Efficiente changa trip zonder verspilling van dmt

Worldherbals - Online smartshop and headshop

Space Criminal

Bewuste gebruiker
Ik kreeg laatst een idee wat ik graag met jullie wil delen.

Changa vind ik echt vet, wat voor een open eyes visuals ik dan kan hebben is onbeschrijfelijk. De hele tuin veranderde in een oceaan met zeemeerminen andere monsters en ik zag een wind van kleuren. Echt prachtig.

Het probleem alleen van changa is dat je al gauw op 2 gram kruidenmix een hele gram dmt moet bijleggen om echt effectieve changa te maken. Uiteindelijk heb je dan 3 gram rookbare stof en is het effect in verhouding tot het puur roken van dmt best wel een groot verschil.

En wellicht wordt dit al gedaan maar ik dacht het volgende, wat nou als je harmine freebase samen met de dmt in de glazen bol verdampt en inhaleerd, haal je er dan niet veel meer uit?

Niet dat ik breakthrough wil die langer dan een half uur duurt, maar de beginfase van dmt waarin alles nog herkenbaar is maar dan supermagisch. Daar zou ik graag wat langer willen verblijven. Dat is ook precies waar changa je brengt alleen dan bereik je het in 1 hit en bespaar je mega veel dmt die gewoon in je joint staat weg te roken als je net een trek heb genomen.

En kan je freebase harmine zomaar gaan smelten samen met dmt? Het lijkt me van wel aangezien je het normaal gesproken ook als changa gewoon in een joint rookt.

Tips zijn welkom. Ook wat betreft verhoudingen, hoeveel mg dmt ten opzichte van hoeveel mg harmine.

Space Criminal

Bewuste gebruiker
Blijkbaar niemand ervaring mee... Maar het weerhoud mij er niet van om het toch te gaan proberen. Ik zal tegen de tijd dat ik het gedaan mijn bevindingen posten.

In mijn hoofd lijkt het me alsnog een supergoed idee :sweatsmile::tonguewink:

Space Criminal

Bewuste gebruiker
Mijn plan:

100mg dmt
50mg freebase harmine

Samensmelten in de glazen bol. Eerst een ik 1 trek en wacht even hoe hij binnenkomt. Daarna blijf ik telkens een trek bijnemen tot ik op het juiste level zit.

Zodra het effect terugloopt neem ik weer een trekje bij.

Kijken hoe lang ik in die fase kan blijven op 100mg dmt :smoke:

Ernzd

Newbie
Ik heb een vraag..
Wil voor het eerst changa brouwen na veel dmt te hebben gemaakt
heb aangeschaft:
Blauwe Lotus (20 gram) als kruid
Harmine Freebase (1 Gram)

Welke verhouding moet ik gebruiken?
wil er best een hele gram dmt doorheen gooien of een halve maar hoeveel van de andere twee moet ik er dan doorheen gooien?

iemand die mij dit kan vertellen?
thnx alvast !

Space Criminal

Bewuste gebruiker
Mijn laatst gemaakte mix:

Mullein 0.35 x 3 = 1.05
Damiana 0.25 x 3 = 0.75
Pasion flower 0.25 x 3 = 0.75
Blue lotus 0.15 x 3 = 0.45

Is een totaal aan kruiden van 3 gram

En daarop heb ik toegelegd:

800mg dmt
400mg harmine

Ernzd

Newbie
wij willen het alleen doen met wat we hebbe gehaald (zie hierboven) dat kan toch?

en welke verhouding raad je ons aan dan ?

Space Criminal

Bewuste gebruiker
wij willen het alleen doen met wat we hebbe gehaald (zie hierboven) dat kan toch?

en welke verhouding raad je ons aan dan ?
Alleen blauwe lotus is bijna niet te roken... Je zal er wel wat meer kruiden aan toe moeten voegen.

Ik rook het gewoon als joint.

DMTony

Newbie
Mijn laatst gemaakte mix:

Mullein 0.35 x 3 = 1.05
Damiana 0.25 x 3 = 0.75
Pasion flower 0.25 x 3 = 0.75
Blue lotus 0.15 x 3 = 0.45

Is een totaal aan kruiden van 3 gram

En daarop heb ik toegelegd:

800mg dmt
400mg harmine

Is dat niet heel veel harmine? Ik had 25/75, wat resulteerde in een grote groep kotsende trippers :tired:

Space Criminal

Bewuste gebruiker
Is dat niet heel veel harmine? Ik had 25/75, wat resulteerde in een grote groep kotsende trippers :tired:
Je hebt gelijk! Is te veel harmine. Maar dit resulteerde bij mij en degenen die het hebben gerookt niet in kotsende mensen. Maar wel erg abstracte visuals.

Sindkort heb ik nog 2 nieuwe mixen gemaakt en Deze vind ik veruit de allerbeste tot nu toe:

Caapi blad 0.3
Mullein. 0.2
Pasionflower 0.2
Calendula 0.2
Blue lotus. 0.1
Pepermunt. 0.1

Harmine 0.1
Dmt 0.8

Totaal 2 gram changa met 40%dmt

De caapi bladeren bevatten ook een MAO remmer

Deze ervaring was ongeëvenaard aan mijn eerdere changa blends. Met deze changa kreeg ik full HD hyperspace, net zoals op pure dmt. Misschien wel mijn mooiste en meest betekenisvolle trips uit mijn leven.

Bovenaan