1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ETH-LAD?

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door theholyganja, 11 mei 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. theholyganja

theholyganja Bewuste gebruiker Tripreporter

Hallo

Ik zou graag wat meer te weten komen over ETH-LAD aangezien ik dit misschien eens ga proberen.

Echter, ik heb al eens AL-LAD gedaan en dit voelde best wel "vies" aan als je gewend bent om de originele structuur van LSD te gebruiken.

Ik heb ook al gehoord dat ETH-LAD je behoorlijk misselijk kan maken, klopt dit?

Wat zijn jullie ervaringen met deze stof?

:cheerpompom:

verwondering vindt dit leuk.
  2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

AL-LAD die 'vies' aanvoelt? Had ik geen last van in ieder geval.

Over ETH-LAD kan ik zeggen dat die wat potenter is dan LSD, dus ik zou wat minder pakken als dat je gewend bent.

3. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

ETH-LAD is inderdaad beduidend potenter dan LSD, vooral qua bodyload. Bij mij kwam er ook inderdaad een sterke misselijkheid opzetten die maar bleef aanhouden en me uiteindelijk deed kotsen, wat het behoorlijk lastig maakte me aan de trip over te geven. Mentaal ook heel chaotisch, er kwam heel veel op me af. Dat maakte het wel interessant, het kan een heel intense trip geven.

Ik wil het nog steeds eens een tweede kans geven, maar dat is er nog niet van gekomen. Ik vond het namelijk ondanks de niet al te positieve eerste ervaring wel een heel interessant middel. Het is een unieke substantie, heel duidelijk anders dan LSD. Ik probeer het nog een keer thuis uit (de eerste keer bevond ik mij in een openbaar parkje), dan neem ik de misselijkheid op de koop toe.

Je kunt het reportje van mijn ETH-LAD-trip (200 mcg) hier vinden trouwens: https://drugsforum.nl/threads/eth-lad-200-mcg-misselijkheid-stemmetjes-en-een-doordrukstrip.63373/

4. theholyganja

Kan ik wel in meegaan. Op 1P-LSD en AL-LAD voelt de bodyload altijd wel een beetje als een stimulerend middel aan voor mij. LSD geeft me zeker ook wel een actieve boost, maar het voelt niet zo amfetamine-achtig aan voor mijn lichaam...

Alvast bedankt voor je reportje. Ik ga het eens lezen.

5. Stonologie

Stonologie Bewuste gebruiker

Ik zag iemand die stuurde dat AL-LAD minder stimulerend is dan LSD zelf, bedoel je nu het omgekeerde?

6. theholyganja

Persoonlijk vind ik AL-LAD en 1P veel te stimulerend. Qua trip vind ik 1P nog iets hebben van LSD zowel visueel als introspectief... Van AL-LAD vond ik dat het de diepgang en introspectie van LSD miste...

Laden...
Vergelijkbare Topics - ETH-LAD
  1. verwondering
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    1.958