1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

ergste keer drugs gebruik ooit.

Discussie in 'Trip reports' gestart door dreameaterjack, 7 okt 2012.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Hey hallo mensen dit is mijn eerste trip report en ik ga het zo goed mogelijk beschrijven.

het verhaal.

Drugs: cocaine
    Hoeveelheid: in 24 uur 10 gram

woensdag, 11 januarie 2012,

ik was alleen thuis mijn kamergenoten waren allemaal weg.
    ik had geen zin om te slapen dus dacht ik weet je wat ik ga maar een nachtje door,
    maar normaal ga ik alleen door op xtc, mdma, of speed. deze keer ging ik voor de cocaine.
    ik heb er niet erg van genoten maar ik kwam de avond wel door.

volgende ochtend had ik een gesprek met de leerplicht ambtenaar om 9 uur alleen daar kwma ik een beetje laat achter maar ikw as nog optijd,

ik midde in dat gesprek veels te snel op alles reageren super helder nadenken en heel goed uit mijn woorden komen pas na 1,5 uur was het gesprek afgelopen en tussen door wou ik naar de wc gaan om nog wat bij te pakken maar ik heb het uiteiendelijk niet gedaan.

sammenvatting: 10 gram coke 24 uur we gaan nu verder in de avond.

die avond na dat ik al 24 uur wakker was zou ik naar de kroeg gaan om een afschijts feetsje te houden met een collega en het hele team alleen onderweg dacht ik jah heb geen zin om daaar te zitten ik ga wel kijken of ik nog een grammetje mdma kan halen of wat pillen en dan ga ik gwn thuis iemand uitnodigen.

alleen het grappige is dat iedereen op mijn werk vrijwel gebruiken dus ik bij het werk aangekomen vragen of iemand nog wat kan fiksen en een jongen die ik pas 1 keer eerder had gezien vroeg wat ik moest hebben nou ik hem uitleggen en hij bellen.

nou alles geregeld en we gaan op de fiets om het op te halen maar onderweg zeg ik tegen die maat van mij jah luister dan ik heb geen zin om in de kkroeg te zitten kan je mischien vragen aan die dealer of we daar kunnen blijfen ? dus hij wee rbellen en het zou geregelt worden .

nu spoel ik een stukje door wand dit is het moment dat ik eigenlijk 3 uur heb gewacht voor ik me mdma had en daarbij 20 gram speed gratis aangeboden.

het is nu een uur of 23:30

owkee me maatje de mdma gehaald bij de drugsdealer en de drugsdealer zou later komen om ons op te halen nou ik eindelijk de mdma dus ik gelijk 100 mg weg slikken laat het eerst nog 5 minuten op mijn tong liggen en me maatje zat me gor aan te kijken .
    noou het duurde een tijdje voor hij insloeg dus na 20 minuten had ik nog zon 50 mg erbij gepakt. na 30 minutjes voelde ik hem wel aardig en me maatje ook . toen werd er aangebeld en dat was de drugsdealer natuurlijk nou hij naar boven maar hij hda al aardig wat achter zijn kiezen zitten en hij had ruzie met zijn vriendin komtie binnen wandelen met een zeer lang mes op zijn nek ja ik ga er een eind aan maken dit dat zus zo dus wij op hem in[raten en na 5 minuten was het weer goed men wij gingen de spullen pakken om weg te gaan .

ik zo strak als een weet ik veel wat was alles naatuurlijk kwijt en had een super speur tocht en wat vind ik een van mij vakken van mijn tasje nog een gram coke ik open maken kijken hoeveel het was komt die drugsdealer aan zetten zet zo zijn neus erop en snuift alles weg :angry: .

ik met mijn mdma op zeer gevoelig en bijna janken om wat hij heeft weg gesnoven geeft hij me uiteindelijk voor 800 euro aan drugs 14 gram mdma 6 pillen ketamine speed lsd en paddos . dat was het begin van de avond .

word vervolgt...

ps hebv nu geen tijd meer moet solliciteren

greetz kom het lezen wand ik zal een dingetje verklappen alles gaat op met 3 man

2. Pieter210

Pieter210 Bewuste gebruiker

10 gram...? :openmouth:

Wou je dood ofzo? :angry:

3. Rob070

Rob070 Experimenterende gebruiker

4. Smokey046

Smokey046 Bewuste gebruiker

:rolleyes:
    10 gram, goed bezig ! :wave:

5. NiandraLades

NiandraLades Bewuste gebruiker Tripreporter

Geloof er niks van...
    10 gram coke?
    20 gram speed gratis gekregen en daarna nog voor 800 euro aan drugs, wat vervolgens allemaal is opgegaan?

Stoer hoor.

6. walnootje

walnootje Belezen gebruiker

Ik betwijfel ook of het waar is, maarja je schrijft immers op een forum onder een anonieme naam dus waarom zou je dan liegen/opscheppen? dat noem ik gewoon jezelf voor de gek houden. Maar als we er nou van uitgaan dat het zo is gegaan zou ik zeggen;

Nee echt verantwoordelijk is het niet nee...
    Ik zeg maar zo; Als je er niet door sterft wordt je er sterker van, maar ook dit betwijfel ik als ik dit zo lees. Maar ik vraag me af,A: Heb je echt zo'n hoge dosis nodig om een leuke avond te hebben? en B: Schrik je hier nou zelf niet van als je het zo terugleest?

:wave:

Laden...
Vergelijkbare Topics - ergste keer drugs
  1. Tomkreeftenberg
    Reacties:
    41
    Weergaven:
    2.854
  2. Tevil19