Epilepsie en schijven (xtc/mdma)

Bij mij is 2 maanden geleden epilepsie geconstateer en neem nu 2 pillen van 500 mg per dag die verdere aanvallen voorkomen.
Ik heb sindsdien geen aanval meer gehad. nu ben ik van plan om xtc/mdma te gaan nemen op een festival met wat vrienden. deze vrienden zijn op de hoogte van mijn epilepsie en weten ook wat ze moeten doen als het gebeurt.

de pillen die we gaan gebruiken zijn getest door een goede vriend van ons en er zit 150 mg in wat iets meer is dan aanbevolen maar volgens mijn valt dit opzich mee. ik ben van plan om te beginnen met een kwartje en ook voor de rest alleen maar kwartjes bij te nemen ik wil ook dat hier een uur tot ander half uur tussenzit.

Nu snap ik zeld ook wel dat het geen super slim idee is om xtc te doen als je epilepsie hebt. maar ik wil het toch heel graag doen en heb het ooit eerder gedaan. ik ben ook van plan om ver van felle lichten te gaan staan met een zonnebril en regelmatig water te drinken (niet te veel) en soms een zoet drankje tussendoor. ook wil ik regelmatig een rust momentje hebben en even weglopen van de drukte.

als ik me aan die regels houd denken jullie dat ik dit wel een keer kan doen?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Bij mij is 2 maanden geleden epilepsie geconstateer en neem nu 2 pillen van 500 mg per dag die verdere aanvallen voorkomen.
Ik heb sindsdien geen aanval meer gehad. nu ben ik van plan om xtc/mdma te gaan nemen op een festival met wat vrienden. deze vrienden zijn op de hoogte van mijn epilepsie en weten ook wat ze moeten doen als het gebeurt.

de pillen die we gaan gebruiken zijn getest door een goede vriend van ons en er zit 150 mg in wat iets meer is dan aanbevolen maar volgens mijn valt dit opzich mee. ik ben van plan om te beginnen met een kwartje en ook voor de rest alleen maar kwartjes bij te nemen ik wil ook dat hier een uur tot ander half uur tussenzit.

Nu snap ik zeld ook wel dat het geen super slim idee is om xtc te doen als je epilepsie hebt. maar ik wil het toch heel graag doen en heb het ooit eerder gedaan. ik ben ook van plan om ver van felle lichten te gaan staan met een zonnebril en regelmatig water te drinken (niet te veel) en soms een zoet drankje tussendoor. ook wil ik regelmatig een rust momentje hebben en even weglopen van de drukte.

Wat voor medicatie neem je?

MDMA kan de kans op een aanval vergroten. Heb vaak genoeg mensen een aanval zien krijgen op de dansvloer door de felle lichten icm mdma.

Zanza

DF-koning
Heb vaak genoeg mensen een aanval zien krijgen op de dansvloer door de felle lichten
Zo. En dat ziet er niet bepaald lekker uit idd. Kan me herinneren op thrillogy 2008 ofzo dat letterlijk bij de allerlaatste plaat die gedraaid werd, tegen 7 uur smorgens, ze alle aanwezige lampen en stroboscopen tegelijk lieten flikkeren. Mensen vielen met bosjes neer toen. Van wat ik alleen al kon zien lagen er een stuk of 10 op de grond. Nooit verder meegemaakt zoiets gelukkig in die mate. Was een behoorlijke chaos daar toen

Joopieb100

Newbie

Yoo man, Ik heb door een klap op m'n hoofd een epileptische aanval gehad een maand terug. Ik wilden wat 3mmc doen nu, ik heb verder ook geen aanval meer gehad en ik voel mij goed verder. Ik ging voorheen ook altijd goed op xtc, speed of 3mmc. Ik heb alleen dezelfde medicatie als jij nu in de ochtend en in de avond.. Hoe ging jij op je Xtc in april haha? Leef je nog?

Cera

Belezen gebruiker
Altijd je midazolam bij je hebben. En laten weten aan anderen dat je het bij je hebt

_shikantaza

Badass junkie
Lijkt me geen handige combi, zeker als je in een drukke omgeving staat met veel indrukken, flitsende lichten en stroboscopen (neem ik even aan dat dit altijd triggers zijn voor insulten). Daarnaast zou ik de kwartjesstrategie ook niet aanraden. Beter de eerste dosis "goed" doen op 1 á 1,5mg MDMA per kg lichaamsgewicht en 1 redose van 0,5 á 1mg MDMA per kg lichaamsgewicht.

Bovenaan