Enkel vers niet te vet eten en vooral fruit smaakt na bepaalde drugs

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Nihilist88

Wijs gebruiker
Had nu ook na 6APB enkel zin in vb zelfgemaakte pudding, zelfgemaakte pasta en fruit en totaal geen zin in snacks, zoals chips, koeken, bounty, milka melowcakes (en ja die laatste is kleine verslaving van mij) of ander vetrijk eten of vol aditieven en brol. Was echt opvallend, precies of mn hersenen/lichaam, een soort v blokkade vormde, rondom fastfood en andere ongezonde troep. Dit is vb ook iets dat ik ervaar tijden en na LSD, vb fruit smaakt goddelijk, maar een voorgepakte witte boterham met vleesworst of salami, is echt gewoon vies, alsof door bepaalde drugs, de natuurlijk en zoete smaken van fruit hemels maken en bij fastfood en troep je vieze chemische smaken laat proeven of er barricade gezet wordt nr voedsel bestaande uit vet, aditieven, E nummers, bewaarmiddelen. Bij XTC, had ik dit trouwens ook e, tijdens en na uitwerking, ik moest kokhalzen als ik een hamburgerkraam of pittabar passeerde. Kwamen eens terug v feestje in Antwerpen, rond 6u in Mechelen, aan station is kebabzaak, dat op drukke momenten bijna 24/24u open is, zijn wou hamburger, maar echt ik werd daar zo misselijk van, die geur, al dat goor eten (voor mij op dat moment) dat iedereen nr binnen speelde.

Dus is dat iets algemeen en wat meerderen ervaren na nemen drugs, ik heb dat dus zeker bij LSD, MDMA, 6APB en zelfs ook bij 4-FMA of is dit echt iets persoonlijks?

Dirkjan

DF-koning
Had nu ook na 6APB enkel zin in vb zelfgemaakte pudding, zelfgemaakte pasta en fruit en totaal geen zin in snacks, zoals chips, koeken, bounty, milka melowcakes (en ja die laatste is kleine verslaving van mij) of ander vetrijk eten of vol aditieven en brol. Was echt opvallend, precies of mn hersenen/lichaam, een soort v blokkade vormde, rondom fastfood en andere ongezonde troep. Dit is vb ook iets dat ik ervaar tijden en na LSD, vb fruit smaakt goddelijk, maar een voorgepakte witte boterham met vleesworst of salami, is echt gewoon vies, alsof door bepaalde drugs, de natuurlijk en zoete smaken van fruit hemels maken en bij fastfood en troep je vieze chemische smaken laat proeven of er barricade gezet wordt nr voedsel bestaande uit vet, aditieven, E nummers, bewaarmiddelen. Bij XTC, had ik dit trouwens ook e, tijdens en na uitwerking, ik moest kokhalzen als ik een hamburgerkraam of pittabar passeerde. Kwamen eens terug v feestje in Antwerpen, rond 6u in Mechelen, aan station is kebabzaak, dat op drukke momenten bijna 24/24u open is, zijn wou hamburger, maar echt ik werd daar zo misselijk van, die geur, al dat goor eten (voor mij op dat moment) dat iedereen nr binnen speelde.

Dus is dat iets algemeen en wat meerderen ervaren na nemen drugs, ik heb dat dus zeker bij LSD, MDMA, 6APB en zelfs ook bij 4-FMA of is dit echt iets persoonlijks?
Dat heeft volgens mij niet zoveel met drugs te maken maar met je interne kompas. Die heeft door dat natuurlijk voedsel vele malen superieur is aan gefabriceerd voedsel. Geloof me, ik schuif graag een hamburger naar binnen en een friet kapsalon gaat er ook wel eens in, maar er is maar één soort voedsel dat je écht verzadigd maakt en dat is natuurlijk, gezond en vezelrijk voedsel rechtstreeks van moeder aardes moestuin. Misschien dat drugs dit besef wat meer naar de voorgrond laten treden. Dat zou kunnen. Ik heb er eigenlijk nooit zo bij stilgestaan,

Trippi

Belezen gebruiker

Ik herken dit niet helemaal. Op MDMA vind ik tompoucen en ijsjes bijvoorbeeld heel lekker, op keta wil ik alleen nog fristi of chocomel en op lsd doet het vet chemische snoep het ook prima. En frikandellen. En plakjes fuet. Maar fruit krijgt inderdaad ook een nieuwe dimensie 😁
Dat heeft volgens mij niet zoveel met drugs te maken maar met je interne kompas. Die heeft door dat natuurlijk voedsel vele malen superieur is aan gefabriceerd voedsel. Geloof me, ik schuif graag een hamburger naar binnen en een friet kapsalon gaat er ook wel eens in, maar er is maar één soort voedsel dat je écht verzadigd maakt en dat is natuurlijk, gezond en vezelrijk voedsel rechtstreeks van moeder aardes moestuin. Misschien dat drugs dit besef wat meer naar de voorgrond laten treden. Dat zou kunnen. Ik heb er eigenlijk nooit zo bij stilgestaan,
Mijn interne kompas is stuk denk ik 😬

Nihilist88

Wijs gebruiker
Ik herken dit niet helemaal. Op MDMA vind ik tompoucen en ijsjes bijvoorbeeld heel lekker, op keta wil ik alleen nog fristi of chocomel en op lsd doet het vet chemische snoep het ook prima. En frikandellen. En plakjes fuet. Maar fruit krijgt inderdaad ook een nieuwe dimensie 😁

Mijn interne kompas is stuk denk ik 😬
Owké dat is echt volledig de andere kant, ik wou er eindelijk iets over schrijven, omdat het bij mij echt zeer duidelijk opvalt. Ijsjes kan ik nog ergens inkomen, die koelte, halve verdoving in je mond/keel.

Nihilist88

Wijs gebruiker
Dan denk ik dat bepaalde drugs bij mij, dit heel hard nr de voorgrond brengt. Want als ik niks heb genomen van drugs, eet ik ook vaker te ongezond hoor en eet ik veeeeel te weinig groenten en ook inname van fruit ligt gemiddeld gewoon te laag, vb appelen, peren vind zelden lekker, maar verse ananas, banaan, aardbeien en golden kiwi, zou ik steeds in huis moeten hebben.
Maar tlijkt me nu ook geen strak plan, meer drugs te nemen, zodat je met alle gemak vd ongezonde troep blijft, maar wel extra gezonde en natuurlijke voeding tot je neemt 🙃

De Zandman

Badass junkie
Ik eet na 1 keer een MC Donalds hamburger, tenminste die naam had het, dus never nooit meer van dat rotzooitje. Ook niet als ik onder invloed was.
Tering wat ben ik daar ziek van geweest....
Nee. ik eet niet veel, maar let wel op de kwaliteit ervan.
Geen fastfood, dus!

Nihilist88

Wijs gebruiker
Ik eet na 1 keer een MC Donalds hamburger, tenminste die naam had het, dus never nooit meer van dat rotzooitje. Ook niet als ik onder invloed was.
Tering wat ben ik daar ziek van geweest....
Nee. ik eet niet veel, maar let wel op de kwaliteit ervan.
Geen fastfood, dus!
Ohnee hamburgerketens, kom ik uit mezelf nooit vroeger als de vriendin eens wou, maar ik vind het gewoon totaal ni lekker en de keren dat ik het dan is at, wast loopje nr de wc en sprak mn lichaam duidelijke taal. Maar met pitta en kebabzaken, toch de meeste hier in België, mijd ik ook als de pest. Da's ook niet zoals de echte kebab Adana in Turkije e, hier ist meest pure troep.
Een frietje bij een goei frituur met lekker snackie erbij, gaat er dan wel weer goed in en meestal niet die krampen en/of diearee zoals eerder genoemde fastfood zaken.
Mijn fastfood situeert zich eerder in de Aziatische keuken, sushi, dim sum, thaise curry...
En met tijd is ne pizza, maar hier ook, van die pizza service, domino's, en gros van die pizza zaken, hebben veel te dik deeg en zwemmen soms int vet, nee geef mij dan maar een echte Italiaanse pizza, met dunne bodem en geen overdaad aan toppings.
Amen😁

Laatst bewerkt:

De Zandman

Badass junkie
Wat ik vroeger wel eens had, dat was toen ik in Doornroosje in Nijmegen was en stevig aan de zero zero Maroc hasj gezeten had.
Met mijn maatje samen kreeg ik een enorme vreetkick en at daar in roosje een bord soep en 5 sneden brood met pindakaas op.
En de barmedewerker ons maar meewarig aankijken...
Wat kon je een vreetbui krijgen van een paar joints Marokkaanse hash!

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Aardbeien en smoothies op 6apb ❤️ oja en ijs.
Soep is ook goed weg te krijgen. Courgette soep bijv of tomaten soep.

Casrus

Wijs gebruiker
Ananas(sap) of passievrucht, appel, melk... maar ook bekketrekkend zure cadillacs met Red bull en AA en juist chemische dingen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan