effe van me af praten

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

dupont

Bewuste gebruiker
Die tijd is niet belangrijk. Jij moet goede hulp krijgen, zo snel mogelijk. Zoek een goede kliniek en als je die gevonden hebt bedank je Antes en zeg je de afspraak af. Ga niet zitten wachten op je volgende terugval. Die is maar een kwestie van tijd die je door te wachten alleen maar toelaat.

Hoe diep wil je zinken? Elke terugval gaat weer dieper, dus dieper dan de SEH de volgende keer? Stop nou met het napraten van je begeleiders en vraag om urgente hulp. Het begint een kwestie van leven en dood te worden nu. Actie nu kan je leven redden.

Laatst bewerkt:

gekkemanlol

Bewuste gebruiker
ik houd dit topic up2date
curator is alleen bereikbaar telefonisch ma-do 09:00-12:00
maar zal in ieder geval mailen met de vraag hoe/wat

LucidLucy

Wijs gebruiker
tuurlijk weten ze dat
alleen willen de tijd dat ik nu vanaf maart heb zitten wachten op Antes niet teniet laten gaan
Ik kan ook alleen maar onderstrepen wat de rest ook al aangeeft. Er zijn ook behoorlijk wat klinieken die nauwelijks wachttijden hanteren. Voor mij was destijds een wachttijd ook te lang geweest. Dan had ik niet meer geleefd. De mensen die jouw helpen met beschermd wonen zouden alleen toch maar blij kunnen zijn hoe sneller je terecht kan?

Mocht je een lijstje met klinieken willen met nauwelijks wachttijd, mag je gerust een pb'tje sturen.

dupont

Bewuste gebruiker
Top, morgen een update dus? Sterkte gozer, je bent het waard. Tijd om in jezelf te gaan geloven. Je gaat hier beter uit komen.

Vraag hulp, stuur een pb… ik reply altijd.

gekkemanlol

Bewuste gebruiker
Ik kan ook alleen maar onderstrepen wat de rest ook al aangeeft. Er zijn ook behoorlijk wat klinieken die nauwelijks wachttijden hanteren. Voor mij was destijds een wachttijd ook te lang geweest. Dan had ik niet meer geleefd. De mensen die jouw helpen met beschermd wonen zouden alleen toch maar blij kunnen zijn hoe sneller je terecht kan?

Mocht je een lijstje met klinieken willen met nauwelijks wachttijd, mag je gerust een pb'tje sturen.
zijn die klinieken niet meer voor mensen die elke dag gebruik (en ook misschien fysiek afhankelijk zijn)

De Zandman

Badass junkie
Jouw situatie is urgent!
Vraag jezelf niet af wat anderen misschien vinden over jouw hulpvraag, maar geef aan dat je asap hulp nodig hebt in jouw situatie!
Wacht niet langer, kom in actie!

gekkemanlol

Bewuste gebruiker
Top, morgen een update dus? Sterkte gozer, je bent het waard. Tijd om in jezelf te gaan geloven. Je gaat hier beter uit komen.

Vraag hulp, stuur een pb… ik reply altijd.
inhoud mail
Hoi X

ik heb eigenlijk geen idee of de gesprekken (want Antes is ambulante hulp) goed genoeg gaan helpen om van deze verslaving af te komen
is het misschien verstandiger om te kijken naar eventuele opname (zodat alles zoveel mogelijk tegelijk aangepakt kan worden ) in een goede/uitgebreid hulpverlening setting/tracject

hoor graag hoe jij hierover denkt

mitchieee

Bewuste gebruiker
ik loop zelf in het zelde traject, ook in dordt.. vertoonde ook goeie destructief gedrag op me zelf, en het boeide me niks goed da je de stap heb genomen destijds ook !

gebruikte elk weekend sws wn soms doordeweeks

langetijd goed gegaan tot 3 weken gelede heb ik 3 weekenden weer 3mmc gebruikt en t laaste weekend 3g weggewerkt, de volgende dag het laaste grammetje door de wc gegooit, iedereen glijd uit opstaan doen we ook weer je blijft uitglijden tot je niet meer valt en ook jij komt daar, kleine stapjes en soms groote sprongen

ik ben zelf 23 je ken me altijd berichte !

dupont

Bewuste gebruiker
Klinieken zijn voor iedereen die drugsgebruik niet meer in de hand heeft, en daar ben jij er één van. Lees je post nog ff terug met het overzicht van wat jij op een avond weggewerkt hebt. Dan zul je inzien dat je echt een probleem hebt.

dupont

Bewuste gebruiker
Kerel, niet mailen maar bellen. Mailtjes belanden op de grote hoop. Telefoontjes kunnen niet genegeerd worden. Actie!

Maar voor nu, ga ff wandelen, je hoofd leegmaken, rustig nadenken over wat er allemaal is gebeurd.

gekkemanlol

Bewuste gebruiker
als ik mail heb ik altijd wel binnen 24 uur reactie

ik neem dit echt wel serieus sorry als dat niet zo overkomt maar ik doe het liefst alles via de mail dan heb 1 alles op zwart/wit 2 kan ik dit ook laten zien aan de rest van de begeleiders/hulpverlening

gekkemanlol

Bewuste gebruiker
best veel info gehad van verschillende klinieken met eventueel dan een optie in zuid-afrika
@LucidLucy thanks doet me goed dat jullie mij zoveel handvaten/informatie geven

dupont

Bewuste gebruiker
Goed bezig. Houd er wel rekening mee dat je in ZA alles in 't Engels zult moeten doen (voor mij een groot minpunt). Had je Triora al gevonden? Is mij goed bevallen.

LucidLucy

Wijs gebruiker
Goed bezig. Houd er wel rekening mee dat je in ZA alles in 't Engels zult moeten doen (voor mij een groot minpunt). Had je Triora al gevonden? Is mij goed bevallen.
Triora heb ik ook doorgestuurd yes!

Een deel is in het Engels in Z-A. Maar veel behandelaren spreke ook Zuid Afrikaans en/of gebrekkig Nederlands.

Ze verstaan vrijwel allemaal Nederlands, alleen praten ze geregeld in het Engels.

De Zandman

Badass junkie
Dan moet je n u zelf in actie komen! Het is voor je eigen leven en bestwil. Ik moet zeggen dat ik ook wel onder de indruk was van de lijst van drugs die jij op een dag hebt weggewerkt....daar kun je niet ongestraft zogezegd mee doorgaan en dat weet je zelf ook!
Alle sterkte toegewenst in ieder geval!
Ik blijf dit topic volgen. Houd je ons op de hoogte?

gekkemanlol

Bewuste gebruiker
dat ene rapport is nog niks
er zijn avonden geweest toen 3mmc nog legaal was
dat in 1x 4x 180mg capsules nam

en ja ik houd jullie zeker op de hoogte

gekkemanlol

Bewuste gebruiker
hieronder een paar van mijn dosering waar ik het meeste last van had/gevaarlijk waren

Code:
20:33
around 12mg? of 2c-d
21:33 the half of it 12mg ? 2c-d
22:22 lets see what 50mg 5mapb does shall we :0
23:07 12mg of 2c-d?
07-03-2021
02:05 50mg? 2fa hope it eases things down
02:40 50mg 5mapb hope less visuals
03:33 another 50mg 5-mapb shit is to good i hope i dont get intense visuals
04:12 + 60mg 2fa this stuff is good no more 2c-d tho to much visual
11:09 another 50mg bump
11:22 10mg op 2c-d cause why not i hope visual wont be as strong as before
12:09 last drugs i have around 10mg of 2fa ?

Code:
3mmc
20/03/2021
190mg orso oral powder 19:00
110mg 19:17
21-03-2021
150mg 00:00
230mg 03:08
280mg 06:46
400mg 09:56
220mg 16:33
200mg last dose 18:34

Code:
20-07-2021
180mg 3mmc
16:10

17:35
3x 180mg
22:02
last dose
3x 180mg

21-07-2021
02:20 ?
heroic dose
4x 180,mg due to decreased effect

06:10 bump 180mg ?

Code:
3mmc

16-09-2021
10:55
3x 180mg start dose

15:20
180mg boof
17:30
2x 180mg oral
1x 180mg boof
21:22
test 2x 180mg boof
17-09-2021
00:31
2x 180mg oral
02:39
2x 180mg boof
03:16
1x 180mg boof
05:26
1x 180mg boof

gekkemanlol

Bewuste gebruiker
niet een heel erg inhoudelijke update ik was effe vergeten dat curator 1 dag in de week vrij is dat zag ik namelijk onder een van haar eerdere mails

diegene van FACT komt morgen langs die had ik al geappt maar die werkt 3 dagen in de week
Mevr X

Casemanager Mentorschap
(Woensdag afwezig)
Stichting Veritas Vertegenwoordiging

dupont

Bewuste gebruiker
Heb je al een kliniek uitgekozen of een shortlist van klinieken gemaakt? Contact gehad met jouw begeleiders hierover?

gekkemanlol

Bewuste gebruiker
naja in mij hoofd neig ik naar zuid afrika puur omdat ik dan echt effe heel ver weg van alle "problemen" die ik ervaar waar ik nu woon/leef

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
een voorbeeld van de absurd hoge dosering die ik doe/gebruik met flink protest vanuit mijn lichaam wat natuurlijk logisch is

13-11-2022
16:00
130mg 4fma

16:18
220mg 3cmc
16:40
100mg 5mapb
17:47
100mg 5ampb
18:39
50mg mdphp
20:01
220mg 3cmc
20:25
130mg 4fma
22:18
220mg 3cmc
22:52
75mg mdphp
14-11
00:43
50mg 2fma
01:03
75mg mdphp
50mg mdphp
04:32
50mg 2fma

Holy shit. Je moet echt een bizar hoge tolerantie hebben. Ik denk dat ik op de IC zou liggen, in het meest gunstige scenario. Ik hoop dat je snel hulp kunt krijgen! Goed dat je hier van je af komt schrijven.

gekkemanlol

Bewuste gebruiker
ik denk idd dat ik nu pas begin in te zien dat deze heroic doseringen voor normaal gebruikende mensen veel te hoog zijn en ik dit alleen "aankan" (wat natuurlijk niet waar is, maar das de illlusie )dankzij ik dit eens per 3 a 4 weken doe en dus tolerantie opbouw

AlwaysTrying

Bewuste gebruiker
hieronder een paar van mijn dosering waar ik het meeste last van had/gevaarlijk waren

Code:
20:33
around 12mg? of 2c-d
21:33 the half of it 12mg ? 2c-d
22:22 lets see what 50mg 5mapb does shall we :0
23:07 12mg of 2c-d?
07-03-2021
02:05 50mg? 2fa hope it eases things down
02:40 50mg 5mapb hope less visuals
03:33 another 50mg 5-mapb shit is to good i hope i dont get intense visuals
04:12 + 60mg 2fa this stuff is good no more 2c-d tho to much visual
11:09 another 50mg bump
11:22 10mg op 2c-d cause why not i hope visual wont be as strong as before
12:09 last drugs i have around 10mg of 2fa ?

Code:
3mmc
20/03/2021
190mg orso oral powder 19:00
110mg 19:17
21-03-2021
150mg 00:00
230mg 03:08
280mg 06:46
400mg 09:56
220mg 16:33
200mg last dose 18:34

Code:
20-07-2021
180mg 3mmc
16:10

17:35
3x 180mg
22:02
last dose
3x 180mg

21-07-2021
02:20 ?
heroic dose
4x 180,mg due to decreased effect

06:10 bump 180mg ?

Code:
3mmc

16-09-2021
10:55
3x 180mg start dose

15:20
180mg boof
17:30
2x 180mg oral
1x 180mg boof
21:22
test 2x 180mg boof
17-09-2021
00:31
2x 180mg oral
02:39
2x 180mg boof
1x 180mg boof
05:26
1x 180mg boof
Hierover kunnen anderen nu tegen je gaan vertellen dat dit echt levensgevaarlijk is etc etc... Je laat het misschien zien zodat de mensen hier kunnen zien en bevestigen hoe buiten proportioneel dit is... Maar kijk er zelf eens even met heel je hart en gevoel naar en laat het echt even goed binnendringen. 🙏🏻

Ik hoop echt dat je de goede adviezen hier ten harte neemt en nu doorpakt met je inzetten voor herstel.

Succes!! 🍀

dupont

Bewuste gebruiker
naja in mij hoofd neig ik naar zuid afrika puur omdat ik dan echt effe heel ver weg van alle "problemen" die ik ervaar waar ik nu woon/leef
Een “reset” kan heel goed werken. Wist je al dat de kliniek vergoed wordt maar dat het vliegticket voor eigen rekening komt?

gekkemanlol

Bewuste gebruiker
Hierover kunnen anderen nu tegen je gaan vertellen dat dit echt levensgevaarlijk is etc etc... Je laat het misschien zien zodat de mensen hier kunnen zien en bevestigen hoe buiten proportioneel dit is... Maar kijk er zelf eens even met heel je hart en gevoel naar en laat het echt even goed binnendringen. 🙏🏻

Ik hoop echt dat je de goede adviezen hier ten harte neemt en nu doorpakt met je inzetten voor herstel.

Succes!! 🍀
het was bijv niet bedoeld om stoer te doen , maar idd om te horen te krijgen dat dit echt niet gezond is

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Succes!! 🍀

Helemaal mee eens.

Kreeg inderdaad niet de indruk dat het hier om stoer doen gaat, en ik besef trouwens ook dat het voor TS een open deur en misschien niet perse heel constructief is om meerdere keren van ons te horen hoe buitenproportioneel deze doseringen zijn. Toch is het belangrijk dat het benadrukt wordt, voor iemand zelf, maar daarnaast ook voor naïeve lezers van dit forum (lang niet iedereen heeft een account/is actief lid, ik weet niet wat de huidige statistieken zijn maar eerdere cijfers hebben laten zien dat er veel passieve bezoekers zijn). Daarom dat we liever te vaak dan niet vaak genoeg zeggen dat dit soort hoeveelheden letterlijk levensgevaarlijk zijn zonder de enorme tolerantie die TS blijkbaar heeft.

Alle goeds gewenst voor @gekkemanlol. :pinkflower:

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Heftig man die doseringen. Ik lees enkel maar rc's. Die vrij bereikbare markt met allerhande stimulerende stofjes vind ik persoonlijk nog altijd niet gezond. Iedereen kan zichzelf met enkele klikjes een dikke verslaving in werken in tegenstelling tot de klassieke middelen die toch niet zo makkelijk bereikbaar zijn als je de bronnen niet hebt of kent. Sterkte en veel moed op je weg naar herstel uit deze verslaving!

dupont

Bewuste gebruiker
geloof me dat is mede dankzij jullie woorden die mijn de goeie inzichten geven over mijn drugsgebruik
Mag je echt wel trots op zijn hoor. Er komen hier zat berichten langs van mensen die om advies vragen maar als ze een antwoord krijgen dat ze niet willen horen in zelfmedelijken schieten of in de verdediging, zich gaan verzetten, etc. Jij stelt vragen en neemt vervolgens het advies ter harte. Dikke duim omhoog, super belangrijke houding voor een succesvol herstel.

Laatst bewerkt:

gekkemanlol

Bewuste gebruiker
als ik alle adviezen in de wind zou slaan ben ik er binnenkort niet meer als ik op deze manier verder gaat

ik sta idd niet echt te juichen om een opname , alleen ik begin steeds meer in te zien dat deze absurd gevaarlijke levenstijl met de kei hoge doseringen niet langer door kan gaan

gekkemanlol

Bewuste gebruiker
ik ga btw morgen effe proberen wat ervaringen met de nodige waarschuwingen neer te zetten
als soort van uitleg/beschrijving met wat ik deed wat dat mij gebracht heeft

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan