1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Eerste kennismaking met ALD-52 (125ug)

Discussie in 'Trip reports' gestart door psychedelicoo, 2 aug 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. psychedelicoo

psychedelicoo Experimenterende gebruiker

Wie: ik man 24
    Wat: 125 ug ald-52
    Waneer: donderdagmiddag 13:30

Na vele trips op de 2c-x familie en er helemaal op uitgekeken te zijn.
    na veel informatie gezocht te hebben ben ik ontzettend gefascineerd geworden wat je met psychedelica allemaal kan bereiken.
    Nu goedje lag al een jaar in de kast tot ik er uiteindelijk klaar voor zou zijn..

Omdat lsd niet meer gekwantificeerd word vond ik het zonde om de 4 zegels die ik heb liggen, 1 daarvan naar het lab te sturen. Om dan uiteindelijk alleen maar te horen of er daadwerkelijk lsd op zit.

De grote tripdag!

Deze dag heb ik speciaal uitgekozen omdat mijn ouders op vakantie zijn, en ik dus 1 week het huis voor mezelf heb.
    Omdat dit me eerste echte trip word en op een substantie die vrijwel identiek is aan lsd-25 heb ik gewoon alle regels van lsd-25 gevolgd.

Ik heb Mijn vriendin ingelicht dat ik deze dag wilde trippen.
    En gelukkig is ze extreem open minded en wil ze me deze ervaring niet ontnemen, ook al heeft ze niet veel ervaring met psychedelica.
    Ze zou rond half 6 thuis komen en zou ik dus 4 uur in de trip zitten..

Vroeg opgestaan, koffie gedronken en een licht ontbijtje.
    Ik heb vanalles klaar gelegd een playlist opgezet.
    Sapje ingeschonken.
    Nou deze dag kan niet meer stuk!

Nou woont mijn zus op kamers en moest er geschilderd worden, Toevallig met hulp van me ouders.
    Nu zat ik er dus mee in me achterhoofd dat ze heel misschien langs huis zouden kunnen komen.
    Dus ik vroeg of ze nog naar huis kwamen via whatsapp... 'NEE' kreeg ik als antwoord.

Jeetje wat word ik toch zenuwachtig ineens, waarom?! Moet ik het wel nemen?....

Uiteindelijk met veel twijfel ingenomen, met toch in me achterhoofd dat ze misschien thuis zouden kunnen komen.

Na een half uurtje begon ik me wat vreemder te voelen, alsof er iets in me zit.
    Een drukkend gevoel, nah het zijn de zenuwen.

Maar die zenuwen blijven aanhouden, waarom heb ik dit gevoel in me. Ondertussen al 3 x naar het toilet geweest..
    Ik neem een slok van het sapje dat ik had klaar gezet.

WOOOW wat intens de zoet zurige smaak van de coolbest laat enkele kleuren uitspringen. Wat me dus gelijk smaak aan kleuren linkt.
    Ik denk wat krijgen we nou.

Toen begon er een gedachteloop te draaien.
    Het gaat er gewoon om waar het nu om gaat, het gaat niet over het verleden of over de toekomst. nee over het nu.
    En ik merk dat er in zekere zin dat er zoveel te grijpen valt.
    We zijn zo vasthoudend aan onze eigen gedachtes dat we de werkelijkheid gewoon niet zien.
    En ik staar mezelf blind aan gedachtes en problemen waar ik me niet zorgen of druk om hoef te maken.
    Waarom?
    Het maakt niet uit wat jij vind, het gaat ons allemaal aan want we leven in 1 wereld en we moeten er samen mee doen.. loslaten?
    Dat had ik ergens gelezen op het forum,
    Ik heb wat meditatie muziek aangezet om even in me eigen hoofd rond te wandelen.
    Dit gevoel is gewoon geweldig!
    Waarom heb ik dit niet eerder gedaan?
    Ultieme rust viel over me heen gewoon er even geen deel van uit willen maken en gewoon lekker drijven in het niets.
    Ik keek naar de klok” 17:00 “hmm.
    Wat moet ik ermee... serieus de simpelste dingen worden moeilijk.
    En wat in 1 handeling gedaan kan zijn mort er eerst 30 keer over nagedacht worden...
    En shit moet ik ook nog eens plassen...?
    Toen kreeg ik weer dat nare zenuwachtige drukkende gevoel, toen ik naar de wc ging hoorde ik letterlijk alles wat er buiten gebeurde.. mensen die praatte, auto’s, vogels, de wind, vallende bladeren.
    Me hartslag ging mee op de voegen van de tegeltjes, die op een soort van lopende bandjes leken.
    Bij Iedere auto die passeerde was er toch weer in me achterhoofd “het zal toch niet zo zijn dat ze thuiskomen”

Het leek wel een uur dat ik op het toilet gezeten heb, terwijl het in werkelijk maar 5 minuten was

Eindelijk was ik weer terug op het vertrouwde wolkje wat die dag de bank was.
    Totdat er een grote witte Mercedes bus de dam op kwam rijden.
    En laten me ouders nou precies dezelfde bus hebben.

Mij hart kwam Zowat uit me keel. Want hè! Ik ben aan het trippen waarom word ik gestoord!

Na de explosie visiuals en voordat ik iets kon bedenken.......

Vals alarm.. dit was een bezorger die een pakketje af kwam geven. Halve zool!
    Hij Kwam bijna de gevel eruit rijden.

Nu was ik echt een beetje van slag en gingen me gedachtes overal heen, het is pas 17:30! Je bent nog niet eens op de helft

Muziek uitgezet, want was het vrij beu. tja shit wat doe ik nu..
    oké Netflix opstarten...
    je hebt een serie op Netflix wat explained heet.
    Hier kon ik gelukkig extreem diep op in gaan.
    ald-52 lijkt wel op een extensie van je brein, want WoW wat begrijp ik het toch allemaal goed ineens.

Toen hoorde ik de voordeur, en voordat ik überhaupt kon focussen en begreep wat er gaande was stond me vriendin ineens binnen.

Als je een bosse‍bol eet en probeert er een flinke hap af te nemen en al het slagroom langs alle kanten komt.
    zo voelde ik me opdat moment.
    alsof al me emoties tegelijk kwamen, maar wist gelukkig controle te behouden en me op een normale manier tonen.

het is eigenlijk wel heel fijn als je iemand bij je hebt die je volledig vertrouwt.
    Ik kan natuurlijk in woorden niet vertellen wat ik in die paar uurtjes heb mee gemaakt aan haar. dus het kwam er maar half gebakken uit..
    nu is me vriendin dus een salade klaar maken, ik kan me nu goed voorstellen dat je perse geZond wil eten dus goed voorbereid. Het was dus ook heerlijk.

Na het eten merkte ik dat de piekeffecten voorbij waren en het wat begon af te zwakken.
    Nu had ik niet echt meer het gevoel dat ik de diepte in kon gaan, maar het zenuwachtige/drukkende gevoel in me buik Was er wel gewoon nog.... Ik kon dat niet echt een plek geven gedurende de complete trip.

We hadden samen een filmpje gekeken, naar boven gegaan.
    Seks is subliem en ben echt benieuwd hoe dat is op de piek.
    Maar volgens mij is dat bijna onmogelijk, aangezien ik er nu al moeite mee had.

Alleen toen me vriendin lag te snurken, lag ik naar het plafond te kijken....
    Dit was denk ik 00:30. En lees overal 15 tot 17 uur dat je pas kon slapen..
    ik dacht “echt niet”
    En eigenlijk met veel schaamte 150mg ketamine genomen waarna ik gewoon compleet afgeschoten werd naar een ander universum..
    en waarschijnlijk ook weer wakker werd, want wauw!

ik ben herboren! Ik voel me fijn, ik ben vrij.

Fenrir, Zinnentuimel en NiandraLades vinden dit leuk.
Laden...