Erg druk door coke

Wanneer ik cocaine gebruik dan begin ik altijd ongelovelijk veel te praten, en mijn onderlip glijd uit (bij gebrek aan beter woord)
Ik word echt heel druk, mijn vrienden gebruiken dezelfde coke, die hebben nergens last van, aan de coke zelf ligt het niet. Wat ik wel heb is een bi-polaire stoornis (manisch depressief) ik kan met coke op echt de deur eigenlijk niet uit, je ziet het meteen aan me en anders merk je het wel, terwijl er bij mijn vrienden dan niks aan de hand is.
Ik vraag me af of er andere zijn die hier last van hebben of iets over weten, en voordat ik medicijnen begon te gebruiken had ik het ook al dus daar ligt het niet aan.

Groetjes

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het ligt aan je bipolaire stoornis, aangezien uppers vooral op je gemoedstoestand inwerken. Het is net zoals mensen met ADHD die rustig worden van speed en van de dokter ook vaak dex-amfetamines krijgen voorgeschreven. Je gemoedstoestand is bepalend hoe deze drugs uitwerking op je heeft. Heb je dus geen stabiliteit daarin, zoals een bipolaire stoornis dus veroorzaakt, kan het dus heftige reacties veroorzaken.

Bij mij zelf is het speed/ADHD verhaal meer van toepassing, dus ik ben niet helemaal thuis in je verhaal (al heb ik genoeg(...) coke gebruikt), maar ik ben er vrij zeker is dat dit de reden is.

en mijn onderlip glijd uit (bij gebrek aan beter woord)

Hij trilt?

Nee hij trilt niet, als ik wat zeg dan gaat mijn lip op eens opzij maar niet mijn kaak, het ziet er echt weird uit, ken je die oude na-gesynchroniseerd japanse shogun films? daar lijkt het op, mijn mond doet anders dan wat ik zeg, zeg maar.
Hartstikke bedankt voor je reactie, ik ben veroordeelt tot het gebruiken van coke in kleine huiselijke kring.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nee hij trilt niet, als ik wat zeg dan gaat mijn lip op eens opzij maar niet mijn kaak, het ziet er echt weird uit, ken je die oude na-gesynchroniseerd japanse shogun films? daar lijkt het op, mijn mond doet anders dan wat ik zeg, zeg maar.

Nou snap ik het beter. Kleine spierverkrampingen zijn dat, heb ik ook wel eens als ik héél hard ga. Is op zich wel komisch om te zien, maar als je het veel hebt, wordt het inderdaad minder komisch.

Hartstikke bedankt voor je reactie, ik ben veroordeelt tot het gebruiken van coke in kleine huiselijke kring.

Geen dank. Misschien dat het in de toekomst beter gaat, als je er meer aan went.

Time will tell...

Kenobi

Experimenterende gebruiker
Verschilt ook veel per mens denk ik zomaar. Maar die stoornis speelt ook zeker wel een rol!
En de kwaliteit ook natuurlijk

Maykel1986

het lijkt mij ook geen goed plan om coke te gebruiken als je manisch depresief bent.

of zeg ik nu iets heel geks?!

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Maykel1986 zei:
het lijkt mij ook geen goed plan om coke te gebruiken als je manisch depresief bent.

Nee, hoor. Hele goede opmerking zelfs. Maar het punt is als je zo instabiel bent dat je dan juist naar de drugs grijpt. Ook al is dat niet verstandig, wat het natuurlijk nooit is.

Maykel1986 zei:

Ik gebebruik al meer dan 15 jaar diverse hard drugs en het enige dat ik nu nog doe is 2 keer per jaar coke, laatste keer oud en nieuw en zal in de zomer ook wel weer een keer voorkomen.
Zoals jullie het zeggen maken jullie iets lelijk dat mooi is, misschien kunnen jullie er zelf wel niet zo goed mee overweg?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
PapierVersnipperaar zei:
Maykel1986 zei:

Ik gebebruik al meer dan 15 jaar diverse hard drugs en het enige dat ik nu nog doe is 2 keer per jaar coke, laatste keer oud en nieuw en zal in de zomer ook wel weer een keer voorkomen.
Zoals jullie het zeggen maken jullie iets lelijk dat mooi is

Beetje tegenstrijdig. Je komt hier zelf aan met een probleem (om het maar zo even te noemen) over coke. Dan zegt iemand dat het hem niet verstandig lijkt om coke te doen als je manisch depressief bent, wat me op zich niet zo 'n hele rare stelling lijkt, en dan ga je zeggen dat wij van iets "moois" iets "lelijks" maken?

Ik denk dat er hier geen verkeerde intenties in het spel zijn, maar je draait de rollen nu in één keer om.

misschien kunnen jullie er zelf wel niet zo goed mee overweg?

Ongepast en zeer laag.

Svali zei:
Maykel1986 zei:

Nee, hoor. Hele goede opmerking zelfs. Maar het punt is als je zo instabiel bent dat je dan juist naar de drugs grijpt. Ook al is dat niet verstandig, wat het natuurlijk nooit is.

Hier word gesuggereerd dat iemand die een bi-polaire stoornis heeft onstabiel is, manien en depressies zijn episodes, wat niets zegt over de persoon.
Dit is precies het soort denken wat zorgt dat ik het nooit in het openbaar (zelfs niet bij vrienden)
over vertel, en dit soort denken weerhoud ook mensen hulp te zoeken. Jaren geleden een manie gehad en depressies, werk full-time. En zie mij zelf en veel mede-patienten die ik spreek als stabiele en ook volledige mensen. Beter zouden mensen zich er wat in verdiepen voor ze iets roepen.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hier word gesuggereerd dat iemand die een bi-polaire stoornis heeft onstabiel is, manien en depressies zijn episodes, wat niets zegt over de persoon.

Niet? Dus de "episodes" zijn stabiel? Ik ken je ook niet en niemand suggereert dat ook.

Dit is precies het soort denken wat zorgt dat ik het nooit in het openbaar (zelfs niet bij vrienden) over vertel, en dit soort denken weerhoud ook mensen hulp te zoeken.

Dat ligt aan jezelf. Jij bent de enige die ervoor kan kiezen hulp te zoeken, net zoals alle anderen.

Jaren geleden een manie gehad en depressies, werk full-time. En zie mij zelf en veel mede-patienten die ik spreek als stabiele en ook volledige mensen.

Heel goed. Maar zijn ze altijd stabiel dan?

Beter zouden mensen zich er wat in verdiepen voor ze iets roepen.

Helemaal mee eens.

Maykel1986

PapierVersnipperaar zei:
Maykel1986 zei:

Zoals jullie het zeggen maken jullie iets lelijk dat mooi is, misschien kunnen jullie er zelf wel niet zo goed mee overweg?

het was mijn gedachte dat het niet goed is, en ik denk ook niet dat het goed is.

om maar een voorbeeld te noemen:

een goede kameraad van me is ook manisch depresief. die hoef je echt geen drugs te geven (lees: coke, xtc/mdma, speed).
doet die dat wel dan moet je de volgende dag eens bij hem gaan zitten. lekker gezellig... NOT :rolleyes:

en ja, ik kan er wel mee overweg. maar ik vind coke sowieso een kut drug.

Bovenaan