Energie kwijt

mb90

Experimenterende gebruiker
Hallo mensen,

Ik gebruik nu sinds ongeveer anderhalf jaar XTC. Ik houd er netjes iedere keer minimaal 2 maanden tussen. Mijn laatste keer is inmiddels zelfs al 7 maanden geleden. Ik ben ongeveer 1.90m lang en weeg 85kg.

Afgezien van mijn eerste keer xtc, merk ik eigenlijk altijd dat ik behoorlijk relaxed/mellow word van xtc. Vooral als mijn eerste halve erin klapt merk ik dat alle energie even uit mijn lichaam wordt weggetrokken. Ik moet dan ook even rustig gaan zitten. Dit is verder niet zo'n probleem, het is maar een paar minuten en ik ervaar het niet echt als vervelend ofzo. De rest van de avond merk ik echter dat ik niet echt veel energie heb. Ik ga niet super hard los, ik laat me gewoon een beetje mee golven op de muziek om het zo maar even aan te duiden :P. Ik heb altijd een geweldige avond op xtc en ik voel me echt geweldig, maar ik zou die drang om helemaal los te gaan en de ergie die ik de eerste keer had ook wel weer eens willen ervaren :)
Hebben jullie misschien tips hoe ik meer drang om te dansen heb en wat meer energie krijg? Ik heb nog nooit speed gedaan, en dat zou ik eigenlijk graag zo willen houden....

Zijn er meer mensen die dit hebben en die er wellicht een oplossing voor weten :)?

Ybez

Dit licht vaak of aan hoe je je voelt, of aan de dosering.

neem aan dat je gewoon de pillen pakt die veel in de omloop zijn (180-200mg)
Probeer anders een kwartje of 1/3de , dan heb ik in iedergeval veel meer energie.

mb90

Inderdaad... Ik pak een halve van de 180-200 mg pillen over het algemeen. Voor over een paar weken heb ik wat minder sterke... De witte tony montana's... Ik zal eens kijken hoe dat bevalt :)

Bovenaan