1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tripreport v/d Maand eigen wereldje 4-fmp

Discussie in 'Tripreport toppers' gestart door oortjes, 1 mrt 2016.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. oortjes

oortjes Bewuste gebruiker Tripreporter

Hoi,

Ik heb zaterdag een feestje gehad en die is me erg goed bevallen. En dacht ik zal jullie ermee plezieren om dit report te schrijven.

Waar: een bekende discotheek bij mij om de hoek.
    Muziek: freestyle en raw/hardstyle
    Wat: 2 roze allstars (4-fmp)
    wie: 6 vrienden en overige mensen uit mijn dorp.

Om 10 uur begon het feest en ik had er aardig zin in want ik had al een tijdje niet meer gefeest. we vertrokken van een huis feestje om 10.30 waar we wat alcohol genuttigd hadden en om 10.45 waren we daar. Om 23.00 nam ik het eerste halfje. Het was nog super rustig en kon overal wel kijken in de zaal.

om en na bij 12.15 weet ik me te herinneren dat ik mijn 2e halfje nam. Toen die insloeg ging ik als een raket. Ik kon niet meer stoppen met dansen, moest aan alles en iedereen zitten ook wou ik iedereen aan het lachen krijgen (wat aardig gelukt is). Niet lang daarna kwam ik een gast tegen die GHB op had en helemaal van de kaart was. Op dat moment kwam ik een soort van in me eigen wereldje omdat ik een tunnel visie kreeg met hem alleen. Ik begon tegen hem te praten en hij vertelde me dat hij zin had om te sporten. Ik dacht ik heb ook wel zin om te sporten dus waarom niet… Ik kwam op het idee om curling te gaan spelen XD Dat kwam wellicht omdat de vloer best nat was. We liepen snel naar de zijkant waar het wat rustiger was. Ik vroeg hem om de curl te gooien op een rustige manier en ik begon te bezemen als een gek door het publiek heen. Ik liet hem denkbeeldig zien dat daar de curl geëindigd was en toen was het mijn beurt om te gooien. Ik gooide de curl en hij begon net zoals mij als een gek te bezemen door het publiek! Hij liet mij wel winnen wat ik echt super tof van hem vond. Toen de curl sessie afgelopen was kwam er 1 jongen en een meisje naar ons toe en vroegen wat we aan het doen waren. Eenmaal uitgelegd kwam ik op het idee om te gaan golven… Met z'n 4e gingen we golven, Ik had het groene balletje, GHB had het oranje balletje, die andere jongen paars en het meisje wou roze. Ik begon met slaan en iedereen volgde geduldig om de beurt, toen we besloten dat verderop in de zaal de put zat keek ik op en bedacht me ineens dat ik helemaal aan de andere kant van de zaal was haha. Een vriend van mij is mij gaan volgen en vertelde me dat we vanuit links voor naar midden achter naar links achter naar rechts achter zijn gegaan. Dat is een beste baan denk ik zo. Maar goed eenmaal de score denkbeeldig opgeteld en het meisje had uiteraard gewonnen. Ik nam afscheid van het groepje en bedankte ze heel vriendelijk.

Later op de avond kwam ik ze nog tegen en heb goed met ze staan praten (behalve die GHB gast want die was zo van de kaart dat hij waarschijnlijk ze eigen naam niet meer wist). Mooi lekker einde gehad met hardcore wat altijd wel relaxt is en toen onderweg naar de after gegaan. Pas op de after kwam ik er achter dat die jongen en het meisje waar ik mee gegolfd had ook daar waren. Wat een toeval! Het waren vriendin van een vriendin van mij haha. Om 12 uur lekker naar huis gegaan en dat was het wel.

Heel gek dat ik helemaal niet meer dacht dat ik op een feestje was, Ik zag de mensen niet meer aan als mensen maar als een soort hindernis voor het sporten, alsof het muren waren. Ik had helemaal geen gevoel van dat zijn mensen. Het gekke is dat ik dat zelf nog nooit gehad heb, wel met xtc maar dan kom ik op een andere manier in me eigen wereldje. Iemand enig idee hoe dat kan?

Al met al heb ik een redelijk aantal bizarre foto's en filmpjes gemaakt met dingen die ik echt niet kan verklaren. Ook heb ik een ontzettend leuke tijd gehad maar weinig aandacht aan de muziek gehad. Ik was meer bezig met ''sporten'' dan dat ik het gevoel had alsof ik op een feest was. Mensen gek maken met aankijken en als ze je aankijken snel weg kijken en achter iemands rug weer aankijken, verstoppertje spelen of ouderwets gekke bekken naar mensen trekken was ook van de partij.

Wat is jullie meest recente gekke activiteit op een feestje of home party waar je nog wat van weet?

groetjes
    :wave:

2. HAHAHA heel mooi report dit!
    Helaas kan ik je niet vertellen hoe je in je eigen wereldje bent gekomen ik ben persoonlijk altijd vrij scherp zelfs met hoge dosering.
    Aangezien je van RAW houdt bestaat de kans dat ik je nog een x tegen kom op een feestje.. zin in een potje golf?

cheers :beer:

3. oortjes

Haha mijn aankomende feesten zijn MoH, Btb en Dominator.

Ik ben voorlopig te herkennen aan de aderen die over me borst/schouder lopen (komt door trombose). Als je me tegen komt zou geniaal zijn!

4. MeejheM

MeejheM Badass junkie

Vorig weekend heb ik met een collega net zolang blijven kloten met rookmachines en stroboscopen totdat de organisatie/opdrachtgever het te gek vond worden :grin:

5. oortjes

@MeejheM

Wat voor werk doe je dan?

6. Snoeischaar

Snoeischaar Experimenterende gebruiker Tripreporter

hahaha, oké. zo'n droog report heb ik nog niet gelezen op dit forum. Dacht halverwege dat de club gwn zo'n gek iets als een curling baan erin had gegooid om maar uniek te zijn ofzo. Wel mooi.

mijn verklaring voor in je eigen wereldje is dat je met 4-FA gwn zo'n sterke focus pakt op hetgene waar je mee bezig bent, dat alles buiten die focus-area er zogenaamd niet is. Jouw wereldje is dus hetgene waarop je focust, bijv. het "sporten". Met mdma is het dan weer meer dat je gwn knetterhard spaced. Beide stofjes brengen je ook in een stand van zen (4fa) en euforie(mdma) waardoor je soms helemaal in dát zit. Je bent te zen in je eigen hoofd. Zo ervaar ik het tenmisnte.

Schiet me ff niks geks binnen wat is gebeurd tijdens een feestje, maar wel iets grappigs. Gingen mdma doen met een vriend van mij op een feest, maar hij had ietsje meer genomen en erbij gedronken. We gingen dus ff zitten bij bankjes en rechts van ons zat zo'n koppel die ik eerder die avond al tegenkwam. De vriend van het meisje ging veels te hard, weet niet van wat, maar hij stond na 1u nog steeds te kotsen boven een ton. Ik had hun ook ff geholpen en vroeg haar of alles oké was enzo.

Maar nu zat ik dus daar met een vriend en hij begint op een gegeven moment ook te kotsen enzo. En dat meisje zag het ook gebeuren en wij keken elkaar aan en begrepen elkaar helemaal, waardoor we eiglk hele tijd in lach schoten omdat we beide aan het babysitten waren.

Zulke momentjes maken wel de avond vind ik zelf, lol met een stranger tijdens het babysitten :).

7. oortjes

Zeker een mooie ervaring. En het feit dat je allebei elkaar niet kent en elkaar direct snapt zegt ook altijd al genoeg. Met xtc hoef je niet te praten om elkaar te snappen. Dat is zo geinig.

Verder heb je denk ik wel gelijk. Je krijgt een tunnel visie.

8. deepspace

deepspace Experimenterende gebruiker

Hi Oortjes,

Bedankt voor je trip-report, lijkt erop dat je er een aardige "sporthal" van gemaakt hebt. ik ben benieuwd of je iets kunt zeggen over de "comedown" van 4-fmp. Ikzelf en mijn vriendin gebruiken 4-5 keer per jaar (op festivals) :xtc: . Bijna altijd X, maar ik merk dat de comedown bij mijn vriendin telkens echt heftig is( soms wel een kleine week veel last, neiging naar depressieve buien) Echter, X is ook weer te leuk en we gebruiken zo weinig dat ik voor haar op zoek wil naar een alternatief.
    4-FMP lijkt me een goed alternatief, met vergelijkbare "up" als X maar minder comedown de dagen erna? Wat is jouw ervaring?

Groeten!

Laden...