Eerste paar keer XTC

Ionesco

Experimenterende gebruiker
Ik heb over de afgelopen 3-4 maanden 4 keer pillen geslikt die XTC zouden moeten zijn, helaas is dit niet het geval geweest.

Eerste keer had ik 2 pillen via een kennis weten te bemachtigen, hij had ze zelf nog nooit op en wist niet of het goede waren. Had er toen rond 22:00 1tje ingenomen, 45 minuten misselijk geweest maar voelde er verder helemaal niks van. Mn ogen zagen er wel uit alsof ik pillen ophad en ik had wel last van mn kaak. De echte xtc kenmerken dus, maar verder niks van gemerkt.. Later op de avond de andere genomen en ook niks van gemerkt.

De Tweede keer was de beste keer voor mij :) Was ong. een maand later en had via een andere vriend een halfje weten te scoren op een feest. Ingenomen, weer 3 kwartier misselijk geweest en toen klapte die in als een bom :grin: Voelde me ongelovelijk lekker en het was echt ongelovelijk.. Mn eerste 'echte' XTC ervaring :P

De derde keer was weer een maand later, had via iemand weer een halfje gekregen, weer ingenomen en voelde me ong een uur misselijk, toen sloeg die in maar het stelde nauwelijks iets voor, ik was totaal niet meer moe en had energie, maar lang neit zoals de keer daarvoor, geen love gevoel of niks. Voelde me gewoon prima, niet 'ONGELOVELIJK GOED' zoals de keer drvoor.

Gister had ik via iemand die ik redelijk goed ken 20 blauwe pillen gekocht zonder logo. Hij had ze zelf ook gebruikt en vond ze wel redelijk. Hij zei dat als ik er niks van voelde ik nog een halfje bij moest nemen.

rond kwart over 7 gisteravond dus mn eerste genomen. Deze keer was het maar een week sinds de keer drvoor maar ik voelde er toen toch nauwelijks wat van. Heb me van die ene pil dik anderhalf uur onwijs misselijk gevoeld, terwijl een vriend die er ook 1 ophad binnen een half uur al genoeg voelde. Na anderhalf uur misselijkheid en een keer over mn nek gegaan besloot ik dat het niet echt slim was nog een halfje te nemen. Misschien had het dan wel gewerkt, maar voelde me gewoon te kut om erover na te denken.

Ik ga ze binnenkort maar eens laten testen om te kijken wat er echt inzit.. Hoewel ik nu ook zit te twijfelen of ik er nu nog een zal nemen om te kijken wat het dan voor effect heeft..

Ik weet niet of ik er misschien een soort van tolerantie heb opgebouwd ofzo, maar als je een week wacht lijkt het me dat je er dan toch genoeg van zou moeten voelen.

Vind het ook ongelovelijk dat van de 4x dat ik pillen heb gehad er maar 1tje was die ook echt een goed effect gaf.

Wat denken jullie dat het is? Of kutpillen? Of ligt het aan mij?
Wil ze z.s.m. laten testen maar ik ben altijd aan het werk als de testcentra's open zijn :(

Shiva1982

Belezen gebruiker
Ik denk dat het gewoon kutpillen waren. Volgens mij is het niet normaal dat je je iedere keer misselijk voelt als je een pilletje hebt genomen.

Omdat je het hebt over halfjes bietsen, krijg ik het idee dat je niet precies weet wat je slikt. Misschien een idee om ze per 5 ofzow te kopen én te laten testen? :wink:

Ionesco

Mja, heb je gelijk ik.. Heb er ook niet echt veel ervaring mee. Heb gister dus wel een groot genoeg hoeveelheid gekocht om ze te laten testen... Nu alleen nog een geschikte tijd vinden... zijn vaak alleen doordeweeks open en maar t/m 5-6 uur..

Dan ben ik altijd aan het werk :(

bersenka

Ook op FOK gepost zag ik? :wink:
Maar lijken mij gewoon slechte pillen, Ik heb nu iets van 6 soorten pillen gehad en maar van één soort misselijk geworden. Ligt er net aan wat in die pil zit, waarschijnlijk geen MDMA maar een replacement zoals MCCP waar je sneller misselijk van wordt.
Ik zou dus een andere soort kopen, misschien van andere mensen kopen. Van vrienden ofzo die toch eerlijker tegen je zijn over hoe goed de pil is (zelf geprobeerd hebben)

DreamWeaver

Badass junkie
Jezus.. al die slechte pillen...

Ik was het ook zat na een keer kutpillen te hebben gehad. Toen ben ik gewoon groter in gaan kopen bij de lokale betrouwbare groothandel :)
Niet dat ik dat nu nog doe, want X handel is natuurlijk VERBOTEN :wave:

bersenka

DreamWeaver zei:
Jezus.. al die slechte pillen...

Ik was het ook zat na een keer kutpillen te hebben gehad. Toen ben ik gewoon groter in gaan kopen bij de lokale betrouwbare groothandel :)
Niet dat ik dat nu nog doe, want X handel is natuurlijk VERBOTEN :wave:

hij heeft ook wel weer extreme pech hoor :P Ligt er vaak aan bij wie je het koopt. Zorg voor een betrouwbare bron (bekenden / goede ervaringen met diegene zijn drugs)

nutsss

Wijs gebruiker
Ionesco zei:
Ik heb over de afgelopen 3-4 maanden 4 keer pillen geslikt die XTC zouden moeten zijn, helaas is dit niet het geval geweest.

Als ik nu denk dat je meer pillen in kortere tijd hebt genomen dan zou het heel goed kunnen dat je er niets of weinig van merkt. Ook misselijkheid is dan vrij normaal. Het waren zeker geen kwalitatief uitermate teleurstellende pillen als je vriend wel de gewenste effecten had met dezelfde schijfjes.

Gewoon voldoende rusttijd ertussen nemen en niet te veel op één avond. Neem de tijd om de pillen hun werk te laten doen dus slik niet te snel weer bij.

laten testen is altijd het beste.

Ionesco

Shiva1982 zei:
Ionesco zei:
Mja, heb je gelijk ik.. Heb er ook niet echt veel ervaring mee. Heb gister dus wel een groot genoeg hoeveelheid gekocht om ze te laten testen... Nu alleen nog een geschikte tijd vinden... zijn vaak alleen doordeweeks open en maar t/m 5-6 uur..

Dan test je ze toch gewoon zelf? :wink:
http://azarius.nl/healthshop/drug_tests/ez_test_complete/

Net even met zo een ez test gekeken, en blijkt dus voornamelijk speed in te zitten. :rolleyes:

z.s.m nog even ergens een echte test doen :)

Snap iig nu wel wrom ik totaal niet de gewenste effet kreeg :tongueout:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Ionesco zei:
Shiva1982 zei:
Ionesco zei:

Dan test je ze toch gewoon zelf? :wink:
http://azarius.nl/healthshop/drug_tests/ez_test_complete/

Net even met zo een ez test gekeken, en blijkt dus voornamelijk speed in te zitten. :rolleyes:

z.s.m nog even ergens een echte test doen :)

Snap iig nu wel wrom ik totaal niet de gewenste effet kreeg :tongueout:

Ach, met alleen Speed krijg je dat effect ook wel hoor :rolleyes:

Bovenaan