Eerste paddos verluchten

Hallo.

Ik zie nu net om 2:45 voor ik ga slapen de eerste paddos vormen.
Morgen ga ik de kit moeten verluchten en sprayen, hoelang moet in de zak laten openstaan vooraleer er genoeg zuurstof inzit?

Immersive.

Experimenterende gebruiker
Misschien een vraag buiten het topic om, maar om een hele topic te maken voor me vraag leek me overdreven.

heeft iemand ervaring met paddos kweken?

Ik wou namelijk weten hoe, en of je na paddos te groeien, niet gewoon zaden van de gekweete paddos kan gebruiken om weet een nieuwe ronde te doen?

Er word gesproken alsof dit niet mogelijk is?

iemand ervaring mee?

Bedankt.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hallo.

Ik zie nu net om 2:45 voor ik ga slapen de eerste paddos vormen.
Morgen ga ik de kit moeten verluchten en sprayen, hoelang moet in de zak laten openstaan vooraleer er genoeg zuurstof inzit?
Er wordt wel eens gezegd dat je lucht moet toevoegen, maar ik ben het daarmee oneens. Door de zak te wapperen kan je besmettingen toelaten. Als je de zak gewoon laat staan dan blijft er voldoende zuurstof in. Dus gewoon zn ding laten doen tot de shrooms oogstrijp zijn.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Misschien een vraag buiten het topic om, maar om een hele topic te maken voor me vraag leek me overdreven.

heeft iemand ervaring met paddos kweken?

Ik wou namelijk weten hoe, en of je na paddos te groeien, niet gewoon zaden van de gekweete paddos kan gebruiken om weet een nieuwe ronde te doen?

Er word gesproken alsof dit niet mogelijk is?

iemand ervaring mee?

Bedankt.
Het heet een sporenprint, en ja dat kan. Zelf een sporenprint maken is alleen super lastig omdat je heel snel een besmetting hebt. Eigenlijk heb je daarvoor een speciale steriele werkplaats voor nodig. Maar dan wordt het wel een beetje professioneel.

Bij sommige smartshops kan je echter sporenspuiten kopen. Dat zijn injectienaalden waarin al een wateroplossing met de sporen is gemaakt. Je kan de naald met pure alcohol ontsmetten, en dan de sporen in een gesteriliseerde zak rogge spuiten.

Bovenaan