entiteiten.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

dirkstep

Newbie
Fijn dit topic hier, spiritualiteit.

Ik wil namelijk wel wat kwijt daarover, en zeker in combinatie met drugs.

Ben momenteel 28, begon met wat blowen op 17, vrij snel volgde lsd, ruime hoeveelheden, daar wat aparte trips mee gehad, aparte settings.
Eens goed fout gegaan op truffels, en daarna ging ik eigenlijk al snel op alles fout, gewoon slechte trips.

Dat ging weer over. Ben erg spiritueel geworden, later wat verminderd. Erg ingelezen en gefocust op magie, alles wat occult is.
Vond het gewoon ontzettend intressant. Voelde mij net een vergaarbak die alles bij elkaar bracht, van elke discipline wat pikken, mixen en matchen.
Ik deed zelf geen magie, geen spreuken of etc. Voelde niet fijn.

Door de jaren heen ontwikkelde mijn gevoeligheid zich. Veel misstappen gemaakt ook, uiteindelijk word de intuitie zuiverder, maar dat filteren kan lang duren.
Nu heb ik de laatste jaren in trips, lsa, dat ik regelmatig wat van buiten voel of merk. Er valt weleens iets. Een schim heb ik 1x gezien, voor de rest niks nooit wat visueels.
geesten. De hele geestenwereld. daar wil ik eigenlijk naartoe met mijn punt.

Vooral het laatste jaar merk ik het nuchter steeds beter op. het was eerst vooral bij en rondom mezelf, als ik aan het trippen was, nu merk ik het bij mensen op.
Ik zie het in de wereld om mij heen. Hoe mensen ergens onder invloed van staan. Hoe zijzelf soms spreken, en soms de invloed.
Hoe het ook in mij zit, hoe het overspring van mens tot mens, als een steen die in het water valt kan het zich verplaatsen.
net een golf. Een gedachtestroom.
Er zijn ook gewoon, naar mijn nederige mening, ideeen die hieronder te scharen zijn. Dan staan mensen onder invloed van een idee.

Ik hou het voor mezelf redelijk vaagjes qua benamingen, ben erg kapot gegaan in mijn hoofd op de verschillende naampjes voor alles.
Wat nou wat is, wie bestaat echt, wie niet, hoe heet die, wat is het verhaal nou ook alweer, ja die is de god daarvan etc etc.
Zit zoveel variatie in, Verloor mezelf.

Ik weet wel dat ik me net een speelbal voel, in een grote fucking flipperkast, met allerlei invloeden en bumpers en shit om mij heen, alsof er een heel ander spelletje gaande is om mij heen, terwijl ik in dit leventje op en neer stuiter.

(dat moest ik even kwijt, redelijk ongefilterd)

" Bewustzijn bevrijd uiteindelijk niet, maar maakt de muren van de gevangenis zichtbaar."
Theo maassen.

Die voel ik de laatste tijd sterk.

bedankt ook hee luitjes voor het lezen.

Gympie

Badass junkie
interessant..
ik heb hier dingen gelezen die forumleden hebben meegemaakt die hier wellicht op aanlsuiten.
mss dat zij eeen duit in het zakje zullen doen.

zelf heb ik wel een heel sterk 'beschermd' gevoel gehad voor jaren
en dingen lijken duidelijk om bepaalde redenen te gebeuren.
extreme 'toevalligheden' en manifesteren van wensen.

TripJess

Bewuste gebruiker
Heb zelf (nog ) niet zoveel met spiritualiteit, sta er wel voor open. Ga er daarom ook niet echt op in maar, bedankt voor de mooie speuk! Ik volg. GroetJessss

witte270

Belezen gebruiker
Ben zelf een vrij nuchter persoon vind ik zelf maar ben wel tijd geïnteresseerd geweest in alles wat niet normaal of gangbaar was. Bijvoorbeeld drugs, geesten, etc. Kan er wel tijd van balen als er dan mensen heel erg wappie over doen of heel zweverig zijn.

Echter heb ik op bepaalde truffel/paddo trips meerdere malen meegemaakt dat er een entiteit aanwezig was, en ik weet nou ook niet zeker of dit dezelfde is. Zij liet mij dingen echt zien en kon mij inzichten geven in m'n eigen persoonlijkheid. Als ze bijvoorbeeld iets liet zien, wuifde zij met haar hand en kwam er een visioen in beeld. Als ik dan uit de trip kwam was ik altijd dankbaar en vond ik het waardevol.

Wellicht is dit bij iedereen anders, ik lees vaak zat dat mensen entiteiten etc zien of een connectie met een spirit world voelen.

Lang verhaal kort, erg interessant allemaal

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik zie het in de wereld om mij heen. Hoe mensen ergens onder invloed van staan. Hoe zijzelf soms spreken, en soms de invloed.
Hoe het ook in mij zit, hoe het overspring van mens tot mens, als een steen die in het water valt kan het zich verplaatsen.
net een golf. Een gedachtestroom.
Er zijn ook gewoon, naar mijn nederige mening, ideeen die hieronder te scharen zijn. Dan staan mensen onder invloed van een idee.
Zo zie ik het ook. Het zijn gedachtepatronen/gedachtestromen en inderdaad collectieve ideeën. Niet op zichzelf staande entiteiten denk ik.

" Bewustzijn bevrijd uiteindelijk niet, maar maakt de muren van de gevangenis zichtbaar."
Theo maassen.
Als hij daarmee bewustzijn naar buiten toe bedoeld ben ik het ermee eens. Maar bewustzijn op zichzelf gericht is de grote verlosser. De enige weg uit de matrix. Al het andere is bevestiging en versterking van de matrix, de (mentale) gevangenis.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan