lekker dan en hij is een tijdje stil...ik merkte heel goed dat hij neit kon stilstaan, oke we konden naar binnen intro aan me hand en we konden beginnen.. ik liep bij de security en toen ik gefoullieerd werd kon ik mijn pupillen gewoon groot worden voelen... ik deed alsof ik niks ophad en bam tintelingen overal.. maar ik kon me er niet op concentreren omdat ik mijn bandje om moest doen anders mocht ik niet doorlopen, 3 minuten over gedaan ofzo... eindelijk ik was er
    ik liep met V naar boven en BAM die muziek ik voelde me gelijk helemaal top tintelingen door me hele lichaam en de muziek was niet normaal chill en raad wie ik daar zag in ze witte outfit?! het was S, een hele goede vriend van mij en ik vond het echt fijn om hem daar te zien, en vrienden van mij zeiden ook echt de hele tijd, chill dat S er is!
    S houdt altijd beetje de leuke sfeer erin..
    Ongeveer iedereen voelde hem nu al lekker en we gingen ff een sigaretje roken ook! dat was wel verdiend en ook ongelofelijk lekker... tot we op een gegeven moment horen, stroomstoring en we dachten neeee!!! iedereen schreeuwen en met bier gooien enzoo.. best rot momentje toen... we stonden nog ff buiten te wachten tot het er weer deed... op een geven moment hoorde we het tomorrowland anthem opkomen en we rennen zo snel mogelijk weer naar binnen en gaan met zn allen helemaal los, armen in de lucht en fistpumpen en shit, helemaal geweldig, ook goed gedronken, moest vaak wel V eraan herinneren dat ie veel moest drinken...
    we kregen trouwens 4 consumptiebonnen bij binnenkomst geldig voor 4 cola-bier enz...
    en ik wou met V ff een colatje halen en zag dat ik er nog maar 2 had, beetje jammer...
    nouja goed doorgedanst en me consumpties waren alweer op....
    maar gelukkig stond er een goede vriend van B achter de bar en wist van de witte speakers die genomen waren en gaf ons gewoon allemaal lekker gratis drankjes... dat vond ik zoo chill toen van em! echt ook nog goed bedankt !
    daarna na een 2 uurtjes gefeest te hebben lekker strak, lekker kouwen etc
    en op een gegeven moment zegt V tegen mij van, ik pak nog een halfje bij!
    ik zeg ben je helemaal lekker kijk je hoofd eens fftjes en zeg dan nog een keer dat je harder wilt gaan.. beter bewaar je het gewoon, en zo deed hij dat... nog lekker paar uurtjes gedanst en toen we om 12 uur van het feest afgingen naar de 'after' party in een club aka kroeg, was mijn jas omeens zoek uit de garderobe, ik helemaal door de garderobe heen gespaced terwijl ik mijn jas aan het zoeken was, leek net of ik 100 keer mijn jas zag maar het em toch niet was,uiteindelijk toch gevonden ik paste hem aan en al mijn sleutels enz zaten er niet meer in! ik : kuuut nee niet nu als ik lekker strak sta! en ik helemaal paranoia wie heeft dat gedaan?!?! komt F aanlopen met mijn jas helemaal dezelfde maatje kleiner maar wel dezelfde... nog nooit die jas van mij gezien!
    ik voelen ja alles zit er nog in! fijn yes! de andere jas netjes teruggelegd omdat ik dus wist hoe kut het was om je jas kwijt te zijn....

en we konden gaan! maar voor dat we gingen namen we nog een likje van de ondertussen gecrushte witte speakers( door het dansen)..

eenmaal onderweg lekker muziekie geluisterd.., en we kwamen een heel chill smokeplekje tegen waar ondertussen gelijk 2 heerlijke joints werden gedraaid.. eenmaal lekker stoned kwam P met het idee om iemand in zijn nek te blazen met koude adem! ongeveer dit 15 minuten gedaan met iedereen(AANRADER!) en toen konden we weer!

en we kwamen daar aan en we hebben lekker nog gedanst en gespaced in de club-kroeg..
    vooral veel in het rokershok gechilld en gedanst!
    na een paar biertjes zijn we lekker richting J's Kelder gegaan( hij was helemaal dronken) dus niet gebruikt....
    lekker nog tv gekekenen, em gespaced, gepraat, en toen werd er een hartstikke grote zak paprika chips onder de bank in de kelder vandaan gehaald... iedereen weer helemaal lyrisch 'mag ik ook? geef!!' maar iedereen zat na 2 chippies bah echt vies etc...' geen eetlust ofc.
    nog een paar jointjes gerookt, daarna kwam F's zus ff boeken, en die had kk veel geblowd en we hebben ons kapot gelachen om haar... vooral om dat zij weet hoe het is om Een Ptje te doen...

Daarna nog lekker gespaced op een nummer van Mac Miller, en vervolgens gingen we slapen rond een uurtje of 5-6, Maar er werd niet gerekend op het slapen in de kelder van mij en V dus ik moest op de grond op een best chill tapijt en jas, en V mocht lekker op het bankje slapen samen met T,

Volgende ochtend rond een uurtje of 11 wakker, en we voelden ons nogsteeds heel hyper... J had veel gekotst door het te lam zijn... in de ochtend ook nog ff lekker een paar keer... nog wat jointjes gerookt fifa gespeeld en gepoolt en toen rond uurtje of 4-5 naar huis gegaan...

wat een nacht.......
    niet echt heel goed geslapen...
    Het was een fantastische ervaring.... heb het nu al een keer bij koniginnedag gedaan, was iets minder maar toch heel leuk.. misschien schrijf ik daar nog een keer een tripreport over!

Groet,
    Y

2. Koenz07

Koenz07 Newbie

leuk om te lezen dat het zo leuk was!! ik krijg zelf alweer helemaal zin om te gebruiken.
    Helaas heb ik vorige week weer gebruikt dus ik moet nog even wachten. een tip:
    Wacht een maandje of 2/3 met nog een keer xtc gebruiken anders wordt het minder leuk!!!
    Ik heb dat zelf niet volgehouden. haha

3. Ybez

Ybez Experimenterende gebruiker

Wow, ik lees dit nu zowaar 7 jaar later. Heftig wel. Geen leestekens en interpunctie, young life. :tongueout:

Natozlato vindt dit leuk.
  4. Gebruik je nog vaak? Wat brengt je terug?

Laden...
Vergelijkbare Topics - Keer XTC hockeyfeest
  1. deja_entendu
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    436
  2. lauradeezen
    Reacties: