1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerste wiet kweek

Discussie in 'De kweek- en crea-hoek' gestart door Furby95, 25 mei 2017.

Wietzaadjes, kwaliteit wiet zaden kopen - Gold Seeds
  1. Furby95

Furby95 Newbie

Beste mensen,

Ik sta op het punt om een mammoth tent aan te schaffen van 120x120 om wiet te kweten als beginner.
    Ik heb voor de rest totaal geen kennis hiervan en ik sta open voor alle tips.
    Ik vraag me af hoeveel planten ik in een tent van 120x120 kwijt kan en waar ik allemaal rekening mee moet houden.
    Welke voeding ik moet gaan gebruiken en waar ik rekening mee moet houden. En heb me al een klein beetje ingelezen. Maar natuurlijk kan je nooit van alles op de hoogte zijn en steut je altijd wel op dingen die je over het hoofd heb gezien. Misschien dat iemand mij een topic kan sturen of uitleg geven hoe alles ik zijn werk gaat en waar ik rekening mee kan en moet houden. Kwa voeding kwa ph waarden etc etc. Alvast bedankt

2. Ben ook benieuwd naar eerste vraag. Die andere dingen heb ik online wel gezien met wat Googlen

3. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

4. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

Vond dutchpro altijd fijn product
    om mee te Kweeken op cocos aarde(luchtig aarde zodat wortels meer) zuurstof krijgen) En kijk naar schema altijd A-B gebruiken PH en de rest is een bijzaak wat niet verplicht is ... EXPOLDE zal ik wel gebruiken om het gewicht omhoog te gooien
    (wel mega duur rond 60+ euro per liter)en leg vijver folie neer op de grond zodat volwassen plant zelf kan bepalen hoeveel water die nodig heeft(behalve eerst 2 weken lang steekjes water geven met de hand)
    koop klein blauw vat+water pompje uit viswinkel zodat water zich goed mixt met de voeding stoffen en je begint altijd met A-B dat zuurt water ook al af daarna PH-
    (Koop EC meter en PH meter, maatbeker) en als meter 0,3 eronder zit of er boven (EC-PH) is het geen ramp. Giet blauwevat met water op de vijver folie en je kunt gerust 2 dagen weg blijven. En zet altijd raampje open voor frisse lucht en dit voorkomt niet alles condens tegen de ramen in de wintertijd.
    Je zult vast fouten maken in het begin. Zoals iedereen net als ik,dat de opbrengst weinig is. zet gewoon 5 x 25 liter potten neer! en na 2 weken toppen(groei scheut) eruit halen zodat plant in de breedte groeit en 4-6 dikke toppen erop komen te zitten van 1 plant. Hoe meer planten je neer zet wilt niet zeggen dat je opbrengst omhoog gaat , 5 dikke planten is beter !. Als je er echt goed in wordt! Kan je tussen 300-450 gram behalen met 1 tent+600 wattage lamp! Dan moet alles perfect verlopen vanaf het Begin! Goeie stekjes hebben! Succes

Laatst bewerkt: 12 aug 2018
Laden...