1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Eerste keer XTC

Discussie in 'Trip reports' gestart door Krullen, 26 okt 2018.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Krullen

Krullen Experimenterende gebruiker

Ik zal beginnen met wat een GEWELDIGE drug is dit, had nooit verwacht dat dit zo gaaf zou zijn.

ADE: Martin Garrix 18+
    Gezelschap: 6 man, m(J) m(L) m(F) m(H) m(M) m(Ik zelf)
    Allemaal 18 of 19 jaar

Voorbereiding:
    J heeft al een keer eerder XTC gebruikt dit beviel hem heel erg goed
    De rest nog nooit gebruikt, L en ik gaan voor het eerst gebruiken. De rest drinkt gewoon bier en achteraf nog een jointje.
    Sinds dat de kaarten zijn gekocht (juli) zijn wij L en ik al plan om te XTC te gaan gebruiken op dit feest.
    Hierdoor heb ik mij 1.5e maand op DF ingelezen, van goeie trips tot bad-trips en what to do's.

De avond:
    Zouden blijven slapen in amsterdam, dus op locatie spullen gedropt en een flinke kapsalon gegeten.
    Vlak voordat we vertrokken nog goede slok water gedronken, een bakkie koffie en een banaan naar binnen gewerkt.
    Nog even snel de pillen in kwartjes gebroken.(zodat we niet per ongeluk met afbijten een hele of halve naar binnen zouden werken.

Nou eenmaal aangekomen op station RAI snel iedereen z'n zakje met pillen in zijn onderbroek stoppen, dit was ten eerste al een hele happening omdat wij dit natuurlijk nog nooit hadden gedaan. Heel soepel door de controle heel gekomen, SHIT oordoppen vergeten. Gelukkig stond daar een kraam die oordoppen verkocht, dikke prima.

00:10
    Watertje gekocht en naar het toilet, hier als eerst een kwartje genomen. Nu is er echt no way back, zenuwen waren redelijk aanwezig wantja er kan van alles gebeuren.

01:10
    Het kwartje begint heel licht zn werk te doen, klein beetje strakke kaak en zin om te bewegen maar nog geen echt love gevoel. Besluiten dus om met zn 3en nog een kwartje te nemen.
    Bij L en J begint het al in te slaan.

01:30
    De pil slaat in, WOW wat een rush, liefde, warmte, energie!!!
    Niet normaal, continu wil ik aan J en L zitten. Martin Garrix komt ook nog eens ieder moment een bizar goede timing en wat vet allemaal. Alleen maar knuffelen met elkaar, F die bedacht om naar dit feest te gaan wel 6 keer bedankt voor het idee. Achter af allemaal zo simpel, maar we waren echt 5 jarige kinderen die extreem blij waren. Hier hebben wij heerlijk staan feesten, wat een show.

02:20
    Het love gevoel neemt een beetje af, dus neem nog een klein kwartje bij. Wel nog steeds super vet allemaal, we staan kei hard te gaan. F zit niet aan de drugs maar leeft voor deze muziek, staat net zo hard te gaan als wij dat doen. J neemt te gelijk met mij nog een kwartje in, L iets kleiner en lichter zit nu wel goed qua hoeveelheid.

02:50
    Opeens horen we mensen schreeuwen en een heel groot gat achter ons. Wat is dit nou?
    Ik ruik een raar geurtje dus, adem diep in om het goed te ruiken.( super stom natuurlijk)
    Opeens begint mijn hele keel te branden: "dit is niet goed" gaat er door mij heen.
    Gelukkig dicht bij een nood uitgang, dus iedereen mee naar buiten getrokken, helemaal van slag.
    Maar op een beetje hoesten na zijn wij er heel goed vanaf gekomen in vergelijking met de Aziaten die midden in stonden. Deze hadden dikke ogen, overgeven, hoesten etc.
    Achteraf blijkt dit een hele foute truc van zakkenrollers te zijn, deze spuiten dan met pepperspray.

03:05
    We zien dat de rest van het feest gewoon nog door gaat, zal dus wel niets aan de hand zijn.
    Een maal binnen tot wel 6 keer toe mezelf verteld dat er niets aan de hand is en gewoon door kunnen feesten.

03:15
    Nog maar een kwartje naar binnen gewerkt, we gingen gewoon weer door met feesten alsof er niets aan de hand was. Iedereen weer redelijk van de schrik bijgekomen.

03:45
    Martin Garrix is klaar, nu komt Brooks sta nog steeds heel hard te gaan. Brooks draait heerlijke house, J stelt voor om nog een halfje te nemen. Dit vind ik voor een eerste keer net iets te veel van het goede, sla dit aanbod dus af.

04:00
    Brooks is net begonnen met zijn set en wij besluiten om nog wat maten van de middelbare school op te zoeken.(Groep van 20 man) Deze zijn allemaal aan dezelfde pillen, wij hebben samen gekocht. Een grote oase van liefde is dit. Besluit om nog een kwartje te nemen, deze gasten waren allemaal op een level hoger dan ik aan te gaan. F, M en H besluiten om een happie te gaan eten, normaal ben ik altijd de persoon die staat te schreeuwen om eten maar not today. :)

04:15
    J gaat super lekker op zijn halfje, dus besluit hierop ook nog 1/5 pil bij te nemen. (Ik weet het misschien een beetje veel van het goede)

04:40
    Besluit om nu niets meer te nemen, want ga echt super hard! Super lekker en mijn kaken zijn niet meer onder controle te houden. Iemand stelt voor om een ijsje te gaan halen: "hmm wel lekker om af te koelen, maar geen idee waarom dit zo speciaal zou moeten zijn". Nou dit heb ik geweten hoor, een bizarre smaak explosie.
    Ik heb denk ik nog nooit zo erg van een ijsje genoten, zeker een idee om vaker te doen.

05:15
    Ga nog steeds super lekker, J en L beginnen wel een beetje last te krijgen van hallucinaties zoals statafels aan de zijkanten van de zaal etc. Dit schijnt te komen doordat MDMA dan wordt omgezet naar MDA in je lever en dat ze dan te veel hebben gebruikt. (L heeft tussendoor ook net zo veel op als ik, alleen geen idee welke momenten precies)
    Ben zelf blij om dit niet mee te maken. Zitten wel allemaal nog in een positieve vibe dus dat is super!

06:00
    Het feest is afgelopen, lichten aan en oordoppen uit. Iedereen die over bekertjes loopt, wat een intens geluid opeens echt heel heftig. Even bij babbelen en langzaam naar buiten. Plassen lukt zelfs nog YES!

Wat een heerlijke avond, nu van plan om rond februari weer een keer te gaan snoepen. Achteraf 1.5e pil op, prima hoeveelheid voor mijn gevoel.
    Echt voor herhaling vatbaar, mijn eerste TripReport dus als er nog tips zijn hoor ik het graag. :)

Groetjes,
    Krullen

Jen, StimsalaBanne, Lichtjeshemel en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Het witte Konijn

Het witte Konijn Experimenterende gebruiker

Leuk en duidelijk reportje! Ik lees de vreugde er van af!
    Maar dat met die pepperspray, jeetje, wat een vervelend iets is dat toch ook als er zakkenrollers op zo'n feest komen. Verpest echt een beetje de sfeer op zo'n avond lijkt me als je het op deze manier van dichtbij meemaakt.

Gelukkig heb je alsnog een goede stemming kunnen behouden

3. Sannetje

Sannetje Experimenterende gebruiker

Altijd leuk om te lezen zo'n eerste keer xtc ! Tof report. Dat van die pepperspray herken ik, ik was op Dockyard ADE en daar gebeurde hetzelfde in een tent waar ik stond. Gelukkig was ik net naar de wc om een kwartje bij te nemen, heeft xtc me toch mooi even gered ! Toen ik terug kwam zag ik alleen nog wat naslag van de paniek, wat bezield die mensen pepper spray te gebruiken, en hoe komt dit door de beveiliging !?

4. DrugsBaron

DrugsBaron Newbie

Leuke avond zo te horen! En jeetje, wat vervelend van die pepperspray

5. Digitalism

Digitalism Experimenterende gebruiker

Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. (:

Vind echter wel dat je veel te snel bijneemt. Vijftig minuten na het inslaan neem je al bij, omdat de effecten even iets minder zijn. Je hebt dan al een halve in je mik zitten.

6. Krullen

Krullen Experimenterende gebruiker

De beveiliging bij Martin Garrix was echt bizar slecht. Een meisje die ik achteraf bij de metro sprak liet een flesje water(0,5L) en een flesje parfum zien. Haar handtas is niet eens in gekeken. Maar zoals je zegt, heerlijke avond gehad.

Sannetje vindt dit leuk.
  7. Sannetje

Sannetje Experimenterende gebruiker

Klopt bij dockyard ook, ik werd niet gefouilleerd niks.. jammer weer

Laden...