Eigen ervaring rc's ; jullie andere ervaringen?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Bigvloei

Experimenterende gebruiker
Heey mensen,

Zelf blowde ik ruim 10 jaar iedere dag. Heb daarnaast echt zo goed als de meeste "illegale drugs" gebruikt die (redelijk makkelijk) op de markt te vinden zijn. Coke, basecoke, Crystal Meth, Oxycodon (snelwerkend) oxycontin (verlengde afgifte), speed, wiet, ketamine, xtc, 2cb. (En Alcohol natuurlijk).

Vergeet de benzo's niet: diazepam, oxazepam., Lorazepam.

Daarnaast ben ik bekend met deze rc's:
6APB: voor mij hetzelfde als XTC alleen dan veel en veel langer... Duurde mij allemaal iets te lang terwijl ik XTC juist te kort vond duren. Savonds ingenomen en de volgende middag nog steeds stijve kaken.
2CE (blotters): vele malen heftiger dan 2cb. Vond het iets duistere hebben. Duurt mijn inziens ook iets te lang. Heb echt meer dan 14 uur staan te trippen. Voor mijn gevoel kwam de wc tot leven en zag overal bloed (vond het niet eng want was nog wel bij geest om te beseffen dat dit door de trip komt).
3MMC: zat voor mijn gevoel tussen speed en xtc in. Ook een enorm verschil tussen snuiven en slikken (bommetje). Snelle drang om bij te pakken maar de kater erna heeft het me daarna nooit meer toegelaten het nogmaals te doen. Cravings waren echt enorm.

RC benzo's
Clonazolam: heerlijk als je wilt slapen na een boel uppers. (Geen goede reden natuurlijk om zoiets te nemen). Nuchter ook een keer geprobeerd maar ben hier erg van geschrokken. De eerste uren waren leuk tot ik in slaap viel. Uurtje later maakte mijn vriendin me wakker en toen merkte ik er niets meer van (dacht ik). Voelde me helemaal nuchter maar mijn vriendin zei dat ik raar en sloom praatte. Bij het opstaan merkte ik pas dat ik niet meer recht kon lopen. De volgende dag heb ik hier nog steeds last van gehad. Kon geen rechte lijnen lopen en verloor telkens mijn evenwicht. Heb er nog veel te veel liggen maar bewaar ze maar voor indien ik echt niet kan slapen, weggooien kan altijd nog maar durf ze nuchter niet meer te nemen.
Etizolam: een fijne benzo in lage tot middelgrote doseringen. Neem telkens 1 tablet ad 1mg. 3mg max over een hele dag. Wordt er niet heel slaperig van en voel me er minder angstig door. Niet echt euforie of andere gekke dingen enkel soms beetje wazig zien. Dit vind ik tot nu toe de fijnste benzo. Maar ook hier kijk ik uit en wil niet meer gebruiken dan nodig. Heb rare verhalen gelezen van mensen die niets meer herinneren en hun hele huis hebben verbouwd door deze benzo.

Ik ben benieuwd wat jullie allemaal hebben geprobeerd en wat jullie de fijnste RC vonden.

Groetjes!

mitchieee

Bewuste gebruiker
ik blow al 5 jaar en heb paar dingen al geprobeerd,

2cb
dmt
ketamine
schrooms
paddos
4ho met
2fdck ketamine

lsd wil ik nog proberen maar durf nog niet haha’

ik vind zelf 4 ho met van de rc markt ontiegelijk mooi voor zn pilletje echt net schrooms’ en 2fdck ketamine is wel leuk wat achtivere ketamine voor me gevoel ken er ook geweldig op gamen’

verder heb ik elke maand verachillende rcs gekocht om later een x te kunnen proberen :) hele apotheek onderhand

2ce’ aan te raden als ik van 2cb hou🤭

Bigvloei

2ce’ aan te raden als ik van 2cb hou🤭
2CE is wel echt veel heftiger dan 2cb. Voor mij heeft het iets duisters. Ik hou er wel van maar na een uur of 6 heb ik het wel gehad. Had het een keer 12 uur savonds genomen (25mg+-) in hoeverre ik het binnen kon houden want Goh wat zijn die blotters ranzig maar heb echt tot 12 uur smiddags zitten spacen voordat ik kon slapen.

Hou dus rekening met een hele lange trip die ook echt wel wat intenser is dan 2cb.

benzzzy

Badass junkie
STIMULANTS

1.amphetamine

2.Methamphetamine(snort)

3.Cocaine(crack to)(smoke snjort)

4.4-fa(eat)

5.Kanna (snort)

6.Caffeine(boof vape snort eat)

7.Nicotine(sunglingual oral nasal rectal transdermal bucal )

8.Methylfenidate(oral rectal nasal sublingual)

9.Ethylfenidate(nasal)

10.4mmc(nasal rectal)

11.5mapb(nasal oral)

12.aphp(nasal vape boof)

13.mdma(oral nasal rectal)

14.4fmph(nasal oral)

15.3-fa(nasal oral)

16.3mmc(nasal)

17. 4emc (nasal)

18. 3fpm(oral)

Psychedelics

19.Lsa(oral

20.Datura stramonium(oral)

21.amanita muscaria(oral)

22. lsd(oral)

23. mirtazapine(oral)

24.nutmeg(oral)

25.2c-b(oral nasal rectal)

26.shrooms(oral)

27.5-meo-dmt (vaped)

28. 4-ho-met (oral nasal)

29. dpt(oral nasal)

30. 25e-nboh(nasal)

31. 5-meo-mipt

32. 1cp-lsd
(sublingual oral)
Sedatives

33. Alprazolam(oral)

34.Diazepam(oral)

35. Oxazepam(oral)

36.Zolpidem(oral)

37. Tramadol(oral)

38.Alcohol(oral rectal sublingual)

39. Weed(oral smoke)

40 .flunitrazolam(oral buccal)

41.ghb(oral)

42.trazodone(oral)

43. kratom(oral)

44.oxycodone(oral nasal)

45.lorazepam(oral)

46. temazepam(oral)

47 . Heroin(0ral rectal nasal)

48. Morphine(oral rectal)

49. Clonazolam (oral)

50. etizolam (oral)

51.methadone(oral)

52. Phenibut (oral)

53.Flualprazolam

54. O-dsmt (oral nasal)

55. Jwh-210 (smoked)

56. Midazolam (oral)

57. Zopiclone

58. Pregabalin

59. baclofen

Dissociative

60. Ether (huff)

61. Salvia(smoke sublingual)

62. dck(nasal)

63. 3-meo-pcp(nasal oral rectal vaped)

64. ketamine(nasal rectal)

65. n2o(huff)

66. Opce(nasal vaped)

67. 3-ho-pcp(nasal oral rectal)

68. dmxe (nasal

Ik persoonlijk vind deze het leukste per catagorie

Opioiden
1.heroine
2.oxycodone
3.o-dsmt

Stimulanten
1.4-mmc
2.4-fa
3. 3-fa

Psychedelica
1.2c-b
2. 5-meo-mipt
3. 4-ho-mipt

Benzos/gabapentinoiden/z-drugs
1. Temazepan
2. Pregabaline
3. Etizolam

Dissociative
1.ketamine
2.o-pce
3.3-meo-pcp

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Research chemicals, benzos niet inbegrepen. De uitleg erbij is van persoonlijke ervaring, iedereen kan het anders ervaren. Niet alles wat er staat zijn feiten, gewoon observeringen.

1cP-LSD

Hetzelfde als 1P-LSD en LSD-25 maar ietsie pietsie minder potent. Voelde zelf geen verschil.

1P-LSD

LSD-25 analoog. Verschil is vrijwel onop merkbaar. Enorme euforie. 100-120mg goed voor sociale setting. 300ug+ is fuckkkkked up maar leuk. Heel indrukwekkend tot het abnormale het nieuwe normale wordt. Een wereld vol chaos en totale anarchie maar wel jouw wereld.

Slagroom uit spuitbus en watermeloen aangeraden. Alsook N2O (Lachgas)

Niet paniekeren bij gedachtenloops. Verander je setting en activiteit. Of er eens goed mee lachen omdat het best achterlijk is en nergens op slaat.

+ 2 succesvolle candyflip: 4u na inname 100-120mg mdma. Wordt een geheel nieuwe ervaring met zieke warme visuals en clear head. Less is more anders verdoezeld mdma de lsd.

2-FDCK

Bijna exact hetzelfde als Ketamine, maar je hebt meer nodig door zijn minderpotentheid.

Lage dosering geeft zoals alcohol een dronken gevoel. Hogere dosering is vooral visueel. Helderder hoofd dan ketamine en heel euforisch.

Niet te verwarren met 2-FUCK

3-CMC

Minder potente speed met een licht entactogeen randje. Geeft net zoals uien tranen in de ogen.

3-FA

Fluoamfetamine. Bestrijdt vermoeidheid efficiënter dan Nalu. Een snuffeltje maakt je klaarwakker. Lijkt op Dexamfetamine en onversneden speed. 25mg is fijn. Lichtjes entactogeen effect. 100mg geeft dikke euforische rush dat een uurtje duurt.

3-HO-PCP

Sterke dissociatieve. Warmer dan 3-MeO-PCP maar het duurt minder lang. Kan near death experience en egodood opleveren. Kort maar krachtig. Lichtjes visueel. Vermijd chat op gsm, anders neemt het je gevangen en vluchten is geen mogelijkheid.

Holed op 35mg: ik lag op een betonnen vloer in een gevangenis cel. Ik zag het ontstaan van het heelal, haar hele levensloop en ook het einde van het heelal. Ik heb nooit bestaan in heel die tijdlijn. Eng.

3-MeO-PCE

Lijkt op 3-meo-pce maar iets warmer?

3-MeO-PCP

Langwerkende dissociative. Komt in vlagen. Dromerig. Geeft vals gevoel van nuchterheid wat leidt tot herdosering.

3-MMC

Snuiven is teleurstellender dan mijn liefdesleven. 200mg bommetjes maakt me compleet zen, vrolijk en praterig.
Minder waus en bubbelig dan mdma.

Voor veel mensen behoorlijk verslavend.

4-AcO-DET

Lijkt op mushrooms

4-HO-MET

Paddos visuals zonder headspace. Kans op misselijkheid, drink gember thee. Enorm leuke tryptamine en een dikke aanrader. Geeft ook euforie en flipt lekker met xtc.

4-FMA

Had waarschijnlijk een bunk batch dus kan er geen eerlijke mening over geven.

4F-MPH

4-Fluoromethylfenidaat. Ritaline analoog. Geeft persoonlijk extra focus maar verder niet recreatief. Kan langer aandacht bij dingen houden.

4-MMC

Potentere 3-mmc met meer affiniteit voor 5-HT receptoren maar blijft desondanks op pijl met de hoeveelheid dopaminelozingen.

5-MAPB

Beter dan MDMA. Duurt dubbel zo lang, minder wazig in je hoofd, ontspannend ipv energiek. Leuk voor thuis. Doe ajb geen 200mg. Bij voorbaat dank.

5-MeO-DMT

Wit licht. Je smelt helemaal weg in liefde en genot. Het voelt alsof je sterft dus je kan doodsangst krijgen lol.

5-MeO-MiPT

Moxyyyyyy 💜Zoals LSD een euforische tryptamine. Hoge bodyload 3 en euforie op 15mg+ wat enorm oncomfortabel kan zijn. Hypergevoelige huid. 2C-B achtig visuals met een unieke twist. Neurotoxisch op 20mg+ 5-10mg vooral euforie en en liefdevol met weinig visuals.

6-APB

Voelt exact hetzelfde als MDMA maar duurt dubbel zo lang en blijft ook zo lang in de piek hangen ipv golvend naar beneden. Veel energie, goed voor feestjes. Nee, 250mg is geen slim idee. Dat is zelfs enorm dom. Niet doen. Bij voorbaat dank.

A-2DPV

α-PHP

Pyrovalerone. Nog sterkere dopamine rush dan a-phip maar zware comedown en cravings. Net zoals coke: chasing the dragon en daarna bijdoseren om de comedown zo lang mogelijk uit te stellen ondanks dat bijdoseren geen positief gevoel geeft. Hoge kans op vasoconstrictie.

Hotrailen is the way to go.

α-PHIP

Pyrovalerone. Dopamine rush is sterker dan coke op hogere dosering en comedown valt goed mee door aangename nastimulatie. Normale dosis 20-25mg. Niet langer dan 1 nacht bingen om extreme paranoia en vasoconstrictie door overamping te voorkomen. Voor de rest wel lekkah.

Wat moeilijker te vapen maar wel mogelijk, heel rustig en relaxerend. Duurt tien minuten maar minder negatieve bijwerkingen.

Tips tegen vasoconstrictie:
- douchen (lauw water)
- wandelen
- koude leefruimte dikke sokken
- magnesium
- niet roken (nicotine versterkt het enorm)
- geen α-phip gebruiken 🤪

Het "ik kan niet eten op stims" ontbijt:
- smoothie
- granola reep
- 500ml water

Verwaarloos je lichaam niet,
je gaat je zoveel fitter voelen.

DCK

Duurt pokkelang. Niet leuk. Disso

DOC

Amfetamine tryptamine dat godnondeju lang duurt. Slaapgebrek en daardoor derealisatie kan psychose uitlokken. Intense warme visuals. Enorm stimulerend. Hoge dosering kan hevige misselijkheid veroorzaken.

MDPHP

Pyrovalerone analoog van MDPV. Ook bekend als monkey dust. Enorm makkelijk te vapen, oranje freebase batch is geweldig. Mega euforisch maar niet enorm rushy. Compulsive redosing. Godverdomme lekker. Beter dan Crystal Meth.

MF-PVP

Niet gevoeld. 30mg

MXiPR

Lekker warme disso en enorm trippy. Fijn om te snuiven en lekkerder dan ketamine. Muziek klinkt fantastisch en heeft een echo effect. Perfect voor goa. 90mg was hole, maar 60 is genoeg. Of 30 om te beginnen.

O-PCE

Disso die je zelfs op lage dosering enorm manisch maakt, tenzij je al manisch was bij het snuiven. In dat geval wordt je polygamanisch. Beste disso om te vapen. Pas op, duurt lang voor het werkt dus niet te snel her doseren, wacht een uurtje. Vapen geeft minder nare neveneffecten maar is heel compulsief.

SL-164

Qualuude analoog zonder Zuid-Afrikaanse roots.

Boyman

Research chemicals, benzos niet inbegrepen. De uitleg erbij is van persoonlijke ervaring, iedereen kan het anders ervaren. Niet alles wat er staat zijn feiten, gewoon observeringen.

1cP-LSD

Hetzelfde als 1P-LSD en LSD-25 maar ietsie pietsie minder potent. Voelde zelf geen verschil.

1P-LSD

LSD-25 analoog. Verschil is vrijwel onop merkbaar. Enorme euforie. 100-120mg goed voor sociale setting. 300ug+ is fuckkkkked up maar leuk. Heel indrukwekkend tot het abnormale het nieuwe normale wordt. Een wereld vol chaos en totale anarchie maar wel jouw wereld.

Slagroom uit spuitbus en watermeloen aangeraden. Alsook N2O (Lachgas)

Niet paniekeren bij gedachtenloops. Verander je setting en activiteit. Of er eens goed mee lachen omdat het best achterlijk is en nergens op slaat.

+ 2 succesvolle candyflip: 4u na inname 100-120mg mdma. Wordt een geheel nieuwe ervaring met zieke warme visuals en clear head. Less is more anders verdoezeld mdma de lsd.

2-FDCK

Bijna exact hetzelfde als Ketamine, maar je hebt meer nodig door zijn minderpotentheid.

Lage dosering geeft zoals alcohol een dronken gevoel. Hogere dosering is vooral visueel. Helderder hoofd dan ketamine en heel euforisch.

Niet te verwarren met 2-FUCK

3-CMC

Minder potente speed met een licht entactogeen randje. Geeft net zoals uien tranen in de ogen.

3-FA

Fluoamfetamine. Bestrijdt vermoeidheid efficiënter dan Nalu. Een snuffeltje maakt je klaarwakker. Lijkt op Dexamfetamine en onversneden speed. 25mg is fijn. Lichtjes entactogeen effect. 100mg geeft dikke euforische rush dat een uurtje duurt.

3-HO-PCP

Sterke dissociatieve. Warmer dan 3-MeO-PCP maar het duurt minder lang. Kan near death experience en egodood opleveren. Kort maar krachtig. Lichtjes visueel. Vermijd chat op gsm, anders neemt het je gevangen en vluchten is geen mogelijkheid.

Holed op 35mg: ik lag op een betonnen vloer in een gevangenis cel. Ik zag het ontstaan van het heelal, haar hele levensloop en ook het einde van het heelal. Ik heb nooit bestaan in heel die tijdlijn. Eng.

3-MeO-PCE

Lijkt op 3-meo-pce maar iets warmer?

3-MeO-PCP

Langwerkende dissociative. Komt in vlagen. Dromerig. Geeft vals gevoel van nuchterheid wat leidt tot herdosering.

3-MMC

Snuiven is teleurstellender dan mijn liefdesleven. 200mg bommetjes maakt me compleet zen, vrolijk en praterig.
Minder waus en bubbelig dan mdma.

Voor veel mensen behoorlijk verslavend.

4-AcO-DET

Lijkt op mushrooms

4-HO-MET

Paddos visuals zonder headspace. Kans op misselijkheid, drink gember thee. Enorm leuke tryptamine en een dikke aanrader. Geeft ook euforie en flipt lekker met xtc.

4-FMA

4F-MPH

4-Fluoromethylfenidaat. Ritaline analoog. Geeft persoonlijk extra focus maar verder niet recreatief. Kan langer aandacht bij dingen houden.

4-MMC

Potentere 3-mmc met meer affiniteit voor 5-HT receptoren maar blijft desondanks op pijl met de hoeveelheid dopaminelozingen.

5-MAPB

Beter dan MDMA. Duurt dubbel zo lang, minder wazig in je hoofd, ontspannend ipv energiek. Leuk voor thuis. Doe ajb geen 200mg. Bij voorbaat dank.

5-MeO-DMT

Wit licht. Je smelt helemaal weg in liefde en genot. Het voelt alsof je sterft dus je kan doodsangst krijgen lol.

5-MeO-MiPT

Moxyyyyyy 💜Zoals LSD een euforische tryptamine. Hoge bodyload 3 en euforie op 15mg+ wat enorm oncomfortabel kan zijn. Hypergevoelige huid. 2C-B achtig visuals met een unieke twist. Neurotoxisch op 20mg+ 5-10mg vooral euforie en en liefdevol met weinig visuals.

6-APB

Voelt exact hetzelfde als MDMA maar duurt dubbel zo lang en blijft ook zo lang in de piek hangen ipv golvend naar beneden. Veel energie, goed voor feestjes. Nee, 250mg is geen slim idee. Dat is zelfs enorm dom. Niet doen. Bij voorbaat dank.

A-2DPV

α-PHP

Pyrovalerone. Nog sterkere dopamine rush dan a-phip maar zware comedown en cravings. Net zoals coke: chasing the dragon en daarna bijdoseren om de comedown zo lang mogelijk uit te stellen ondanks dat bijdoseren geen positief gevoel geeft. Hoge kans op vasoconstrictie.

Hotrailen is the way to go.

α-PHIP

Pyrovalerone. Dopamine rush is sterker dan coke op hogere dosering en comedown valt goed mee door aangename nastimulatie. Normale dosis 20-25mg. Niet langer dan 1 nacht bingen om extreme paranoia en vasoconstrictie door overamping te voorkomen. Voor de rest wel lekkah.

Wat moeilijker te vapen maar wel mogelijk, heel rustig en relaxerend. Duurt tien minuten maar minder negatieve bijwerkingen.

Tips tegen vasoconstrictie:
- douchen (lauw water)
- wandelen
- koude leefruimte dikke sokken
- magnesium
- niet roken (nicotine versterkt het enorm)
- geen α-phip gebruiken 🤪

Het "ik kan niet eten op stims" ontbijt:
- smoothie
- granola reep
- 500ml water

Verwaarloos je lichaam niet,
je gaat je zoveel fitter voelen.

DCK

Duurt pokkelang. Niet leuk. Disso

DOC

Amfetamine tryptamine dat godnondeju lang duurt. Slaapgebrek en daardoor derealisatie kan psychose uitlokken. Intense warme visuals. Enorm stimulerend. Hoge dosering kan hevige misselijkheid veroorzaken.

MDPHP

Pyrovalerone analoog van MDPV. Ook bekend als monkey dust. Enorm makkelijk te vapen, oranje freebase batch is geweldig. Mega euforisch maar niet enorm rushy. Compulsive redosing. Godverdomme lekker. Beter dan Crystal Meth.

MF-PVP

Niet gevoeld. 30mg

MXiPR

Lekker warme disso en enorm trippy. Fijn om te snuiven en lekkerder dan ketamine. Muziek klinkt fantastisch en heeft een echo effect. Perfect voor goa. 90mg was hole, maar 60 is genoeg. Of 30 om te beginnen.

O-PCE

Disso die je zelfs op lage dosering enorm manisch maakt, tenzij je al manisch was bij het snuiven. In dat geval wordt je polygamanisch. Beste disso om te vapen. Pas op, duurt lang voor het werkt dus niet te snel her doseren, wacht een uurtje. Vapen geeft minder nare neveneffecten maar is heel compulsief.

SL-164

Qualuude analoog zonder Zuid-Afrikaanse roots.
Aardige CV kerel! Leuk om te lezen, thanks voor de info :)

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan