1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

eerste paddo kweek (golden Teacher 250cc en MC Kennaii 1200cc)

Discussie in 'De kweek- en crea-hoek' gestart door BlancoJ, 30 jan 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. BlancoJ

BlancoJ Newbie

hallo mede trippers , spacers en huis-tuin-en-keuken-gebruikers

Ik ben een 19 jarige student die volgend jaar een kunst bachelor begint en altijd al geboeid is geweest door het begrip "trippen" wat is dat nu net ? zijn het echt de typische Roze Olifantjes ? of is dat nu toch een beetje overdreven?

ik besloot dan ook om het een 2 maanden geleden zelf uit te testen , eerste maal een volledig bakje truffels op en ik had de smaak te pakken. Ik geraakte dan ook onder de indruk. Ook heb ik mezelf leren kennen op een totaal andere manier. Laten we zeggen dat ik ben opgegroeid zonder jeugd wat dan ook de nodige gedachten en frustraties met zich heeft mee gebracht maar na het gebruik van truffels groeide ik steeds meer open en tot nu , 2 maand later merk ik er nog positieve gevolgen van. Ook heb ik een lichte vorm van autisme maar ondanks dat groeide ik toch open.

nu 2 maanden later besloot ik via een online smart shop een ready-to-grow "golden teacher 250cc" gekocht.
    gisteren heb ik mijn eerste flush geoogst . maar aangezien ik net een weekend weg was was ik iets te laat en waren de hoedjes opengescheurd. deze heb ik dan leggen drogen in een schuif met keukenpapier. (foto's volgen) de opbrengst viel echter wat tegen (28 gram na 1 dag drogen) maar hopelijk wordt dat gecompenseerd in de volgende flushes.

vandaag heb ik een kweeksetje van MC kennaii gekocht en een setje met zaadjes van de san pedro cactus.
    op dit topic kunnen jullie mijn kweekbakjes volgen. en zal ik regelmatig ook vragen stellen

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie