1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Ergste trip

Discussie in 'Trip reports' gestart door Carlo86, 5 feb 2013.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Carlo86

Carlo86 Belezen gebruiker Tripreporter

Hallo allemaal,

Ik ben Carlo sinds kort nieuw op dit forum.Woon sinds 3 jaar in Zwitserland en heb mij aangemeld omdat ik nieuwschierig ben naar ervaringen en verhalen over drugs van andere personen.
    Zelf persoonlijk gebruik ik al bijna 5 jaar geen enkele soort drugs meer(behalve alcohol dan).
    Voor mij zitten er namelijk teveel negatieve dan positieve kanten aan, maar dat ligt persoonlijk. Dat neemt nog niet weg dat ik in mijn jonge jaren veel geëxperimenteerd en gebruikt heb.

Alweer bijna 9 jaar geleden toen ik 17 jaar oud was,heb ik een avond beleefd die grappiger,mooier,gevaarlijker en roekelozer was dan elke andere avond.
    Ik kan deze avond nog zo goed herinneren ondanks dat hij bijna een decennia oud is.

Het was een warme zomeravond en 5 vrienden en ik hadden het domme naïeve plan bedacht om hem gruwelijk hard te spacen met de bedoeling dat als we opa s zijn dat we denken: dat waren mooie tijden :P

We waren met 6 personen en hadden de volgende ingrediënten verzameld voor ons "plan".
    8 pillen (ongvr 160-180mg)
    fles vodka
    2 porties paddo s
    2 gram hasj
    we waren destijds nog niet helemaal overtuigd,we dachten dat het te weinig was :(

Het begon allemaal op een schoolplein en hadden ons om 20:00 daar verzameld(jaja zelfs dat weet ik nog).De bedoeling was om te starten met de fles vodka.
    Toen deze op was naar een klein uurtje rondhangen besloten we om over te stappen naar het echte werk.Iedereen slikte 1 en een 1/3 pil naar binnen.
    Half uurtje later klapten ze erin en we praten en praten als een stel gekken van de ene bullshit naar de andere.
    Naar een paar jointjes te hebben gerookt kwam het laatste geestverruimende middel onze lichamen binnen namelijk de paddo's die we netjes onder ons hadden verdeeld.
    We dachten achja 2 porties voor 6 personen wat kan er nou misgaan?

Voordat de paddo's hun werk deden besloten we naar het bos te gaan ivm politie want we waren nogal luid en het was al bijna 12.
    Toen fietsten we met onze klaperende kaakjes met een rotgang richting het bos.
    Tot hier was het een geweldige avond maar dat veranderde toen we bijna bij het bos waren, ik keek achterom en ik zag een politie auto achter ons aan komen want we hadden geen licht.
    We fietsen zo snel als we konden richting het bos, we verdwenen snel langs een klein paadje waar de auto niet langs kon. Eenmaal in het bos keken we elkaar aan en toen klapten die paddo's er in. Wegens alle combinaties en de schrik voor de politie hallucineerden we nu heel hard. Opeens zagen we zaklampen door het bos schijnen en een maat schreeuwde: BUKKEN!
    Doen we bukten en het licht dichterbij kwam zei hij opeens: druk op b, kies een wapen. Waarom hij dat zei is nog steeds een mysterie.Toen de lichten nog dichterbij kwamen renden we weg, zonder onze fietsen.We waren het hele bos door gerend en gingen toen snel een woonwijk aan de andere kant van het bos in.We dachten dat elke auto een politie auto was en we raakten nu echt in paniek de groep is toen opgesplitst: 4 renden de ene kant op en ik en Tim renden een andere kant op. Het hallucineren werd nu zelfs zo erg dat we 100 procent zeker wisten dat we aan de andere kant van de straat de overige 4 zagen afgevoerd worden door de politie. We klommen nog over schuurtjes om te ontsnappen...
    We zakten door een schuurtje geschrokken klommen we er weer uit en sprongen bij iemand anders in de achtertuin om daar te "schuilen" in paar bosjes. Toen we daar zaten dachten we dat een 2 meter lange kale man in de achtertuin een shaggie aan het roken was. Opeens realiseerden we ons heel even dat dit komt door de schrik en de paddo's. We liepen heel voorzichtig naar de man en hij bleek een bezemsteel in een emmer te zijn :tearsofjoy: Als ik er nu aan terug denk moet ik nog steeds lachen. De overige 4 hadden inmiddels bij iemand aan gebeld om te vragen of ze ons mogen bellen maar dat mochten ze niet. Tim en ik waren hun nu al meer dan 1 uur hun aan het zoeken om te vertellen dat het allemaal hallucinatie was.Eindelijk kwamen we ze tegen en ze lagen allemaal op de grond en het eerste wat ze zeiden: "de grond is chill voel maar".We gingen nog hard voor een zekere anderhalf uur en toen werden we snel weer nuchter en gingen allemaal naar huis.

Van alle keren drugs was dit toch wel het extreemst bij mij. Snap nog steeds niet dat we zo hard hebben gehallucineerd

Hoe zit het met jullie?

2. walnootje

walnootje Belezen gebruiker

Ik vind het toch wel een aardig gevaarlijke combinatie als je het mij vraagt, sowieso drank op hasj is al aardig versterkend, en dan XTC wat er voor zorgt dat je extra snel uitdroogd en dan ook nog paddo's. Ik zou het zelf niet willen proberen, of reageer ik erg overdreven? maar over 6 personen valt het misschien ook wel mee..

3. MDMAAAPJE

MDMAAAPJE Belezen gebruiker

Ja kon je verwachten dat het een slechte trip ging worden:tongueout:
    Maarja, wat is slecht? :P Dit klinkt voor mij echt mooi in de oren gewoon een lekkere gekke avond door het bos rennen en bij mensen in de achtertuin schuilen, haha! Had er graag bij geweest willen zijn.
    Twijfel je nooit om weer eens een feestje te pakken ( misschien met die 5 vrienden van je for old time's sake ofzo)?

4. Carlo86

Haha ja, de verleiding is soms nog steeds aanwezig :P

5. Carlo86

Nee totaal niet overdreven. Maar hoeveelheid en combinaties zeggen niet altijd alles over een trip de omgeving speeldde waarschijnlijk ook een grote rol

6. willemv

willemv Wijs gebruiker Tripreporter

Iedereen zijn ding op zich zonder de alcohol zou het in mijn ogen een leuke avond zijn geweest. Pillen, paddo's en hasj gaan in mijn ogen wel samen maar dan wel in een hele andere setting maar wat kun je eraan doen dat je de politie tegenkomt. Zoiets kan je hele trip verpesten...

7. Carlo86

Ik denk eerder dat het zonder de paddo's een leuke avond zou zijn geweest en inderdaad een andere setting :grin:

8. willemv

willemv Wijs gebruiker Tripreporter

Wat paranoia tijdens een avond zorgt voor onvergetelijke herinneringen! Persoonlijk kan vind ik alcohol een altijd een andere roes verpesten maarja iedereen is anders.

9. Carlo86

Alcohol verpest een roes als je er veel bij drinkt :kots:
    Kleine hoeveelheden zoals 2 a 3 biertjes bijvoorbeeld vond ik altijd heel aangenaam bij een nachtje hardgaan :)

Maar zoals je al zei: iedereen zijn ding he

10. walnootje

walnootje Belezen gebruiker

Haha ik zie dat ook zo, bovendien kan het nog gevaarlijk zijn ook als je speelt met een hoge dosis, ik vind het dan wel weer lekker om te blowen tijdens/na een avond hard gaan, zoals de meeste zeggen; "effe de scherpe randjes eraf halen!"

11. Carlo86

12. universal*flow

universal*flow Belezen gebruiker

Hahahah Geweldig!!! :grin: :grin: :grin:

Ik heb zelf ook wel eens tijdens mijn LSD trip gedacht dat ik de politie tegen kwam. Ben me ook helemaal kapot geschrokken, en heb de hele nacht ook om me heen zitten kijken. Alleen niet zo extreem als in jou verhaald :P

13. dernael

dernael Bewuste gebruiker

Prachtige, kostbare momenten, welk je nooit zult vergeten. :)

Thanks for sharing

Dernael. :stoned:

14. Carlo86

Graag gedaan :grin:

Heb het net nog eventjes doorgelezen en zou de volgende keer beter op de komma's letten :P

Laden...