waarom??greenpower zei:Ik raad het af
pinheadlarry zei:hoe oud word ze?
san&sil zei:waarom??greenpower zei:Ik raad het af
san&sil zei:Hoi,, wij zijn twee meiden die joints willen geven voor een vriendin''s verjaardag..
Wat kunnen we het beste doen? Een joint of een spacecake?
Melanie1 zei:pinheadlarry zei:hoe oud word ze?
inderdaad. Als ze nou 14 wordt.. lijkt me niet een gepast cadeau
nicolai zei:door dat soort berichten kan het dus alleen maar nog meer fout gaan uiteindelijk.
de kans dat het niet zo leuk wordt is in principe best klein. zeker als je met een gezellig melig groepje bent. ik zou gewoon een voorgedraait jointje bij de shop kopen en die met zijn allen delen.
zorg ervoor dat er genoeg zoetigheid en fruit in huis is. ook drinken is heel belangrijk omdat je een droge mond krijgt.
mocht het nou zijn dat iemand een minder prettige ervaring krijgt...blijf rustig, ga niet stressen. probeer diegene op zijn of haar gemak te stellen door in de flow mee te gaan. blijf met elkaar praten en doe vooral veel leuke gezellige dingen, dan blijft het namelijk ook voor iedereen leuk en gezellig.
Zazuu. zei:Zorg inderdaad dat er genoeg snoep en fruit in huis is. (suiker en vitamine) En wat fris, als je zo graag alcohol er bij wilt doen omdat dat op een of andere manier gebruikelijk is of whatever.