1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Energy gel tijdens XTC

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door babiboe, 17 aug 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. babiboe

babiboe Newbie

Hi allen,

Volgend weekend mag ik weer een tripje naar de hemel maken, maar ik wil deze keer even wat beter voor mezelf zorgen dan anders. Eten lukt me eigenlijk nooit wanneer ik XTC op heb, maar ik wil wel gedurende de dag mijn lichaam blijven voeden met wat energie.

Nu is mijn idee om energy gels mee te nemen zodat ik deze kan opeten en op die manier toch iets van energie aan mijn lichaam kan teruggeven. Iemand hier ervaring mee? Killt het niet je XTC trip vanwege de suikers die er vaak in zitten?

Of weten jullie betere alternatieven?

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Ik eet goed vooraf en er na, ik ga geen eten in m'n mik proppen tegen mijn zin in die paar uur meestal midden in de nacht ook nog.

Volgens mij staat je spijsvertering toch zo goed als stil dan dus heel erg veel zin zal het niet hebben lijkt me. Maar zo'n gelletje uit de sport zou misschien nog wel kunnen.

3. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Een zakje ORS oplossen in je waterflesje. Dan heb je ook de zouten aangevuld. Dat werkt beter denk ik.
    Met speed op bv vergeet ik vaak ook te drinken en iets eten wordt helemaal niks. ORS werkt voor mij dan best goed om me weer ietsje meer “opgepurkt” te voelen.

4. Bierflesje

Bierflesje Experimenterende gebruiker

Op sommige festivals kun je proteïne shakes kopen, of een fruit smoothie.
    Ik vind dat ze dit zouden moeten verplichten.
    Probeer in ieder geval net wat acht.zes zegt goed van te voren te eten en ook als het uitgewerkt is. Dit zal ook aanzienlijk je dip verminderen omdat je je reserves weer aan moet vullen.
    Veel succes!

Krullen en acht.zes vinden dit leuk.
  5. Rivalrie

Rivalrie Belezen gebruiker

Mijn ervaring is dat eten tussendoor (liefst pizza) de werking van XTC verlengd en er voor zorgt dat je minder last hebt van een dip. Ben het er wel mee eens dat het lastig weg te krijgen is.

6. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Ik krijg ook wel een stuk fruit makkelijk weg op mdma. Maar echt vol eten zoals pizza ofzo no way. Daar heeft mijn lichaam op dat moment geen nood aan.

7. Krullen

Krullen Belezen gebruiker

Fruitsmoothies zijn perfect, soms qua smaak beetje intens maar helpt je echt het festival overleven.
    Krijg zelf rond een uurtje of 9 last van mijn buik door tekort aan voedsel als ik dit niet doe.

Ja ze zijn wel prijzig, maar het echt waard :blush:

8. Pollewop

Pollewop Bewuste gebruiker

Vooraf goed eten, tijdens kan je veel eten en drinken gewoon kijken wat wel en niet lekker erin gaat. Ik meen dat ik ergens een topicvraag hierover heb gesteld zelf..

Anyway: voor mij gaat Aa-drink en cupasoup prima, ook fruit zoals ananas en meloen. Het is sappig zacht en heeft geen rare bijsmaak.
    Dropjes zoals fruitmatjes lukken ook aardig. Ik heb de afgelopen jaren veel geprobeerd tijdens gebruikt en dit is wat goed valt. Tussendoor vreet ik pakken kauwgom. ORS heb ik nog niet geprobeerd.

Naderhand goed eten,ontbijten en pak extra broccoli dus eten waar je je goed bij voelt!

9. leipebaviaan

leipebaviaan Wijs gebruiker

Lekker met 2 pillen in je mik pizza's wegbunkeren, bleeh

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Energy gel tijdens
  1. Psychedelibee
    Reacties:
    19
    Weergaven: