Ervaring met 10.000+ mg LSD

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Blauweaap

Badass junkie
Less is more...

Al die dingen door elkaar mixen, man... En in grote hoeveelheden ook nog. Er zijn er hier meer op dit forum die dat doen en nog extremer. En zeggen dat dat geen kwaad kan. Ik zie niet hoe dat geestelijk goed voor je kan zijn...
Het kan maar niet elk weekend. Meestal is dit dan wel het geval.

FredKroket

Badass junkie
aangenomen dat je daar meer van weet. prima. voor mij is dat niet bekend.
Ik hoop dat je dat ooit nog eens mag ontdekken. Want je brein houdt je voor de gek op deze manier.

Mag ook hopen dat die lui van die stichting hier het een en ander van weten en gebruik om trauma's op te lossen niet aanraden.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Het kan maar niet elk weekend. Meestal is dit dan wel het geval.
Mensen hebben geen benul wat het risico is van zoveel drugs combineren. 2 of misschien soms nog 3, daar kun je nog wat van zeggen, aangezien de risico's van combinaties van twee verschillende drugs vaak wel bekend zijn. Tegen de 10 of meer dan 10 drugs mixen weet niemand wat dat mogelijk met je doet.

Je kunt zeggen 'het kan', maar dat is nergens op gebaseerd, behalve op dat je het zelf tot nu toe hebt overleeft en (hopelijk) niets aan over hebt gehouden. Maar je kunt naar mijn mening niet zeggen dat het bijvoorbeeld eens in de zoveel tijd weleens kan om 10 verschillende drugs te mixen. Dat is gewoon zwaar onverstandig en risicovol en zouden we hier imo ook niet moeten adverteren als iets dat 'wel kan'. Mensen gaan dood door dat soort adviezen. Het is echt niet alleen het wekelijks doen daarvan wat slecht is.

Ik kan er zelf ook niet bij om zoveel drugs te mixen, snap dat echt niet. Willen mensen gewoon zo fucked up mogelijk worden of zo? Je wilt toch nog een beetje een coherente ervaring hebben toch? En niet pure chaos in je hoofd. Maar dat ben ik dan...

therealburningman

Experimenterende gebruiker
Ik hoop dat je dat ooit nog eens mag ontdekken. Want je brein houdt je voor de gek op deze manier.

Mag ook hopen dat die lui van die stichting hier het een en ander van weten en gebruik om trauma's op te lossen niet aanraden.

Ooit: In welke richting moet ik kijken dan?

Stichting: nogmaals. wat ik doe en zij doen totally different. Veel verantwoordelijkheid bij hun. Ik ben de outlier.

FredKroket

Badass junkie
Mensen hebben geen benul wat het risico is van zoveel drugs combineren. 2 of misschien soms nog 3, daar kun je nog wat van zeggen, aangezien de risico's van combinaties van twee verschillende drugs vaak wel bekend zijn. Tegen de 10 of meer dan 10 drugs mixen weet niemand wat dat mogelijk met je doet.

Je kunt zeggen 'het kan', maar dat is nergens op gebaseerd, behalve op dat je het zelf tot nu toe hebt overleeft en (hopelijk) niets aan over hebt gehouden. Maar je kunt naar mijn mening niet zeggen dat het bijvoorbeeld eens in de zoveel tijd weleens kan om 10 verschillende drugs te mixen. Dat is gewoon zwaar onverstandig en risicovol en zouden we hier imo ook niet moeten adverteren als iets dat 'wel kan'. Mensen gaan dood door dat soort adviezen. Het is echt niet alleen het wekelijks doen daarvan wat slecht is.

Ik kan er zelf ook niet bij om zoveel drugs te mixen, snap dat echt niet. Willen mensen gewoon zo fucked up mogelijk worden of zo? Je wilt toch nog een beetje een coherente ervaring hebben toch? En niet pure chaos in je hoofd. Maar dat ben ik dan...
'XTC, MDMA, DMT, LSD, Changa, Rapee, Yopo, Cocaine, Ketamine, Wiet en uiteraard Alcohol'

Xtc en mdma is hetzelfde. Dus waarschijnlijk een overdosering mdma. LSD hierbij kan ik nog bijkomen, candyflip.

DMT en changa lijkt ook wel op elkaar dacht ik.

Ketamine en alcohol combineren is simpelweg levensgevaarlijk.

Een jointje bij je LSD en mdma snap ik nog wel.

Hier cocaïne bovenop gooien snap ik niet. Dan wil je gewoon graag naar de klote.

Rapee en yopo ken ik niet.

Blauweaap

Badass junkie
'XTC, MDMA, DMT, LSD, Changa, Rapee, Yopo, Cocaine, Ketamine, Wiet en uiteraard Alcohol'

Xtc en mdma is hetzelfde. Dus waarschijnlijk een overdosering mdma. LSD hierbij kan ik nog bijkomen, candyflip.

DMT en changa lijkt ook wel op elkaar dacht ik.

Ketamine en alcohol combineren is simpelweg levensgevaarlijk.

Een jointje bij je LSD en mdma snap ik nog wel.

Hier cocaïne bovenop gooien snap ik niet. Dan wil je gewoon graag naar de klote.

Rapee en yopo ken ik niet.
Is de coke niet zonde van je trip ?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Nu nog steeds van de rel. Maar notitie waardig. Ik denk dat het uiteindelijk de Ketamine was die dit veroorzaakte ipv alleen de 400ug LSD. Het was onderdeel van een 2 daags proeverij festijn (XTC, MDMA, DMT, LSD, Changa, Rapee, Yopo, Cocaine, Ketamine, Wiet en uiteraard Alcohol). Alle middelen tot flinke hoeveelheden bij elkaar. Hi Waterloo. Niet handig gewoon. Maar nogmaals: een stuk effectiever dan 50K aan shrink kosten maken.

Niet om het een of ander, maar ik denk dat dit gedrag de kans eerder groter maakt dat je straks een keer hoge shrink-kosten gaat maken.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Wauw!

Hoe is de bodyload trouwens op zo'n hoge dosering? En de mindfucks, zijn die erg aanwezig?

Knap dat je wel inziet dat je een probleem hebt en ook actie onderneemt.

Ik denk toch dat dat iets is wat uiteindelijk vanzelf gaat komen. Dat de interesse erin wat af zal zwakken. Hoeft ook niet te betekenen dat je nooit meer gaat trippen, maar bijvoorbeeld eens per maand of een paar keer per jaar. Om weer even die reset te krijgen. Bij mij wisselt het vaak wat. Dan een periode vrijwel geen interesse erin, dan weer een periode dat ik er alles over wil lezen en ook weer zelf tripjes doe. Denk niet dat ik ooit terugga naar hoe ik jaren terug elke week wou trippen.
De bodyload viel mee, de mindfucks waren de meest intense ooit.

Bedankt, ik trip gewoon echt heel erg graag, en het lijkt me erg moeilijk om daar afstand van te doen, ik heb dus gisteren getript en heb NU al zin in de volgende trip. Misschien is trippen toch geestelijk verslavend. Lichamelijk gelukkig in het geheel niet.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik heb door DF ontdekt dat ik door mijn Lithium helemaal niet meer màg trippen. Heb uren zitten opzoeken en het blijkt levensgevaarlijk. Gelukkig heb ik vroeger mijn dosis wel gehad, maar toch... Net nu ik er weer mee wou beginnen. Ik snap je frustratie, maar je hebt nog de keuze! Misschien werkt minder trippen je inderdaad wel, misschien ook niet. Maar die keuze nog hebben lijkt me inderdaad niet simpel... Nogmaals succes, 86!
Thanx!

AL dan niet stoppen met trippen staat dus nog even geparkeerd, dit zal tijdens de behandeling wel duidelijk worden of ik daar al dan niet mee ga stoppen.

Ah ja lithium, tegen manisch-depressiviteit. Daar moet je inderdaad erg mee uitkijken ja.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator

Amen!

Misschien is trippen toch geestelijk verslavend. Lichamelijk gelukkig in het geheel niet.
Ik herken het wel hoor eigenlijk. Vooral de eerste jaren toen ik met trippen in aanraking kwam. Zeker elke week weer trippen bijna met ook hier en daar extreme doseringen. Dat was dan vaak wel met paddo's maar komt natuurlijk op hetzelfde neer. Achteraf gezien was het voor mij misschien toch een vorm van escapisme. Hoe erg ik in die tijd ook dacht dat ik in het algemeen gelukkig was. Ik leerde wel veel over Mezelf maar leefde daardoor eigenlijk wel van trip naar trip, in plaats van dat ik leefde en daar af en toe bij tripte :) . Dus in zekere zin kan het zeker geestelijk verslavend zijn. Gelukkig is vele psychedelica niet zozeer schadelijk en bouwt het snel tolerantie op :wink:

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Het was vrijdag-zondag. We hebben de boel beetje verdeeld. We gingen op de Coke omdat de MDMA het niet meer deed (dag 2).
Haha, gast. Heel therapeutisch ja. 2 dagen achter elkaar MDMA gebruiken en daar je hele drugsverzameling bij gooien. Dat gaat je echt verder helpen in je leven. Ik denk dat psychiaters voortaan ook hun patiënten maar een koffer vol willekeurige drugs moeten geven. Beetje warrig erbij lullen en de problemen komen vanzelf naar boven!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Amen!

Ik herken het wel hoor eigenlijk. Vooral de eerste jaren toen ik met trippen in aanraking kwam. Zeker elke week weer trippen bijna met ook hier en daar extreme doseringen. Dat was dan vaak wel met paddo's maar komt natuurlijk op hetzelfde neer. Achteraf gezien was het voor mij misschien toch een vorm van escapisme. Hoe erg ik in die tijd ook dacht dat ik in het algemeen gelukkig was. Ik leerde wel veel over Mezelf maar leefde daardoor eigenlijk wel van trip naar trip, in plaats van dat ik leefde en daar af en toe bij tripte :) . Dus in zekere zin kan het zeker geestelijk verslavend zijn. Gelukkig is vele psychedelica niet zozeer schadelijk en bouwt het snel tolerantie op :wink:
Heel toevallig heb ik een uur of 2 geleden in een ander topic ongeveer hettzelfde gepost over combineren.

edit;
@Mindless trouwens, die post is van jou. Ik had die nog niet gelezen overigens.

therealburningman

Ik ga deze thread uitprinten en mijn #1 trip report ever noemen. Met een meta tag 'the trip I regret the most'. Vandaag 7 juli. Ik voel mij enigzins weer ok.

Laatst bewerkt:

therealburningman

We zijn bijna 3 maanden verder. 10 weken geleden werd ik opnieuw geboren met het bewustzijn dat ik een verslavingsprobleem aan het ontwikkelen was. Gezin ontwricht, vrienden en familie. Ik ben niet meer de persoon die ik was. Schuin kijkend naar hoe het leven zich voltrekt, ongelofelijk onmachtig het proces waar ik doorheen ging. Vorige week stond ik op het punt het op te geven. The blue or red pill. Hoe erg dit ook mag klinken, ik was linea recta op weg naar vertrekken in plaats van blijven. Dankbaar dat er twee mensen (Joke en Erik) op mijn pad waren die mij hielpen inzien dat ik te verdoofd en negatief in de wedstrijd zat en er domweg gewoon mocht zijn als geweldig mens. Why? Waarop meteen een voorbereiding volgde voor een bezoekje aan moeder Aya om mezelf te healen.

Wat heb ik afgelopen maandag een doodstrijd met mijn ego gevoerd tijdens de Aya reis. Met nog het meest indrukwekkende moment waarop ik mij realiseerde dat ik een hartbewakingsapparaat op de achtergrond hoorde. Was ik wel gezond teruggekomen uit Belgie?!? (fuck). Pas op uur 4 van mijn reis werd ik doodziek van mijn tegenstellingen en begon ik mijn ellende eruit te gooien (ik wilde anders, beter, mooier, vrediger) wat zeker een aantal keren gebeurde in de uren daarop. Wat een gif kwam eruit. Wat een opluchting en vrede erna.

Was dit allemaal ergens goed voor? Ik denk het wel, maar veel te extreem. Het was de enige manier om mezelf te bereiken. Mensen. doe jezelf geen geweld aan. De emotionele armoede die volgt is zo onnodig, en ja voor diegene die zich hierin vinden, die boodschap kan ook moeilijk aankomen wanneer je ego je zo vergiftigd heeft.

Ik ben af van het dagelijks gebruik en omarm de helderheid die ervoor in de plaats is gekomen. Stop ik met de middelen? Vast en zeker niet, maar de regelmatigheid zeker wel. En zo blij met mensen in de wereld die hun verhaal vertellen die anderen inspireren om wakker te worden. Grote dank aan Diederik Wolsak (boek: Choose again) in mijn voorbereiding om het leven weer op de rit te krijgen.

Ik heb levenslang, en ben er nog lang niet. Maar ben heel blij dat ik er nog ben!

Aho.

Laatst bewerkt:

therealburningman

Opbouwen is het beste over een langere periode. Ik heb nu 800mcg gedaan. Daar heb je best tijd voor nodig om te verwerken. De achtelijke cocktails gebeuren niet meer. Puur nog Psychedelica en minimum wacht tijd 2 weken voor het integratie proces. Wel tof wat er over blijft.

therealburningman

Opbouwen is het beste over een langere periode. Ik heb nu 800mcg gedaan. Daar heb je best tijd voor nodig om te verwerken. De achtelijke cocktails gebeuren niet meer. Puur nog Psychedelica en minimum wacht tijd 2 weken voor het integratie proces. Wel tof wat er over blijft.
De lange termijn lichamelijke gevolgen worden zichtbaar omdat je merkaba verneukt raakt. Nooit meer lsd, want genoeg geconsumeerd met lange termijn veranderingen. Oh. en Accupunctuur roepen op dit forum zal de nodige pijnlijke herinneringen oproepen bij jullie. Stap voor stap je chi fixen.

En nee. Geen spijt mensen. Just another life experience making something obvious right in front of you.

P.S. Wil je echt? Sessies van 500mcg plus gaan je leven voorgoed veranderen. Be ready. Be conscious. Een sterk gestel kan ook kapot.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan