Ervaringen met speed bewaren koelkast / vriezer / anders

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

PILLUH

Experimenterende gebruiker
Hallo allen,

Ik las op Jellinek:

"Volgens sommige deskundigen is het voor het behoud van amfetamine (speed) van belang dat er geen licht en/of vocht bij kan komen. Koeling is niet echt nodig. Een koelkast is wel handig om het op constante temperatuur te bewaren. In een gripzakje in een vochtdicht doosje in de koelkast is het handigst."

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of met andere manieren van bewaren?
Of gaat het altijd op? :tonguewink:

Zelf bewaar ik het altijd in vriezer dit bevalt eigenlijk prima maar ben op zoek naar een mini vriezer of dus misschien een mini koelkast als dit beter is.

Ik hoor graag jullie ervaringen!

Juun

Badass junkie
ik bewaar het gewoon in een weckpot, en die staat op een donkere plek. Werkt prima, en anders heb je ook nog vacuumpotten/bekers

Bewaar het zelden in de vriezer. zolang het op een koele donkere plek is blijft het ook heel lang goed👍

PILLUH

Experimenterende gebruiker
ik bewaar het gewoon in een weckpot, en die staat op een donkere plek. Werkt prima, en anders heb je ook nog vacuumpotten/bekers

Bewaar het zelden in de vriezer. zolang het op een koele donkere plek is blijft het ook heel lang goed👍
Oké en blijft het dan nat/vochtig of word het uiteindelijk droog?

Perenijsje

Badass junkie
Als het nog nat is dan heb ik het wel in de vriezer liggen. Maar als ik het gedroogd heb ligt het gewoon in een gripzakje in een bakje in m'n dressoir.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
het is echt wel gevoelig voor temperatuur schommelingen voor mij is er maar 1 plek ... onder nul in het donker maar het aller aller belangrijkste: HOUDT DE LUCHT WEG. Zuig het vacuum en neem er wat uit droog dat en geniet ervan.

Natozlato

Badass junkie
het is echt wel gevoelig voor temperatuur schommelingen voor mij is er maar 1 plek ... onder nul in het donker maar het aller aller belangrijkste: HOUDT DE LUCHT WEG. Zuig het vacuum en neem er wat uit droog dat en geniet ervan.
Hoe zuig je het vacuüm? En waar zit het dan in?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan