Epische truffeltrip tips gevraagd!

Ladyluck

Newbie
Goedenavond lieve mensen,

Aanstaande vrijdag gaat het gebeuren, voor het eerst gaan ik, mijn vriend en een gezamenlijke vriend van ons waar we het allebei goed mee kunnen vinden aan de truffels. We hebben een t(r)ipi :’) tent gehuurd op een rustig en wijds opgezet campingterrein in een groene omgeving. Basis voor een chille set & setting; Check.

Ik ben van de enthousiaste (lees; obsessieve) voorbereiding dus heb mij net als met ieder ander nieuw experiment ruimschoots ingelezen over de werking en mogelijke manieren van inname. Op advies van de smartshop medewerker hebben we drie porties van 15 gram Fantasia truffels gehaald. (Ervaringen hier??) De smartshop adviseert ons allen een portie van 10 gram te nemen om mee te beginnen, en als het bevalt na een uurtje de overige 5 gram bij te nemen. Ik vind het een beetje wazig dat hij mij (1.80m / 60kg) dezelfde 10 gram adviseert als startdosering als mijn vriend (2.00m / 100 kg). Ik ben van plan om te starten met een halve portie van 7,5 gram. Voelt wat logischer voor een eerste keer psychedelics.. :’)

Het liefst ga ik op een creatieve padvinders quest door het bos (ik vind “lekker wandelen” op x altijd de hemel dus dat lijkt me nu ook wel leuk in combinatie met eventuele visuals) maar ze geven nog niet het meest denderende weer op. Of misschien voelt ons lijf juist zo zwaar aan dat van wandelen weinig terecht komt.. xD Anyway; rote kans dat we dus met z’n drieën spacend in een grote tipi tent belanden. Wat is dàn leuk?

|| TLDR; Wat te doen op truffels in een tipi tent? ||
Mijn ideeën so far;
- Muziek! Koptelefoons, oortjes, box mee
- Chillings met aaibare kleedjes
- Zo’n “kletspot” spelletje, als lezen nog lukt :’)
- Er is een houtkachel aanwezig, wat me een prima alternatief lijkt voor een tv (daar ging ik op hasj al goed op, haha)
- Misschien een galaxy projector of iets aanschaffen? Trip brillen? Glowsticks? Of is dat te overdreven?
- ...?

Ik kijk heel erg uit naar jullie triptips, eventuele ervaringen met Fantasia truffels zijn ook welkom. Ik verheug me erop om een tripreport te schrijven voor jullie!

Liefs,

Ape

Badass junkie
Wat ik leuk vond was zo’n Puffer bal. Iets met bewegend gekleurd licht ofzo doet het altijd goed.

verder ben je volgens mij al goed voorbereid. Veel plezier :)

inner_search

Badass junkie
Muziek! Koptelefoons, oortjes, box mee zeker !
- Chillings met aaibare kleedjes zeker !
- Zo’n “kletspot” spelletje, als lezen nog lukt :’) niet men ding op truffels
- Er is een houtkachel aanwezig, wat me een prima alternatief lijkt voor een tv (daar ging ik op hasj al goed op, haha) top en zeker op truffels !
- Misschien een galaxy projector of iets aanschaffen?no go voor mij bij truffels Trip brillen? Die zijn leuk ! Zeker die waar je 20dubbel ziet en alle kleuren van de regenboog ! Glowsticks? Neeh Of is dat te overdreven?
- ...?
Mijn “magische” drank tijdens truffels is Gini , suuuuperlekker.

lekker losse kleding , kleine lekkere zoete hapjes , genoeg drinken (liefst water en af en toe wat zoets)

voor mij persoonlijk is 7.5g genoeg max 10 , maar dat is ieder zen ding.
Ik reageer snel en heftig op psilo.

als het jullie eerste keer is zou ik niet te ver van de tent weg gaan op “ontdekking” , maar eerst jezelf effe ontdekken hoe je reageert op psilo.

ook trip ik liever met even getallen aan mensen op truffels (wat ik met lsd niet heb.)
Ik voel me rap het buite beentje en ga ik gewoon alleen trippen en men ding doen inplaats van bij de 2 andere te zitten.

mijn mening/ervaring.
Scheelt bij iedereen :grin:.

Have fun !

Ape

Badass junkie
Nice ken dat ding nog maar juist van een neefje , nog niet met getript !
Zeker een aanrader. Er in knijpen, langs je gezicht bewegen, gewoon er naar kijken kan bijzonder zijn 🤭

Anyway, ik nog wil toevoegen, misschien voor de trip die hout kachel vullen zodat je er niet aan hoeft te zitten, en afspraken er over maken. Je weet het niet hè..

inner_search

Badass junkie
Zeker een aanrader. Er in knijpen, langs je gezicht bewegen, gewoon er naar kijken kan bijzonder zijn 🤭

Anyway, ik nog wil toevoegen, misschien voor de trip die hout kachel vullen zodat je er niet aan hoeft te zitten, en afspraken er over maken. Je weet het niet hè..
Zeker proberen binnen een paar maanden als ik nog een wil zin heb in psilo !

tja die kachel..
Idd aansteken voor je trip , maar hout bijgooien zal je toch moeten doen tijdens je trip.
Ik trip meestal op psilo altijd met rasechte hippies van tussen de 40 en 60 jaar in de natuur (privé visvijver)
die zijn constant in de weer met hout halen en sprokkelen nzo.

Ladyluck

Newbie
Bedankt voor jullie reacties so far! :) Ik ben mijn online shopping mandje braaf aan het vullen.

Inderdaad maar goed die kachel opstoken voor het inwerkt en niet te veel meer aanzitten. Ik zie het al voor me, al trippend uit moeten leggen aan meneer de campinghouder waarom de tipi tent in lichterlaaie staat. Laten we dat niet doen.

• Like
Waarderingen: Ape
Ik heb hele schouwspellen gezien in een houtkachelvuur, zeker een sterke aanrader. Verder heb ik gehoord dat heel pure chocolade de visuals kan versterken. Weet niet of het waar is, maar die pure chocolade helpt wel bij het wegwerken van die truffels. Niet de meest fijne smaakervaring, maar is het zeker waard!

mitchieee

Wijs gebruiker
glowsticks zijn wel leuk erbij je ken maar nooit te veel leuke lichjes hebben met truffels,

en mischien een zak snoepjes wat hielp bij mij na het eten van die truffels 1-2 snoepjes eten dan js heel die smaak weg en in je trip zelf een heele intense smaak ,

Bovenaan