1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ervaringen met Vaporizers ?

Discussie in 'Drugs' gestart door karen27, 29 mrt 2007.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. karen27

karen27 Newbie

Hebben jullie ervaringen met Vaporizers ?

Zo ja, hoe was het effect, hetzelfde als met een Joint of toch anders ?

En wat voor soort Vaporizer gebruik je ?

En wat rook je ermee ? schijnt dat je er ook allerlei andere kruiden mee kan verdampen

:)

2. Doerak

Doerak Bewuste gebruiker

Uitgeholde gloeilamp á la WayTooMany. Werkt prima voor DMT en wiet. Zorg alleen dat je de wiet niet van te dichtbij verwarmt, want dan vliegt het in brand en is het idee er een beetje vanaf :) Voor DMT en veel andere drugs in de freebase vorm maakt het niet zoveel uit.

3. karen27

karen27 Newbie

4. Marklar

Marklar Belezen gebruiker

Ik heb veel verschillende vaporizers geprobeert op de highlife beurs. Ik heb er één van vapir, de volcano en nog een paar andere geprobeert. In Amsterdam zijn er meerdere shops waar je ze kunt gebruiken. De gene die ik nog onthouden had was Dolphins, omdat ze daar beneden coole muur schilderingen hadden :)

Het effect vond ik heel lekker. Behoorlijk intens maar echt een high. Van jointjes werd ik soms duff en sloom stoned. Maar dit was echt een alerte high. Je merkt niet echt veel van de stoom die je inhaleert, maar het effect mag er zijn! Het is volgens mij ook de gezondste manier om effect van wiet te krijgen (en naar mijn idee ook de lekkerste). Hoop dat je hier wat aan hebt

p.s. de Vapir was het coolst, draagbaar, met accu, ziet er stoer uit, en je krijgt er een rugzak bij zodat ie mee kan naar je vriendjes :P

Rebell vindt dit leuk.
  5. Doerak

Doerak Bewuste gebruiker

Dat dacht ik al :wink: Ik vind de electronische vaporizers veeeel te duur. De echte goedkopertjes zijn 50 euro (is nog te doen), maar de vaporizers van A-merken kosten al snel honderden euro's. Een gloeilamp kost bijna niks en werkt in principe ook :wink: Het is alleen nogal junky :smoke:

6. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Zat er ook aan te denken om 1 te kopen.
    Heb al een damper nu nog 1 voor wiet erbij.

Ik volg!

7. Raver

Raver Wijs gebruiker

Rebell vindt dit leuk.
  8. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Hahaha nu zie ik het pas :upsidedown:

Laden...
Vergelijkbare Topics - Ervaringen Vaporizers
  1. sock
    Reacties:
    2