effe van me af praten

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

dupont

Bewuste gebruiker
Kerel, ik heb het beste met je voor. Dat Antes verhaal wordt met de dag slechter. Daar schiet je niks mee op... Laat je toch niet afschepen door iedereen die geen zin heeft om zich voor je in te spannen. Lekker makkelijk dat wachten. Onderussen wordt de kans op een terugval groter. Dien een klacht in tegen jouw curator ofzo, je hoeft dit niet klakkeloos te accepteren. Laat het weten als ik je kan helpen man, PB is altijd open voor je.

gekkemanlol

Bewuste gebruiker
ik laat het hierbij je denk duidelijk te makkelijk over wat een curator wel/niet kan doen (die denkfout maakte ik ook eerst in het begin, )
en al zou ik een klacht indienen duurt alles toch weken langer en in het uiterste geval moet de klacht behandeld worden in de rechtbank en dan duurt het maanden langer

klein stukje uit de klachtenprocedure
8. De klacht wordt binnen 6 weken na indiening afgewikkeld. Indien dat niet mogelijk blijkt ontvangt de klant daarvan schriftelijk bericht.

BenzoLiefhebber

Bewuste gebruiker
Kerel, ik heb het beste met je voor. Dat Antes verhaal wordt met de dag slechter. Daar schiet je niks mee op... Laat je toch niet afschepen door iedereen die geen zin heeft om zich voor je in te spannen. Lekker makkelijk dat wachten. Onderussen wordt de kans op een terugval groter. Dien een klacht in tegen jouw curator ofzo, je hoeft dit niet klakkeloos te accepteren. Laat het weten als ik je kan helpen man, PB is altijd open voor je.
Helemaal mee eens! Ik zit dan wel WMO, maar ook hier zijn ze snel van het "ach dat heeft geen haast of dat regelt hij zelf wel"

Maak de goede keuze en laat je niet zomaar overwalsen.

dupont

Bewuste gebruiker
Ja, piepsysteem noemden wij dat op kantoor altijd. Diep triest dat dat in de zorg ook al gebeurt.

helpen is niet: op een wachtlijst zetten en we zien wel.
helpen is: net zo lang klinieken bellen tot we er één vinden waar je op korte termijn terecht kunt.

BenzoLiefhebber

Bewuste gebruiker
helpen is: net zo lang klinieken bellen tot we er één vinden waar je op korte termijn terecht kunt.
Zo heb ik dat ook de laatste keer gedaan en dat werkte erg goed. Binnen 2 dagen kon ik de hulp krijgen die ik dringend nodig had.

@gekkemanlol
Het is ook maar net hoe jij je probleem inziet.
En of jij je waardevol genoeg vind om actie te ondernemen en je probleem onder ogen te komen.

dupont

Bewuste gebruiker
Zo heb ik dat ook de laatste keer gedaan en dat werkte erg goed. Binnen 2 dagen kon ik de hulp krijgen die ik dringend nodig had.

TS kan dit zelf niet doen, maar het is maar even om aan te geven hoe hij "geholpen" wordt door de zorgverleners om hem heen. Ik kan hier echt boos om worden, maar uiteindelijk moet TS het zelf doen. Iedere dag curator bellen en door blijven zeuren net zo lang totdat ze bereid worden om in actie te komen in plaats van eoa kansloos standaardtraject "zoals we het altijd doen" in gang zetten zodat ze 15 minuten langer tijd overhouden om koffie te drinken met de collega's en te roddelen over de patiënten.

Dat laatste is gechargeerd natuurlijk :wink:

Laatst bewerkt:

Mowgli33

Newbie
Wat zit ik toch met mijzelf in de knoop en voel ik mij zo mega eenzaam. Hoelang ga ik dit nog volhouden? Wil ik wel/niet doorleven?
Ga ik wel/niet de huisarts bellen en vertellen dat ik zo extreme angsten heb, mij zo alleen voel, het van mij allemaal niet meer hoeft en de hele avond zit te janken.
Hoe kan ik hier ooit nog uitkomen.

gekkemanlol

Bewuste gebruiker
Wat zit ik toch met mijzelf in de knoop en voel ik mij zo mega eenzaam. Hoelang ga ik dit nog volhouden? Wil ik wel/niet doorleven?
Ga ik wel/niet de huisarts bellen en vertellen dat ik zo extreme angsten heb, mij zo alleen voel, het van mij allemaal niet meer hoeft en de hele avond zit te janken.
Hoe kan ik hier ooit nog uitkomen.
je mag me altijd een privebericht sturen ,ben je momenteel onder invloed van iets

LucidLucy

Wijs gebruiker
Maar binnen 6 weken kan ook morgen zijn. Laat nou eens duidelijk horen dat je het er niet mee eens bent. Je wordt aan je lot overgelaten man.

@gekkemanlol
Het is ook maar net hoe jij je probleem inziet.
En of jij je waardevol genoeg vind om actie te ondernemen en je probleem onder ogen te komen.
Ik denk dat in dit topic algemeen onderschat wordt wat het betekend om onder curatele te staan.

Je zou zeggen dat je met goede beargmentering en actief erachteraan zitten een heel eind komt. Normaal is dat ook zo. Maar dan moet je curator daar wel voor open staan, er naar luisteren en je serieus nemen.

Om alles via de rechtbank te moeten spelen lijkt me ook doodvermoeiend. Niet onmogelijk, maar wel doodvermoeiend.

@gekkemanlol succes de komende tijd en hou ons op de hoogte! Het zou mooi zijn als je samen met het team om je heen tot een mooie oplossing komt.

En ja ook ik heb de neiging om eens even een hartig woordje met desbetreffende curator te spreken over de gang van zaken en waarom Zuid Afrika wèl een goed idee is. Maar zo werkt het helaas niet vrees ik.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan