eerste trip

metlafreack

Experimenterende gebruiker
IK ben hier nieuw en heb me zowat al gans de dag ingelezen in dit forum. Wist hiervoor al een beetje af van alles, maar ik dacht veel meer te weten dan het werkenlijk is heb ik vandaag ondervonden. Nu was ik benieuwd over enkele dingen over paddo's zoals welke je het best gebruikt voor je eerste trip en hoe... en als je ze rauw oppeet of je dan alleen de hoed moet op eten of de steel of...
Nu is er ook nog een klein probleem, ik heb enkele onbekende medische problemen, heb soms problemen met het ademen, soort van asma aanvallen en kan ook van tijd tot tijd steken in mijn hard hebben maar vraag me af of dit erg zou zijn als ik eens paddo's zou uittesten want ik had gelezen dat je dit best doet als je gezond bent en weet niet of dit een probleem kan zijn.
En ik kan dit moeilijk aan een dokter gaan vragen mits deze mijn ouders dan mag inlichten omdat ik nog minderjarig ben(17). Hopenlijk kunnen jullie me wat raad geven.
en kan je nu nog paddo's in smart shops kopen of niet? want geraak er niet meer weis uit met alles wat ik lees. De eene zegt van wel de andere van niet.
M.v.g. metalfreack

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik weet niet hoe vaak je die klachten hebt en hoe ernstig het is, dus ik kan ook niet zeggen of het schadelijk zou zijn. Als je het echt zeker wilt weten, dan zou ik het toch aan een arts vragen.

Als je regelmatig problemen met je gezondheid hebt, en het is niet in te schatten wanneer je het weer zult krijgen, dan raad ik je het wel af om paddo's te doen.

Bedenk dat paddo's niet meer legaal verkocht worden in de smartshop. Vanaf dec 2008 is het illegaal.

Voor het geval je toch aan paddo's kan komen en je het toch graag wilt doen:
- Welk soort paddo's je gaat eten maakt in principe niet veel uit vind ik, zolang je maar voor de eerste keer met een halve portie begint. Zelf vind ik mexicaantjes het fijnste en een halve portie hiervan is vers 15 gram (toen het nog in de smartshop werd verkocht).

- Je moet ieder onderdeel van de paddo opeten. Dus steel en hoed. Om een goede werking te krijgen, moet je goed/lang kauwen. Je kan er ook paddo-thee van zetten. Hoe dit precies moet, kan je via de zoekfunctie opzoeken.

metlafreack

Experimenterende gebruiker
de klachten zijn meestal niet ernstig en de laatste maand heb ik al geen last meer gehad, dus dat zit wel goed denk ik dan.

en ze zijn dus niet meer in smartshops te koop:tongueout: jammer, maar moest je er dan toch nog aangeraken hoe kan je weten of je wel gezonde en geen slechte paddo's neemt?
want bij lsd had ik gelezen hoe je kon zien/merken of het echte is of iets zeer slechts.

alvast bedankt:)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
metlafreack zei:
en ze zijn dus niet meer in smartshops te koop:tongueout: jammer, maar moest je er dan toch nog aangeraken hoe kan je weten of je wel gezonde en geen slechte paddo's neemt?
Aan de kleur enzo, ze zien er of gezond en vers uit of ze zijn gedroogd. Als je het ziet merk je wel of ze goed zijn of niet. Of het uberhaupt hallucinogene paddenstoelen zijn is een ander verhaal.

metlafreack zei:
want bij lsd had ik gelezen hoe je kon zien/merken of het echte is of iets zeer slechts.
Ik weet niet waar je dat gelezen hebt, maar je bron liegt. Slechte LSD bestaat niet, het werkt of het werkt niet. Er is niets dat op zegels past dat in zo'n kleine hoeveelheid werkzaam is. Hooguit DOB ofzo, maar dat is ook leuk (:

Bovenaan