enkele tips voor dit weekend aub!

M4dM4n

Experimenterende gebruiker
Goeie morgen beste psychonauten!

Vanavond ga ik naar een vriend van mij die op een vakantie park zit.

Alice gaat ons bezighouden en daarom wilde ik even vragen,

- Binnen hoeveel tijd kan ik bij pakken om de trip te versterken?

- Na hoe lang kan ik bij pakken om de trip te verlengen?

- Hoe lang moet ik wachten met x voor een candyflip? (volgens mij was het 4 uur, maar ik vraag het zekerheidshalve)

Hopelijk kan iemand van jullie mij voorzien van de info. Als ik thuis kom word ik al bijna opgehaald en omdat t last-minute is heb ik helaas niet de mogelijkheid om het zelf uit te zoeken hier.

Bij voorbaat dank en een fijn weekend! :)

tomz0r

Badass junkie
Een trip versterkt niet als je bijneemt, de trip verlengt alleen. Ik zou wel rustig beginnen als eerste keer als ik jou was, en zeker niet candyflippen.
Mocht je het toch van plan zijn, neem de MDMA dan inderdaad na 3 á 4 uur :)

M4dM4n

Thanks mate!

Heb al enkele reisjes gemaakt, maar voor de rest niet bij stil gestaan over versterkende werkingen e.d.
Gaat goed komen! :)

Goed weekend!

L

Lid 6909

Gast
Bij mij versterkte het effect wel, maar je moet het niet TE lang na je eerste inname doen, dan werkt het wel meer verlengend.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ja bij mij heeft bijnemen ook het gevoel versterkt.
gisteren nacht 1 rolingstone gedaan, eerst halvje na 1.5 uur weer een halfje.
het heeft het gevoel zeer hard versterkt en verlengt.... mja dat hangt wss ook wel van persoon tot persoon af.

psych-out

Bewuste gebruiker
als ik jou was zou ik oppassen met candyflipping.
bouw eerst je kennis over LSD en XTC uit en dan pas zou ik combineren
veel succes

Lizz

Belezen gebruiker
Mee eens....als je een keer echt op trip bent denk je vlg. mij niet zo snel aan meer.

Heb eens xtc na gegooid en kwam de pot niet meer af kwa diaree, zoiets kan ook nog :grin:

M4dM4n

heb inmiddels ruim voldoende trip ervaring met paddo's dat ik me zeker genoeg voel om dat een keer te proberen, daarnaast ben ik me bewust van wat er kan gebeuren.

De mensen met wie ik trip weten raad mocht er iets mis gaan, dus ik ga er binnenkort voor:)

Lizz

Belezen gebruiker
Is ook goed om mensen om je heen te hebben die weten hoe ze jou evt. op kunnen vangen.

Veel plezier :)

Bovenaan