eindelijk dmt

TrippyShit

Badass junkie
de dmt is er, de kristallen/poeder zijn bruin oranje achtig.
weet dat bij mdma de kleur niet veel over de kwaliteit zegt, is dit bij dmt ook zo?? Wil wel weten wat ik rook :P

TrippyShit

Badass junkie
Weet je toevallig of bruin/oranje achtige kristallen/poeder goed is?
Of dat ik iets anders dan dmt heb gekocht??

Temptation

Belezen gebruiker
nee sorry maatje... ik moet het nog maken... maar vermits het van boomschors geëxtraheerd wordt zou ik zeggen dat da wel eens bruin-oranje zou kunnen eruit zien :wink:

TrippyShit

Badass junkie
pipoxyz zei:
de kristallen kunnen vele kleurtjes hebben, maar bruin/oranje klinkt wel goed. hoe witter hoe zuiverder
dat klink logisch ja maar bruin/oranje kristallen komt voor dus? dat het niet de allerzuiverste is maak k me nog niet eens zo druk om dit kan ik desnoods zelf doen?? het gaat me er meer om dat het wel dmt is en niet iets heel anders :wink:

sunshine

Experimenterende gebruiker
bruin oranje, hmm. als het kristallen zijn zit je wel goed denk ik, maar het zou iets beter kunnen. Laat je vooral niet in de war brengen door de geur en smaak, dat je bv denkt dat het komt door verontreinigingen; DMT roken is ranzig!

sunshine

Experimenterende gebruiker
hmm, de dmt die ik wel eens krijg ziet er echt beter uit. En lekker geen gedoe met zelf maken :mrgreen:

dirtbag

Bewuste gebruiker
sunshine zei:
hmm, de dmt die ik wel eens krijg ziet er echt beter uit. En lekker geen gedoe met zelf maken :mrgreen:
het zelf maken is juist leuk, want dan is het JOUW DMT :)
dan kan je het met liefde oproken :)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
TrippyShit zei:
de dmt is er, de kristallen/poeder zijn bruin oranje achtig.
weet dat bij mdma de kleur niet veel over de kwaliteit zegt, is dit bij dmt ook zo?? Wil wel weten wat ik rook :P

Nee je hebt denk ik bruine suiker gekocht. :wave:

erwin krol

Bewuste gebruiker
wat vertraging enzo, maar ik hoor dat er goeie dmt aan zit te komen.

Hehe, dan wordt het toch nog een leuke kerst! :)

Bovenaan