1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerste keer xtc

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door luka420, 10 jul 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. luka420

luka420 Newbie

Hey, ik kijk vaker op dit forum maar ik heb even een account aangemaakt voor het volgende:

Ik en m’n vriend gaan zaterdag voor het eerst (nou ja, dit is mijn eerste keer) xtc doen.

Na veel gekloot heb ik een dealer gevonden online en we gaan hem vanmiddag ontmoeten voor 150mg *Speculatie is niet toegestaan op dit forum. Lees de regels nog even na. Nadat we ze gehaald hebben gaan we ze wel meteen testen :).

Ik ben super benieuwd naar het effect en ik hoop echt dat deze pillen legit zijn. De beste man meent dat de pillen zijn getest dus ik hoop voor het beste en niet dat ik opgelicht ben omdat ik deze dealer dus helemaal niet ken.

Ik ben trouwens v, 166cm en ik weeg 76kg (vooral spiermassa, weet niet of vetpercentage enz telt?) kan iemand mij vertellen hoe ik dit het beste kan doseren ondanks het een lage dosering xtc is? Ik wil het natuurlijk wel veilig houden :).

Ik Speculatie is niet toegestaan op dit forum. Lees de regels nog even na. maak ik er een trip report van!

Groetjesss,

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2019
  2. StimsalaBanne

StimsalaBanne DF Stuff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Ik heb je post aangepast. Ook al zien de pillen er hetzelfde uit als andere, dan nog kan de samenstelling totaal anders zijn. Testen is de enige manier zeker te weten wat er in je pil zit.

Speculeren over de kwaliteit van jouw pil/poeder of vragen naar de (mogelijke) kwaliteit (inclusief foto's)

N.B. Testuitslagen zeggen alleen iets over de drugs die daadwerkelijk zijn getest. Uitslagen gepost door anderen zeggen niks over de drugs die jij hebt, ook al lijken deze op elkaar. Test je eigen drugs en speculeer niet!

Lees dit topic even door: https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/
    Er staan aanwijzingen ter aanzien van je dosering vraag.

Welkom op het forum!:)

luka420, acht.zes en De Dunne vinden dit leuk.
  3. Chillax

Chillax Belezen gebruiker

76kg met voornamelijk spiermassa is voor een vrouw van 1.66 best indrukwekkend. Ik sport zelf ook veel (m) en heb van een andere sporter hier op het forum ook gelezen dat wij meer MDMA nodig hebben dan gemiddeld. Mijn eigen theorie is dat het door het bloed dat in de spieren zit de concentratie MDMA die in je hersenen komen minder is, maar dat is mijn eigen theorie.

Normaal gesproken wordt er uitgegaan van 1 mg MDMA per kg lichaamsgewicht om mee te beginnen. Voor jou dus ~76 mg. Ik raad ook aan om dit te proberen, vrouwen lijken sowieso wat minder nodig te hebben en je weet niet van te voren hoe gevoelig je er voor bent. Eerste keer is altijd even aftasten.

Mocht dit te weinig zijn dan kun je na 3 maanden (altijd 3 maanden er tussen houden) het opnieuw proberen met bijvoorbeeld 90 mg. Laat je even weten hoe het was? Ik ben wel erg benieuwd hoe het bij jou gaat gezien jouw afwijkende spiermassa.

luka420 vindt dit leuk.
  4. X vili X

X vili X Newbie

Allereerst is de 1e keer altijd het meest bijzonder! Zorg dat je goed uitgerust bent en hebt gegeten. Ook niet onbelangrijk is dat je lekker in je vel zit.

Als ze inderdaad 150 Mg zou ik een halfje nemen als ik jou was. Mocht dit niet het gewenst effect geven kun je er nog een kwartje bij nemen, alleen zit je dan al wel aan de hogere kant waardoor de negatieve effecten sneller optreden.

Veel spaceplezier! ☺️

luka420 en Chillax vinden dit leuk.
  5. luka420

luka420 Newbie

Hey hallo, ben ik weer.

Zoals beloofd zou ik nog even laten weten hoe het nou was. Uiteindelijk toch pilletjes gepakt van 180mg en mijn vriend en ik hadden er 3 (eentje opgestuurd voor onderzoek, dus oorspronkelijk 4, krijgen vrijdag de uitslag dus het kan meer dan 180mg geweest zijn :) ).

Omdat het mijn eerste keer was besloot ik om te beginnen met een kwartje en dan bij te pakken om het 1,5 uur: Het was geweldig.

Van te voren hadden we met onze vriendengroep flink wat geblowed voordat we het festivalterrein opgingen, ik denk dat mede door het blowen de 45mg best hard in kickte.

Rond 16:30 ging ik naar het toilet op het festivalterrein om de eerste pil in kwartjes op te delen, dit was uiteindelijk best lastig. 1 kwartje was groter dan de ander en die gaf ik aan mijn vriend en het kleinere stukje aan mezelf. Om 17:45 begon het eerste optreden die we wilde zien dus er was genoeg tijd om de pil in te laten werken.

Na een halfuurtje voelde ik alleen dat mijn benen iets lichter waren dan normaal maar voor de rest helemaal niks. Mijn vriend voelde het in tegendeel wel. Ik vond dit super jammer, want ik ging natuurlijk negatief denken en dacht dat ik te weinig had genomen.

Rond 17:30 besloot ik om wat bij te pakken (ondanks ik het dus wel voelde, maar niet echt doorhad) ik denk dat het ongeveer de helft van een kwartje was. Ik wachtte af en om 17:40 voelde ik me heeeel relaxed, mega gelukkig en ik kon niet stoppen met bewegen. Alsof er een hele last van mijn schouders afviel of dat er juist een zacht dekentje van vrede over me heen werd gelegd. De muziek die er speelde was fantastisch, ik keek om me heen en ik voelde alleen maar “vrede” (love feeling denk ik?) ondanks het super druk was in de crowd en ik daar normaal niet zo happy van word. De bass stond hard en ik meende dat de bass in mijn eigen lichaam zat, zoals een hartslag. En zo voelde het ook.

Na het eerste optreden gingen we allebei een kwartje bijnemen zodat we naar het volgende optreden konden. Dit kwartje sloeg wel erg hard in, het was alsof ik het effect nog erger voelde als eerst. Van nature ben ik erg gauw moe en een beetje stil maar door de xtc kon ik juist alleen maar praten en ben ik heel de avond voor 100% doorgegaan! We gingen naar Joost zijn optreden en de muziek was perfect voor deze gelegenheid. Op dit moment begon ik wel erg veel met m’n tanden te knarsen en ik merkte zelf ook dat als ik glimlachte mijn kaken wel heel erg meetrokken... Ook was het beeldscherm van mijn telefoon best trippy, het was alsof mijn beeldscherm een beetje in slowmotion ging? Ikzag gewoon elke animatie frame voor frame op mijn telefoon, dat was wel even raar. Ook zag ik af en toe een paar vlekken in m’n gezichtsveld en toen ik keek in de ogen van mijn vriend waren zijn pupillen huge, de mijne net zo goed. Dit komt mede doordat we in een donkere ruimte waren maar ik zag echt alleen maar een randje van zijn iris! Ik had overigens geen last van het niet kunnen plassen, ik moest wel nadenken voordat ik dat ging doen.

In principe zijn we na elk optreden dat we gezien hadden gaan bijpakken en zo hebben we samen uiteindelijk 1,5 pil op: dus 270mg. Ik ben van 15:00 tot 01:00 de hele dag bezig geweest en zelfs om 01:00 was ik niet uitgeput. Wel werd ik uiteindelijk een beetje misselijk en begon ik te klappertanden i.p.v te knarsen, toen wist ik ook dat het genoeg was.

Toen we terug bij onze tent kwamen zaten een paar maten van ons te blowen en daar hebben we gezellig mee aan gedaan. Alleen had ik het idee dat ik door het blowen de xtc weer een beetje voelde, vooral mentaal. Ik had nogsteeds last van tandenknarsen/klapperen maar ik had een ongelofelijk goed gevoel en toen ik met mijn vriend (samen gezellig op 1 luchtbedje) lag kon ik maar niet ophouden over hoe leuk ik deze dag vond en hoeveel ik niet van hem hield. Ook voelde knuffelen fantastisch, dit gevoel bij het blowen had ik de dag na de xtc nogsteeds. Hopelijk vandaag niet meer (of juist wel)

Ik vond het een fijne eerste keer met positieve effecten, niet te heftig en niet te zwak. Heel de avond het naar me zin gehad en door gedanst en gezongen tot de late uurtjes.. Meer dan 15km gelopen zonder problemen. De volgende keer xtc hebben we al gepland! Deze keer ga ik denk ik beginnen met een halve pil (90mg, aangezien we dezelfde pakken) en dan door te gaan met kwartjes. Is dit een goed idee? Want ik zou best wel graag “meer” willen voelen als de eerste keer, wel net zo lang natuurlijk.

Ik ben nu ook erg geïnteresseerd in mdma kristallen dus dat ga ik waarschijnlijk ook een keertje regelen :grin:, maar eerst mijn 2e keer xtc maar eens meemaken.

Laatst bewerkt: 15 jul 2019
  6. Chillax

Tja, toch een paar belangrijke regels niet aangehouden dat ik toch aanraad om te doen

1) testen en dan voor de uitslag er is nemen is natuurlijk vrij nutteloos... Voor hetzelfde geld zat er wat anders in, 300mg ipv 180 of waren ze vervuild
    2) steeds bijnemen raad ik af,maximaal 1x doen. Maakt het ook niet beter, verlengd alleen maar en zorgt voor een grotere kater
    3) probeer de 1,5mg lichaamsgewicht niet te overschrijden, is ook echt niet nodig. Less is more!

Het feit dat je zo met je kaken stond geeft eigenlijk al aan dat je te veel op had. Het gevaar van MDMA is bijnemen omdat je gewoon niet wil dat dat gevoel weg gaat, maar dat is onvermijdelijk. Neem daarom de volgende keer gewoon 1 startdosis mee en 1 om bij te nemen,maar samen met meer dan 1,5mg per kg. Als je onder invloed bent denk je niet meer rationeel na een denk je ahhh nog een beetje. Gewoon niet meer meenemen en dan natuurlijk ook niet van anderen aannemen. Thuis al in porties/kwartjes snijden met een mes, want soms is dat erg lastig idd

Houdt minimaal 3 maanden pauze als je het gevoel wilt behouden en zo min mogelijk schade wilt aanrichten.

7. Benzoboss

Benzoboss Wijs gebruiker

Ik zou persoonlijk voor 1.5mg/kg gaan dat is zwz genoeg.

Ik ben de 1e keer te voorzichtig geweest met dozeren en heb hier veel spijt van.

75mg ofzo is veel te mild voor iemand van 75lg imo GA voor 100-125mg.

luka420 vindt dit leuk.
  8. luka420

luka420 Newbie

Gisteren mijn 2e keer xtc gedaan. Deze keer heb ik geluisterd naar jullie en heb ik 90mg genomen (zelfde pil).

Deze keer was zoveel mooier, bijzonderder en extremer dan de 1e keer. Ik denk dat het met name door de setting kwam ( techno festival, iedereen gebruikte inprincipe) en met de mensen die ik was.

Iedereen was lief, knap en aardig.. Heb met tientallen mensen staan praten, nieuwe vrienden gemaakt, met iedereen van mijn groep lopen knuffelen en ik kon niet stoppen met dansen.. Ook was letterlijk alles gewichtsloos, ik kon zelfs niet meer normaal mijn telefoon code intypen. Het heeft oprecht mijn kijk op het leven veranderd en ik kan het gevoel totaal niet omschrijven.

Xtc is fantastisch, ook al is de binnenkant van mijn mond helemaal kapot en kon ik vandaag niks eten door mijn kaakpijn :relaxed:, het was het waard.

9. Chillax

Goed om te horen dat het zo goed is bevallen! Technofeestjes (en dan met name techhouse, dus wat softere techno zijn echt topfeestjes voor MDMA. Heb je nu in totaal, 1x 90mg genomen? Of twee keer een kwartje?

Zoals met heel veel drugs is meer niet altijd beter :) Ik raad je aan om nu weer 3 maanden pauze te houden en dan gewoon weer dezelfde dosering te nemen. Houd er ook rekening mee dat het gewoon niet altijd hetzelfde is. De ene keer valt ie beter/lekkerder dan de andere keer. Ik heb ook het idee dat als je op een feestje bent waar iedereen staat te knuffelen en in "love-sfeer" is, dat dat dan aanstekelijk werkt op jouw eigen ervaring. Op een hard techno feestje met bijvoorbeeld charlotte de witte zul je minder snel dat love gevoel krijgen dan bij een set van Kolsch waarbij iedereen al staat te knuffelen.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...