TheOman zei:
Ik heb een hoeveelheid GHB laten testen en volgens de test is dit wat er in zit:
GHB - Kwaliteit: 450/550mg GHB per 1ml
Wat houd dit verder in en wat zou je dan kunnen nemen voor een goede afloop?
Ik weeg 90kg en mijn vrouwtje 60 a 65kg
Kwaliteit is goed dan in ieder geval. Dit komt overeen met 45-55% procent. Goede GHB-oplossing ligt altijd rond de 50% GHB, de andere 50% is slechts water. Veel geconcentreerder kun je GHB-oplossing ook niet maken. Vergelijk het met een glas water waar je keukenzout in oplost, zolang je goed roert kun je er aardig wat zout in blijven gooien. Maar op een gegeven moment blijft het op de bodem liggen en lost het niet meer op in je water, het water is verzadigd. Met GHB werkt het ongeveer ook zo, een 70% GHB oplossing bijvoorbeeld zou dus ook niet werken, dan krijg je allerlei uitvlokkings, kristallisatie of neerslag toestanden in je GHB.
Ik neem aan dat jouw 50% GHB er zo uit ziet: Helder en visceus, dat houdt in een beetje 'stroperig'. Wanneer je met het flesje schudt zie je opvallend langzaam stijgende luchtbellen in je oplossing. Am I right? :P
Over de dosering, daar kan ik niets over zeggen. Gebruik de zoekfunctie op dit forum maar eens, als je zoekt op 'dosering' in subforum 'GHB' zul je een hoop topics vinden. En altijd wordt aangeraden om voor jezelf je juiste dosering te vinden aan de hand van uitproberen. Rustig opbouwen, als je niets voelt neem je de volgende keer iets meer und so weiter. Doseer wel altijd met een spuitje, en niet met dopje oid. De dosering is namelijk erg belangrijk bij GHB, in vergelijking met andere drugs. Bij MDMA bijvoorbeeld, iemand die normaal een pilletje slikt van 90 mg en op een dag één van 180 mg ( het dubbele dus ), zal die laatste goed hard voelen, maar een overdosis zal het niet zijn. Bij GHB is het verschil tussen een gebruikelijke dosis en een overdosis een stuk kleiner. Zo kan voor iemand 5 ml perfect bevallen, maar 5,5 ml een overdosis zijn. Dat is dus een stuk minder dan het dubbele in het voorbeeld.
Maar zoek maar even rond over GHB en doseringen, dan kom je wel wat tips tegen over het hoe bepalen van de juiste dosering.
TheOman zei:
En heb ik nog wat vraagjes:
1.
Als je paddo's slikt/eet en je krijgt een "bad"trip wordt aangeraden om suiker te nemen.
Is er zo iets ook voor G?
Is er een tegenwerkend spul?
Wel een 'natuurlijk' spul, dus geen andere XTC?
Om te beginnen, ik snap je laatste opmerking niet helemaal. GHB is iets heel anders en werkt heel anders dan XTC. De werkzame stof in XTC is MDMA, en heeft helemaal niets te maken met GHB.
Verder, bij GHB is er zo goed als geen sprake van zogenaamde bad trips. Zeg nooit nooit, maar over het in een bad trip terecht komen is wel het laatste waar je je zorgen om hoeft te maken. Een 'natuurlijke' stof die GHB onderdrukt ken ik eigenlijk niet.
TheOman zei:
Zoals ik overal lees is het meest verstandige als G 7ph is.
Wat is het verschil tussen de ph die lager ligt tov de ph die er boven ligt.
Dus als de ph 6,5 is, wat voor een andere effect geeft het als de ph 7,5 is?
Een pH van 7 is inderdaad de richtlijn, maar wanneer je waarde daar iets van afwijkt kan dat ook niet veel kwaad. Wel kan hij dan beter iets hoger dan 7 zijn, dan lager. Ikzelf zit het liefst rond de 7.2 ofzo. De 6.5 die jij noemt is wel laag, zo laag zou ik niet gaan. Rond de 6.8 kan misschien nog net, maar lager niet, mijn mening. Bij een pH onder de 7 heb je de kans dat er nog resten GBL in de GHB-oplossing zitten. GBL is de stof waaruit de GHB gemaakt wordt, in een goede GHB oplossing is uiteraard alle GBL omgezet naar GHB. Echter wanneer er nog iets van GBL in de GHB zit, is dat ook geen drama. Het is niet gevaarlijk, maar heeft meer schadelijke effecten voor je lichaam dan GHB. Het effect is verder hetzelfde, en er zijn zelfs mensen die pure GBL gebruiken in plaats van GHB. Een ramp is het dus niet.
Succes