Energy Food.

Smokey046

Bewuste gebruiker
Hey Df'ers,

Na een lange tijd heb ik nog eens een nachtje door gedaan,
1 gram gekocht en er zijn 2 lijnen uit nu.
Ookal heb ik mijn laatste lijn genomen om 10 uur gisteravond, rond 8 uur smorgens sliep ik nog niet.

Maar goed, mijn vraag is dus welk eten/drinken geeft je iets wat meer energie,
Ik heb heb zelf vitamine tabletten al genomen, ik zoek vooral iets wat makkelijk naar binnen gaat. Bijnemen wil ik niet doen, vroeger kon ik op pep slapen maar nu knal ik bijna door het plafon. :grin:

Ook heb ik altijd de gedachten dat ik meer moet eten omdat speed net mijn maag verkleint en ik er volgens mij van afval ookal eet ik voldoende.

Grts,
Smokey '

universal*flow

Belezen gebruiker
Ik at altijd bananen als ik speed had gebruikt. Gaat er makkelijk in, gezond en vol energie.
Ook kun je een bouillon eten met toast oid.
Misschien ben ik al een beetje te laat met de reactie, maar dan weet je het voor de volgende keer.

Wawa

Belezen gebruiker
Groot fan van bananen, voor de rest probeer ik met veel groene thee toch nog een musli reep naar binnen te werken.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Linzencurry (eenvoudig te bereiden en super voedzaam), groene thee (matcha thee is nog beter voor een hardere/langere energie rush maar hangt wel een prijskaartje aanvast maar is dan ook 'nog' vele malen gezonder dan groene thee omdat je het bladpoeder mee opdrinkt en bij gewone groene thee maak je een aftreksel van de bladen dit tot verlies van 'gezonde stoffen' tot gevolg), donkere bladgroenten, groenten/fruit in het algemeen.

Probeer echt die linzen...kan je vanalles met doen zoals soep, roosteren, linzenburgers,....
Ze zitten boordevol ijzer,fosfor, magnesium, anti-oxidanten, plantaardige eiwitten en B-vitaminen ook bevatten ze 4x meer vezels dan volkoren rijst...kortom krachtvoeding dus.
Een goede gezonde bron van energie.

Zal maar stoppen hier, dadelijk heb ik een heel kookboek neergetikt met de voedingswaarden er bovenop :tearsofjoy: .

Bovenaan