eerste keer

san&sil

Newbie
Hoi,, wij zijn twee meiden die joints willen geven voor een vriendin''s verjaardag..
Wat kunnen we het beste doen? Een joint of een spacecake?

Extisi

Wijs gebruiker
Een joint kopen bij de shop. Gewoon lekker een joint, of ga met zijn alle een spacecake maken!
Leuk!
Btw, hoezo voor haar verjaardag? Wel een origineel kado, hoor je niet zo vaak. :rock:

Smaps

Experimenterende gebruiker
Hangt ervan af.
Roken jullie sigaretten? Zo ja, kan je een joint doen, minder gekloot en alles.
Houden jullie niet van roken? Zo ja, kan je een aantal grammen wiet kopen en er fijn een cakeje van bakken:)

Amaranth

Bewuste gebruiker
Ik vind dat iemand er zelf voor moet kiezen om te beginnen met blowen. Niet het opgedrongen krijgen door middel van zo'n cadeau.

cropp

Badass junkie
bij je eerste wietervaring is de kans best groot dat je een negatieve ervaring krijgt, en geloof me, je wilt geen negatieve ervaring van spacecake, want een joint is binnen anderhalf uur uitgewerkt, een spacecake binnen 6 a 8 uur, dus mocht je wiet kado geven, geef dan een joint

als je hem buiten rookt op een haar verjaardagsfeestje dan zou ik rekening houden met de ``stank``, vooral als jullie nog wat jonger zijn, en als voor jullie allemaal de eerste ervaring word, zou ik een joint met 4 a 5 man delen, en NIET combineren met alcohol, en neem een pepermuntje voor je naar binnen gaat, en was je handen als je binnen komt.

nicolai

Wijs gebruiker
door dat soort berichten kan het dus alleen maar nog meer fout gaan uiteindelijk.

de kans dat het niet zo leuk wordt is in principe best klein. zeker als je met een gezellig melig groepje bent. ik zou gewoon een voorgedraait jointje bij de shop kopen en die met zijn allen delen.

zorg ervoor dat er genoeg zoetigheid en fruit in huis is. ook drinken is heel belangrijk omdat je een droge mond krijgt.

mocht het nou zijn dat iemand een minder prettige ervaring krijgt...blijf rustig, ga niet stressen. probeer diegene op zijn of haar gemak te stellen door in de flow mee te gaan. blijf met elkaar praten en doe vooral veel leuke gezellige dingen, dan blijft het namelijk ook voor iedereen leuk en gezellig.

cropp

Badass junkie
nicolai zei:
door dat soort berichten kan het dus alleen maar nog meer fout gaan uiteindelijk.

de kans dat het niet zo leuk wordt is in principe best klein. zeker als je met een gezellig melig groepje bent. ik zou gewoon een voorgedraait jointje bij de shop kopen en die met zijn allen delen.

zorg ervoor dat er genoeg zoetigheid en fruit in huis is. ook drinken is heel belangrijk omdat je een droge mond krijgt.

mocht het nou zijn dat iemand een minder prettige ervaring krijgt...blijf rustig, ga niet stressen. probeer diegene op zijn of haar gemak te stellen door in de flow mee te gaan. blijf met elkaar praten en doe vooral veel leuke gezellige dingen, dan blijft het namelijk ook voor iedereen leuk en gezellig.

als je bijna out gaat is het laatste wat je moet doen toegeven aan je gevoel, hoe meer je je in jezelf keert hoe slechter het gaat, je moet zorgen dat je met je benen stevig op de grond staat en lekker mee blijft lullen met iedereen, dan ga je veel minder snel out, hoe moeilijk dat ook is

nicolai

Wijs gebruiker
als je bijna out gaat is het laatste wat je moet doen toegeven aan je gevoel, hoe meer je je in jezelf keert hoe slechter het gaat, je moet zorgen dat je met je benen stevig op de grond staat en lekker mee blijft lullen met iedereen, dan ga je veel minder snel out, hoe moeilijk dat ook is[/quote]

echt heel wijs inderdaad...chapeau

met in de flow meegaan bedoel ik dat je vooral niet moet proberen nuchter te worden, dat maakt het namelijk erger. laat het over je heen komen en haal het positieve eruit. dat gaat een stuk makkelijker als de mensen om je heen op dezelfde frequentie zitten en je daar doorheen kunnen slepen.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
inderdaad, laat niet iemand de rest van de avond op een stoel zitten wachten totdat alles eruit komt.

Zorg inderdaad dat er genoeg snoep en fruit in huis is. (suiker en vitamine) En wat fris, als je zo graag alcohol er bij wilt doen omdat dat op een of andere manier gebruikelijk is of whatever.

Doe het dan tussendoor en niet na een avondje lekker gezopen te hebben. :wink:

enJoi't

cropp

Badass junkie
Zazuu. zei:
Zorg inderdaad dat er genoeg snoep en fruit in huis is. (suiker en vitamine) En wat fris, als je zo graag alcohol er bij wilt doen omdat dat op een of andere manier gebruikelijk is of whatever.

sap, snoep en fruit is een goed idee, wat chips doet ook wonderen, maar ik zou mij mijn eerste joint geen alcohol nemen, echt niet

Bovenaan