Stoneboot zei:Is het met LSD niet enorm gevaarlijk om in je eentje te trippen en jezelf een bad trip te bezorgen, ondanks dat het een positief effect op je heeft later. Met paddo's heb je nog controle over jezelf, maar LSD? Ik weet het niet. Ik heb een bad trip met paddo's gehad en ik probeerde elk stukje realiteit dat er nog was te grijpen maar met LSD is er dan nog wel een realiteit?
Stoneboot zei:Dus LSD is meer in jezelf, en paddo's meer van shit zien?
Veel van de verhalen hier en in trip reports zijn zwaar overdreven. Mensen noemen een wat minder moment tijdens een trip van 10 minuten een badtrip en misschien dus ook een overweldigend moment ego dood. Wil niet zeggen dat dit voor een boel mensen uit dit topic ook niet geld natuurlijk. hodgepodge zei:Paddo's kunnen ook heel heftig zijn inderdaad.
Maar bij zo'n threat en dat heb ik vaker op dit forum, heb ik het idee dat mensen hier dingen gebruiken en proberen om het geprobeerd te hebben en niet voor de ervaring.
Een beetje het sensation white publiek onder de drugs dus.
Mensen die heel trots een zo lang mogelijk lijstje maken in hun sig. Ik vind het allemaal geen wedstrijd en je hoeft ook echt niet alles geprobeerd te hebben. Probeer liever dan die paar echt goede dingen meerdere malen met verschillende dosis. 1 hijs van een plofje en je kunt tabak, wiet en coke neerzetten, maar je weet van geen van de 3 dingen wat ze doen. Op een feestje heb je zo verschillende drugs binnen.
Gebruik het voor jezelf en niet voor anderen of om indruk te maken.Veel van de verhalen hier en in trip reports zijn zwaar overdreven. Mensen noemen een wat minder moment tijdens een trip van 10 minuten een badtrip en misschien dus ook een overweldigend moment ego dood. Wil niet zeggen dat dit voor een boel mensen uit dit topic ook niet geld natuurlijk.
En als jij je ego te groot vind, kan je dan echt niets anders bedenken dan zoveel mogelijk drugs te gebruiken om het in een badtrip op te lossen? Is gelul, iedereen kan veranderen als die dat wil en daar heb je geen drugs voor nodig.
hodgepodge zei:En als jij je ego te groot vind, kan je dan echt niets anders bedenken dan zoveel mogelijk drugs te gebruiken om het in een badtrip op te lossen? Is gelul, iedereen kan veranderen als die dat wil en daar heb je geen drugs voor nodig.
& Atropa: zeer goede aanvullingEither way, geen van beide kanten is waarheid, de blauwe of rode kant, de witte of zwarte kant of hoe je het wilt zien.
ik vraag me alleen wel af of dit nou echt een egodood was.. ik voelde me niemand, was mijn identiteit kwijt, en voelde me zoals eerder gezegd al een onzichtbaar observerend deeltje, maar het was op een halve portie golden teachers.. mogelijk??![]()
Waarnemer zei:ik heb toen die trip aangepakt alsof het een meditatiesessie was. ik accepteerde alles en probeerde alles los te laten. zodra iets in me op kwam bekeek ik het kort en zei ik ''ok'' en ging ik weer terug naar het denken aan niets. puur waarnemen vanuit je zintuigen. niet denkend. toen kwam ik vrij snel tot die ego-dood. vanuit die staat van ego-dood nadenken over het leven is heel erg interessant. ik voelde me ongelofelijk wijs. ik snapte alles wat ik wilde weten.
je bekijkt je leven dan ineens van de andere kant lijkt het wel. je beginpunt is dan puur bewustzijn en van daaruit richt je je op je leven.
na een tijdje neemt je mate van bewustzijn/wijsheid wel weer af en dat is logisch natuurlijk want je bent weer een beetje terug gegaan in je ego. daarom is het denk ik beter om om de zoveel tijd weer terug te gaan naar ego-dood. dan blijf je scherp.
ik heb die keer wel gebruik gemaakt van de mp3 ''the zapper'' die het hele proces versneld en versterkt. er staat een topic over the zapper in het lsd forum met een downloadlink
groeten T