Ervaringen 3-FPM

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik heb zin in een upper vandaag, maar ik ben niet echt op zoek naar een psychedelisch randje.

Nu lijkt het mij wel wat om vandaag een 3-FPM te gaan proberen. Ik heb hier pellets van liggen. Volgens mij zou dit wel eens wat kunnen zijn.

Wat zijn jullie eigen ervaringen hiermee? Verwijzingen naar Reddit-pagina's zijn niet nodig, die heb ik al uitgebreid bekeken.

Alvast bedankt!

klxaasx

Experimenterende gebruiker
heb dit x gehad, vondt t zelf gewoon opgepept gevoel geven geen euforische dingen erbij echt....
of zegmaar magisch

Maar k lees zo en al dat je nog wel drugs gebruikt, en je zei dat je een kleine had? hoe doe je dit en wat moet ik me hier bij voorstellen... haha

gewoon nieuwschierig hoor

Gr :grin:

Hardcore_frk

Badass junkie
heb dit x gehad, vondt t zelf gewoon opgepept gevoel geven geen euforische dingen erbij echt....
of zegmaar magisch

Maar k lees zo en al dat je nog wel drugs gebruikt, en je zei dat je een kleine had? hoe doe je dit en wat moet ik me hier bij voorstellen... haha

gewoon nieuwschierig hoor

Gr :grin:
Terechte vraag, hoor!

Er is altijd een nuchtere moeder aanwezig. Ik zal nooit alleen met haar onder invloed zijn of onder invloed met haar gaan lopen sjouwen ofzo!

Flualhamdulillam

Badass junkie
Terechte vraag, hoor!

Er is altijd een nuchtere moeder aanwezig. Ik zal nooit alleen met haar onder invloed zijn of onder invloed met haar gaan lopen sjouwen ofzo!
Ik heb me eerder ingehouden om niet te reageren: “wat heeft dit nou te maken met de lengte van zijn pielemuis? 😨”. Gelukkig maar, want ik snap nu dat die kleine van jou een verwijzing was naar jouw nageslacht, geen geslachtsdeel 🤣🥲

klxaasx

Terechte vraag, hoor!

ja maar ik bedoel, ben je getrouwd vindt je vrouw dat dan gewoon goed?? idd altijd goed opletten dat het geen klote zootje wordt. heeft ook heel erg veel invloed op de kleine. denk zelf dat het niet echt heel veel gebruik is wat je dan doet ?
gr

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
50mg nasaal gaf me behoorlijk veel energie ondanks een stim tolerantie, ik kreeg ook meer focus en zin om dingen te doen.

Wel het minst prettige waarmee mijn neus ooit in aanraking is gekomen.

Hardcore_frk

Badass junkie
ja maar ik bedoel, ben je getrouwd vindt je vrouw dat dan gewoon goed?? idd altijd goed opletten dat het geen klote zootje wordt. heeft ook heel erg veel invloed op de kleine. denk zelf dat het niet echt heel veel gebruik is wat je dan doet ?
gr
Zolang ik gewoon normaal blijf doen, is er hier vrede in huis. Maar wat je zegt is één van de dingen die mij op dit moment het meeste bezighoudt. Natuurlijk wil ik niet 'een gebruikende vader' worden. Ik ben erg hard aan mezelf aan het werken.

Maar ik moet van ver komen, stap voor stap. Ik ben al 2 jaar gestopt met roken. Ik ben nu zo'n 2,5 maand gestopt met blowen en 3 weken gestopt met drinken. En mijn benzogebruik is al weken historisch laag. Op dit moment struggle ik nog het meeste met het stoppen met 3-FA. Maar ik ga dit geregeld hebben, voordat zij er ook maar iets van meekrijgt. Ik was tot gisteren ook 5 dagen gestopt met 3-FA, helaas gisteren een paar lijntjes gepakt, maar ik heb mezelf vandaag weer herpakt. Dus vallen en opstaan. En zo snel mogelijk niet meer vallen. Eigenlijk heeft het wel overeenkomsten met een baby, als ik het zo opschrijf haha.

Eén ding is me in ieder geval heel duidelijk: ik heb alles voor dit meisje over. Mezelf kapot maken is één, maar ik gun haar wel een vrij normale jeugd! Een enigszins vrije opvoeding zal het wel worden, haha. Moeders lustte er vroeger ook wel pap van. Maar die is nu al een paar jaar helemaal nuchter.

klxaasx

Zolang ik gewoon normaal blijf doen, is er hier vrede in huis. Maar wat je zegt is één van de dingen die mij op dit moment het meeste bezighoudt. Natuurlijk wil ik niet 'een gebruikende vader' worden. Ik ben erg hard aan mezelf aan het werken.

Maar ik moet van ver komen, stap voor stap. Ik ben al 2 jaar gestopt met roken. Ik ben nu zo'n 2,5 maand gestopt met blowen en 3 weken gestopt met drinken. En mijn benzogebruik is al weken historisch laag. Op dit moment struggle ik nog het meeste met het stoppen met 3-FA. Maar ik ga dit geregeld hebben, voordat zij er ook maar iets van meekrijgt. Ik was tot gisteren ook 5 dagen gestopt met 3-FA, helaas gisteren een paar lijntjes gepakt, maar ik heb mezelf vandaag weer herpakt. Dus vallen en opstaan. En zo snel mogelijk niet meer vallen. Eigenlijk heeft het wel overeenkomsten met een baby, als ik het zo opschrijf haha.

Eén ding is me in ieder geval heel duidelijk: ik heb alles voor dit meisje over. Mezelf kapot maken is één, maar ik gun haar wel een vrij normale jeugd! Een enigszins vrije opvoeding zal het wel worden, haha. Moeders lustte er vroeger ook wel pap van. Maar die is nu al een paar jaar helemaal nuchter.
ah fijn om te horen, wens je het allerbeste toe kerel!!!

Exp

Newbie
Moeders lustte er vroeger ook wel pap van. Maar die is nu al een paar jaar helemaal nuchter.
Ben blij dat je een partner hebt die niet alle vorm van drugs als den duivel ziet (behalve alcohol en nicotine), en er volwassen mee om kan gaan.
Heb zo'n gevoel dat je er heel wat van leert eigenlijk, vooral over jezelf en de wereld op een niveau die je nooit zou kunnen begrijpen als je heel je leven constant nuchter zou leven, buiten dat het wel 'ns gevaarlijk kan zijn natuurlijk, en je eigen grenzen moet leren kennen en deze goed respecteren.
Maar eerlijk.. als ik de keuze had om de tijd terug te draaien tot voordat ik ooit met iets geestesverruimends te maken kreeg, zou ik het echt niet doen.

Nu on topic.. 3-FPM heb ik nergens gezien bij de vendors die ik ken. Dus ben ook wel benieuwd. Inderdaad, quasi niks over te vinden. Misschien sowieso kleinere dosis proberen dan gemiddeld. En vooral laten weten hoe het gelopen is, als je het ooit gaat doen!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb me eerder ingehouden om niet te reageren: “wat heeft dit nou te maken met de lengte van zijn pielemuis? 😨”. Gelukkig maar, want ik snap nu dat die kleine van jou een verwijzing was naar jouw nageslacht, geen geslachtsdeel 🤣🥲

Ik had dus exact hetzelfde! Ben blij dat ik niet de enige was. 🤣

Exp

Newbie
Ik had dus exact hetzelfde! Ben blij dat ik niet de enige was. 🤣
Had jij ook een kleine, ja? Bij mij is ie toch wel wat gegroeid na de jongste jaren..
En? Heeft het veel invloed gehad op je drugsgebruik zo, over het algemeen?
Moedig dat je daar zo open over durft te praten, trouwens. Je zal zeker niet de enige zijn geweest 🤣

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Had jij ook een kleine, ja? Bij mij is ie toch wel wat gegroeid na de jongste jaren..
En? Heeft het veel invloed gehad op je drugsgebruik zo, over het algemeen?
Moedig dat je daar zo open over durft te praten, trouwens. Je zal zeker niet de enige zijn geweest 🤣

Huh… Wat heeft @Roze Olifant ’s dochter hier nu weer mee te maken?

Ik heb alleen een grote……. slurf. 😳🤭🤘🏻

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan