head_assignment
Newbie
Hi, ik heb hier helaas geen informatie over kunnen vinden, dus ik leg het even hier voor.
Enkele maanden geleden was ik bij vrienden, en begon ik een geruime tijd na het gebruik van O-DSMT en een lage dosering bromazolam (~24u na inname) plotseling te schuimen bij de mond. Ook begon ik onbewust tegen mijn vriend 'aan te duwen', en was ik erg verward (vriend verwarren voor ander persoon, etc).
Ik had/heb een hoge tolerantie voor opiaten en benzodiazepinen, en vroeg mij af hoe dit zou kunnen gebeuren aangezien ik lees dat O-DSMT niet de 'seizure threshold' verlaagt zoals b.v. tramadol dat doet.
Ik herinner mij vrijwel niets meer van de aanval, alleen dat een ambulancemedewerker binnen kwam en mij enkele vragen stelde.
Belangrijk: Dit is *niet* aan te raden en een dom, impulsief besluit, maar ik loog tegen de ambulancemedewerker. Ze concludeerden dat de aanval veroorzaakt was door stress en vertrokken.
Heeft iemand toevallig een idee waardoor dit zou kunnen komen? Geen voorgeschiedenis van epilepsie, etc.
Bedankt!
Enkele maanden geleden was ik bij vrienden, en begon ik een geruime tijd na het gebruik van O-DSMT en een lage dosering bromazolam (~24u na inname) plotseling te schuimen bij de mond. Ook begon ik onbewust tegen mijn vriend 'aan te duwen', en was ik erg verward (vriend verwarren voor ander persoon, etc).
Ik had/heb een hoge tolerantie voor opiaten en benzodiazepinen, en vroeg mij af hoe dit zou kunnen gebeuren aangezien ik lees dat O-DSMT niet de 'seizure threshold' verlaagt zoals b.v. tramadol dat doet.
Ik herinner mij vrijwel niets meer van de aanval, alleen dat een ambulancemedewerker binnen kwam en mij enkele vragen stelde.
Belangrijk: Dit is *niet* aan te raden en een dom, impulsief besluit, maar ik loog tegen de ambulancemedewerker. Ze concludeerden dat de aanval veroorzaakt was door stress en vertrokken.
Heeft iemand toevallig een idee waardoor dit zou kunnen komen? Geen voorgeschiedenis van epilepsie, etc.
Bedankt!