Erge erge erge trek

neti

Badass junkie
Damn, ik heb mn vrienden en mezelf beloofd van de drugs af te bljven 2 maanden lang. Op die manier laat ik mezelf en hen zien dat ik neti verslaafd ben. Nou kan ik het op zich makkelijk volhouden, maar ik heb zoooooooooo'n trek man :(

paddo's
xtc
en liefst nog coke ook voor de eerste keer

neti

Badass junkie
zit nu op de helft... echt tandenknarsen hoor... zit hier gewoon te schudden op de grond :openmouth:

neti

Badass junkie
zit nu echt te twijfelen, zal ik wat pakken of zal ik t niet doen :confused:
dr ligt heir nog genoeg :mrgreen: ff lekker tripje zou geweldig zijn

Carlitos

Badass junkie
Doe het niet..
Bewaar het :grin:
Ik weet niet wat je hebt maar als je bv. xtc daarvoor heb gebruikt moet je zo ie zo 3 maanden wachten tot dat serotoine op top is.

Doe je vrienden een lol dan,en drugs werkt dus mischien wel beter als je wacht.

Ik ben ook bezig met zo soort iets,en kan mezelf serieus trots voelen als ik het haal :)

azgaza

Badass junkie
Hou je er maar aan; anders zal je jezelf misschien wel slap vinden. Bovendien, 2 maanden is toch niet zo lang? En je bent al op de helft dus die kan er vast ook nog wel bij.
Zorg at je gewoon bezig blijft, en probeer niet aan drugs te denken.
En het is idd zo dat allse beter werkt als je eht lang lang niet doet.

neti

Badass junkie
tnx mensen, ik probeer het ngo ff vol te houden.. had heir nog een portie paddo's liggen die ik wilde opmaken.... de xtc en explosion bewaar ik voor de dag na mijn 2 maanden... dan is het 4 maamden dat ik geen xtc gebruikt heb :hearteyes:

:( geen droomwereld vanavond dus

neti

Badass junkie
kut kut kut, dan zo maar ff flesje poppers

(reken ik niet tot drugs, gebuik ik al 10 jaar)

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Je wilt laten zien dat je niet verslaafd bent, maar dat ben je toch ook zeker niet van paddo's? Als ik paddo's heb gedaan, heb ik daar wel een flink tijdje klaar mee. Xtc is weer iets moeilijker vol te houden. Heb je wel is coke gedaan? Ik heb zelf nu 3 weken geen xtc gedaan en bijna 2 weken geen coke maar ik hou dat niet echt veel langer meer vol.

El Retro

Wijs gebruiker
Ik snap wel dat je zin hebt, maar komaan. Je hebt een vriendin, wees gelukkig, er zijn mensen die verlangen naar een vriendin. Wees blij een laat die dope dan toch voor haar.

Carlitos

Badass junkie
Je moet ook niet veel gaan forumen enzo denk ik..
Als je het erover hebt en leest krijg je vaak zelf trek (tenminste ik wel)

Dus leg het gewoon ff een tijd opzij :grin:

Suc6

neti

Badass junkie
ehm, schijnt niet verslavend te zijn paddo's, maar verlangde er gister ontzettend naar... xtc minder, coke wel btw (nog nooit gebruikt, dus gelukig weet ik niet waar ik t kan krijgen)... xtc kan ik wel mee wachten in e hoop dat het straks na 4 maanden stoppen weer super gaat inwerken

DjTrips

Bewuste gebruiker
1ste dagen zijn altijd het zwaarst, dan komt gewenning en ambetant gedrag, eens je bij de 2 maand bent :grin: ben je er man :grin:

nutsss

Wijs gebruiker
Paddo's dat vindt ik niet iets om je zorgen over te maken. Dat beschadigd verder ook niets. Dat is een belevenis die je zo af en toe jezelf mag gunnen.

Als je wijs bent zet je de coke uit je hoofd. Waarom zou je aan een sterk verslavend middel gaan beginnen?

Sterkte

Osi`

Bewuste gebruiker
Vriend, ik heb ook wle een erge trek ik een jointje hoor.
Btw, stay off the coke .. ook al is dat een geweldige drugs, denk liever aan je toekomst, 1x gebruiken om het te testen oké, maar blijf er gewoon vanaf, der is gene reet aan.

Bovenaan